Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Någon som vet någon bra och gratis plats på internet där man kan lägga upp bilder och lösenordsskydda vissa album/bilder? Dvs. det...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Emily_88
·
IT & mobiler hemmafixaren är igång igen. mammas dator är lite muppig och jag behöver nog hjälp för att få ordning på den. 1) hur ser man vilken...
Svar
3
· Visningar
749
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp igen. Hela datorn brakade så jag fick installera om allt. Efter massa trassel för att få igång mailen igen så har...
Svar
12
· Visningar
988
Senast: Mysaan
·
C
IT & mobiler Vi har fått en DVD-spelare och det är jättekul! :) Vi har ju DVD-spelare i datorerna, men det är kul att kunna titta i TV:n. Men det är...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Laban
·
V
IT & mobiler Tänkte köpa ett domännamn, men jag kan inte komma på vad jag ska ta! Det är en sida med djurporträtt i blyerts. Men vad sjutton ska jag...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: villi
·
IT & mobiler Hur gör man för att öppna det programmet. Måste man installera det efter att man laddat ner? Hjälp mig.
Svar
5
· Visningar
841
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler När man ska lägga upp en avatar så får man jämt svaret att bilden är för stor! Går det att minska bilden och isf hur? Hur ska man...
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Min sambo försökte i går skicka iväg ett mail. TYvärr verkar det som att mailet är för stort. Höll på jättelänge och till slut fick vi...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Barsebäcks Z'Ore
·
IT & mobiler Håller på att göra om hemsidan en del så det blir flera små som sitter ihop. Hade tänkt göra en enskild hemsida bara för mina foton och...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Nar jag satt mej vid datorn for andra gangen idag, funkade inte min mus. Den ar helt dod. Den funkade i morse, sa jag fattar inte vad...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: tifo
·
M
IT & mobiler om min kompis som har viruset på sin dator skickar ett mejl till mig med en bifogad fil och jag öppnar mejlet men inte den bifogade...
Svar
10
· Visningar
925
Senast: crazy
·
IT & mobiler Min dator har blivit helt snurrig. När jag precis startar den fungerar allt normlat. När den varit startad ett tag så fungerar inte...
Svar
12
· Visningar
1 097
Senast: Mysaan
·
G
IT & mobiler Hur fungerar detta med copyright på bilder man finner på hemsidor? Jag har funnit en helt perfekt bild (inget foto, utan målad bild) på...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har precis tagit itu med nåt som verkade vara ganska enkelt, att fixa ett rött öga på ett kort. Men icke sa nicke! Programmet...
Svar
10
· Visningar
903
Senast: Dravena
·
J
IT & mobiler Går det att länka till ett helt album på photobucket ?? :confused: eller bara en enstaka bild?? :crazy: Hur gör man?
Svar
7
· Visningar
835
Senast: jojjo150
·
IT & mobiler Hittade precis en porrfilm på min dator! :eek: troligen lillbror som suttit här, då han har en hel del skit på sin.. Hur ska jag...
Svar
7
· Visningar
1 486
Senast: Linn_89
·
IT & mobiler Min Mp3 spelare vill inte hitta drivrutinerna... JAg kan inte lägga ner musik på den... Får inte igång programmet... Var kan jag hitta...
Svar
8
· Visningar
931
Senast: EmelieR
·
S
IT & mobiler Yo. vill bara ställa en fråga. Sitter på en dator som är 6 år gammal, så skärmen är väldigt liten. Att den är lite seg gör inget...
Svar
14
· Visningar
885
Senast: Laban
·
IT & mobiler ...and now what? Köpte plats hos Loopia nu och betalade. Fick då tillbaka kundnummer, användarnamn och lösenord idag. And now...
Svar
14
· Visningar
1 226
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Hjälp, min särbo kom in på nån porrsida inatt och nu är datorn paj. Han fick en fråga om han ville byta nr när han gick in i morse och...
Svar
16
· Visningar
1 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp