Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler hur fixar man hyn på en bild? asså har hört nåt om att man kan använda det där plåstret men om jag använder det lite så typ klonar jag...
Svar
2
· Visningar
831
Senast: Ne0
·
M
IT & mobiler jag tänkte köpa mig ett USB-minne. vad ska man tänka på? hur stort behöver man? ska bara ha det till att flytta över lite filer från...
Svar
7
· Visningar
1 323
·
IT & mobiler Är verkligen koolt.. Man kan titta på världen, titta väääldigt nära. Man kan vandra runt lite vart man vill.. Alla städer är inte lika...
Svar
18
· Visningar
1 348
·
E
IT & mobiler Jag har två bilder, en bild på en häst och en bild på en äng.. jag vill nu klippa ut hästen och föra över den till ängen. Hur gör jag...
Svar
2
· Visningar
679
·
S
IT & mobiler fler som har problem med sin yahoomail idag? min är jätteseg och det går inte att attacha filer...*grrr*:mad: :mad:
Svar
2
· Visningar
619
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Finns det någon här som vet om man kan få bredband via satelit? Pris?
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Laban
·
I
IT & mobiler Har problem när jag vill ladda ner en film jag har på datorn till en dvd-skiva. Filmen är för stor. Kan man dela den så man kan få den...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Olius
·
M
IT & mobiler undrar, är adobe photoshop elements bara en del av photoshop? Vad heter "det hela" då? och vad är det man kan göra i elements/"det andra"?
Svar
1
· Visningar
692
P
IT & mobiler det kommer heeela tiden upp pop-ups på datorn när jag är ute på inernet där det står att det är massa fel på datorn och att man ska gå...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Jonas740
·
N
IT & mobiler ...för att få bildskärmen att få starkare färgupplösning? Jag fattar verkligen inte. Hjälp!!:)
Svar
1
· Visningar
673
Senast: kowal
·
B
IT & mobiler Jag får inte fram några länk-ikoner jag.. dom försvann bara en dag helt plötsligt (från alla små färgglada pluttar till blåa e'n).. så...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: BeastieBabe
·
E
IT & mobiler Efter att jag loggat ut från msn mesenger loggas jag automatiskt in på windows messenger..(det kan ta en stund ibland) Och blir då...
Svar
12
· Visningar
869
Senast: meodeo
·
IT & mobiler På min dator finns inte standardspelen, typ patience, kungen osv. finns det nånstans på internet där man får ladda hem dem? Paint...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Ämelie
·
F
IT & mobiler Nu är jag trött på att inte kunna skicka/ta emot filer på MSN, då min brandvägg gör det hela omöjligt :crazy: Det segar ner totalt...
Svar
15
· Visningar
2 628
Senast: Ragatan
·
P
IT & mobiler Hur får man till en sådan? Buke har t.ex. sin lilla stegrande häst, Google sitt G osv...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: quila
·
IT & mobiler Jag har fixat konto där o laddat upp min film, men jag fattar inte vart jag ska hitta den sen och hur gör jag för att få hit filmen...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Zeeke
·
IT & mobiler Finns det något sätt man kan ljusa upp filmer på? Tog några filmer igår och tyvärr hade det blivit ganska mörkt, vilket då gör...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: lizan
·
IT & mobiler Installerade just den nya versionen av MSN messenger, men min brandvägg hindrar mig från att logga in. Kan jag på något sätt ställa in...
Svar
5
· Visningar
789
IT & mobiler Är det någon som vet om man på ett enkelt sätt kan få in mer eller mindre transparenta 'rutor' på en bild? Dvs så att det syns relativt...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: aiquen
·
A
IT & mobiler Har en film som jag spelat in men jag är trög å fattar inte hur jag ska vända den. Den är inspelad åt fel håll, uppochner lixom. Hittar...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: kowal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur