Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Idag har jag home.se och jag tycker att det allt som oftast är strul med den, den hämtar inte mejl och ansluter inte till servern öht...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Ne0
·
A
IT & mobiler Ja, ni vet, sånnadära rum man ska klura sig ut ifrån. Någon som har nått sånt som jag kan klura på? Eller något roligt spel kanske...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Baka_kun
·
  • Låst
IT & mobiler Någon som vet några bra och populära annonssidor där man kan annonsera gratis? Inte Blocket då med andra ord. (Hoppas det här inte...
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Jag håller på att jobba med ett formulär och får det inte att fungera riktigt. ****LÄNK BORTTAGEN AV MODERATOR**** Detta behöver...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Kan man inte lägga in en spärr eller en varning om nån försöker skriva i en tråd som är mer än 3 månader gammal t.ex "denna tråd är X år...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: sarma
·
F
IT & mobiler När jag skriver in en adress som jag vill gå in på, så händer det inget :confused: Den börjar inte ladda från sidan öht (spelar ingen...
Svar
7
· Visningar
1 269
·
L
IT & mobiler Vet inte riktigt var denna ska ligga men men:p Har hittat nytt tidsfördrivande spel;)...
2
Svar
21
· Visningar
1 865
Senast: _SunFloWer_
·
IT & mobiler om jag vill ladda upp bilder här så måste jag ju redan ha bilderan ute på internet, men hur gör ajg det om jag varken har...
Svar
4
· Visningar
839
·
IT & mobiler Jag har Telia adsl och några mailadresser hos dem. Varje postlåda hos dem är bara 0.5 MB och jag inte ta emot nåt annat än textmail och...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler :p hur kollar man hur stort arbetsminnet / RAM - minnet är? hur kollar man hur stor hårddisken är?
Svar
5
· Visningar
744
B
IT & mobiler Hallå alla datorkunniga människor! Nån som vet vad en datorskärm har för färgåtergivning och vad det sättet att blanda färg kallas för...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Berelain
·
IT & mobiler Jag kommer (äntligen! :bump: ) köpa en ny dator nu i nästa vecka, men funderar lite på vad jag ska ha för en. Mina krav är att det...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Olius
·
S
IT & mobiler Jag skulle vilja göra en sån där film som alla göra med sina hästar där man kan lägga till musik, bilder och text. hur gör man? vad ska...
Svar
5
· Visningar
1 055
·
IT & mobiler haha vad kul! sitter och spelar nintendo i datorn :D
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 837
Senast: Dalsland
·
S
IT & mobiler Kan man få tag på ett program som omvandlar ljudfiler till mp3 filer? Måste man då köpa eller kan man ladda hem gratis?
Svar
2
· Visningar
1 435
·
L
IT & mobiler Håller på att knåpa på en hemsida m. frontpage just nu. Jag har tidigare gjort hemsidor med hjälp av kodning osv men jag kommer knappt...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: meodeo
·
R
IT & mobiler Har just nu i min dator inget grafikkort, vad jag vet iallafall. Öppnade nyss och damtorkade. Iallafall, Om jag ska lägga in ett...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: Olius
·
IT & mobiler ... av photoshop. Jag vill ha Adobe photoshop. Vad kan man göra i gratisversionen? Duger den till nåt :p Var kan man ladda ner den...
Svar
6
· Visningar
1 546
Senast: marijaa
·
R
IT & mobiler Vad ska jag leta efter, och var? Verkar finnas en hel sjö av olika datorer.. En med minst: * 17" plattskärm * 512 RAM...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Revontuli
·
R
IT & mobiler Mitt rekord är 34 år och 4 månader :o http://www.3form.net/mansion_impossible/
2 3
Svar
55
· Visningar
3 433
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar