Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Jag fatatr ingenting :eek: :D Ni vet sånna bilder, typ när man klipper yt en häst`s huvud och sätter på en strand m.m Hur gör ni som...
Svar
16
· Visningar
2 529
IT & mobiler från bmp till jpg! Vilket program ska jag använda? I Paint blir det så himmlans fult hela tiden!
Svar
2
· Visningar
721
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Gjorde det tidigare då jag la in bilder men efter den kraftiga hjärnskskningen jag fick från ridolyckan kommer jag inte ihåg hur jag...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: haringenfantasi_
·
IT & mobiler uhm..kanske lite konstig fråga men är det nån som vet hur man laddar ner tex spel till xbox?
Svar
11
· Visningar
1 317
Senast: *star
·
P
IT & mobiler Om man ska göra ett kollage i photoshop. Och man har en häst t,ex med en massa annat i bakgrunden , grimmor m.m. Hur tar man bort det så...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: shattis
·
IT & mobiler vad sjutton heter det programmet som brukar finnas på datornerna?? jag har bara powerpoint i huvudet. men det är lite fel.. vet någon?
Svar
4
· Visningar
907
Senast: lis1e
·
U
IT & mobiler När man skriver i adressraden kommer det ju upp va man varit innan kan man ta bort det?
Svar
3
· Visningar
1 354
Senast: ULN
·
IT & mobiler Nu har jag gjort nåra jättefina :angel: kollage som jag skulle vilja visa alla bukare och mejla till mina kompisar.. Men det går inte...
Svar
4
· Visningar
1 719
Senast: starcraft
·
F
IT & mobiler Jag blir tokig när folk tar ens bilder på nätet, och har därför börjat att ©-stämpla dom. Får det bara inte som jag vill riktigt...
Svar
18
· Visningar
4 724
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Nu har jag lärt mig hur man gör kollage :) Men hur får man dit en bild som är genomskinlig, dvs så att man ser bakgrunden igenom hästen???
Svar
5
· Visningar
882
Senast: starcraft
·
V
IT & mobiler Jag vet att denna fråga har varit uppe tidigare, och jag har läst gamla trådar i ämnet. Hade tänka köpa en plats på ett web-hotell, men...
Svar
13
· Visningar
1 047
Senast: cateye
·
M
IT & mobiler Har köpt det översättningsprogrammet men lyckas inte förstå hur det funkar. En gång lyckades jag översätta en sida men när jag...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Meelei
·
A
IT & mobiler Jag har försökt ladda upp bilder som jag har fixat med i Photoshop till Photobucket. Men det går inte. När den nya bilden borde "komma...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: meodeo
·
A
IT & mobiler Har photoshop 7.0 och skulle gäärna vilja kunna få de genomskinligt som många gör. har sökt här på forumet men hittar bara hur man gör...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler Vad är det för nåt? Ge mig information tack. ;) Det var en häromdan som frågade om jag ville starta en sån och få dom allra senaste...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: avslutat medlemskap
·
C
IT & mobiler Har hittat en jättefin bild på en slags drake, som jag gärna vill göra som tatuering. Men underst på den sidan, så står det att det är...
Svar
16
· Visningar
1 746
Senast: Contessa
·
M
IT & mobiler min dator låter som en fax !!! :eek: högt och brummande .. har den aldrig gjort förut ( ganska ny ) tickar och brummar och piper...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Dragonfruit_
·
IT & mobiler Lägger in en tråd här åxå, jag fick inte riktigt klart för mig vad som gäller; Jag har varit på en tävling på Öland och fotad bilder på...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Min mamma lånade våran arbetsdator för att skriva i word, hon höll ner en tanget för länge och fick upp en ruta, avbröt men efter det så...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Snurrfian
·
G
IT & mobiler Jag har stora problem med att surfa på Aftonbladets hemsida. Någon som har en aning om varför?????? Jag är ofta in på ex blocket...
Svar
3
· Visningar
1 438
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp