Super Mario- askul ju

Sv: Super Mario- askul ju

Hmm. Det borde gå att spara.
I värsta fall kan man använda "Save state" i emulatorn istället.
 
Sv: Super Mario- askul ju

när jag har tryckt på kör kommer en ruta fram (där det står game bl a). ska jag göra något där?
 
Sv: Super Mario- askul ju

Så kunde jag inte göra.. Jag hittade inte spelat på det sättet...
(Men sen är det ju jag.. det kan hända att det mycket möjligt låg där, utan att jag lyckats hitta/se det :angel: :D)

Så man sparar det där under spelet gång eller?
 
Sv: Super Mario- askul ju

Tryck först space för att bli av med texten i mitten. Sen:
Game -Load
Leta rätt på var du sparat spelfilen. Det blir kanske enklast om du först lägger den på något lätthittat ställe. Typ c:\snesspel\ eller något.
 
Sv: Super Mario- askul ju

så långt har jag också hittat ;)


Får hoppas det fungerar bara :crazy: Testar imorron. Fungerar det inte lär har vara en del svordomar i mitt nästa inlägg :angel:
 
Sv: Super Mario- askul ju

nu funkar det! tack för hjälpen!

Åh, mario som jag spelade hos grannen när jag var runt 5 :D
 
Sv: Super Mario- askul ju

men nån som vet om man kan ladda ner det där andra gamla mariospelet?
 
Sv: Super Mario- askul ju

Packade du upp zsnes-zipfilen eller öppnade du den bara medan den var nedpackad? Om du öppnade den i .zip-filen så kan den antagligen inte spara pga det.
 
Sv: Super Mario- askul ju

Standardknapparna är pil upp, ner, vänster höger
Start: Enter
Select: Höger shift
A: X
B: Z
X: S
Y: A
L: D
R: C
Kan ändras i input1 under config.
 
Sv: Super Mario- askul ju

laddade ner det från hamsterpaj.net dock funkar det väl inte sådär superbra och fick inte Zelda och funka så tänkte ladda ner det som du länka till
 
Sv: Super Mario- askul ju

Då jag inte ahr en anning om vad som menas med "nerpackad" eller vet hur man packar upp, så har jag ingen anning om jag gjort det... Jag tryckte lite bara :angel: :D
 
Sv: Super Mario- askul ju

Okej, ja filen du laddade hem från zsnes, dvs inte spelfilerna är packad.

Man kan komma in i den genom att bara dubbelklicka, men testa att högerklicka på den och se om det finns någon "packa upp"-möjlighet
 
Sv: Super Mario- askul ju

Tryckte på något som börajde på E... :D blev en ny mapp utan "dragkedja" på.. kasnke rätt?



Men jag vill ha hjälp!! Detta förbaskade zelda... Jag har kört fast :( Suttit med samma problem nu 2 kvällar i rad :mad: Någon annan som spelar/spelat det?
 
Sv: Super Mario- askul ju

vilse skrev:
Tryckte på något som börajde på E... :D blev en ny mapp utan "dragkedja" på.. kasnke rätt?
Det är antagligen rätt, om det var ungefär Extract.
Lyckats spara än?

Men jag vill ha hjälp!! Detta förbaskade zelda... Jag har kört fast :( Suttit med samma problem nu 2 kvällar i rad :mad: Någon annan som spelar/spelat det?
Var?

I värsta fall www.gamefaqs.com
 
Sv: Super Mario- askul ju

extrahera, men det är väl samma sak skulle jag gissa :)
Jepp, gör som du sa längre upp i tråden, så nu fungerar det :banana:

Har gjort två slott, har två till + svärdet utmarkerat på kartan, men kommer inte till något av dem. Är något jag måste hitta/göra först, men kommer fasiken inte på vad :mad:

Den där sidan är ju på engelska, fattar jag inte mycket av :p
Dessutom är det fult att fuska :angel: :D
 
Senast ändrad:
Sv: Super Mario- askul ju

jag klarade det! Tydligen hade jag glömt spara "rätt"efter att jag hittat en bok, som jag självfallet behövde. :crazy:
 
Sv: Super Mario- askul ju

har inte spelat zelda förut å fattar ingenting.

Vad ska man göra för att komma in i slottet?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! :D Finns det några kunniga inom drag här? Jag har cyklat med min hund Åke en gång och det var super kul! Har dock lite frågor...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Tate
·
IT & mobiler Jag har Spotify gratisversionen samt i mobilen. Nu har mobilvarianten blivit mycket omedgörlig. Jag har inte lyssnat så mycket via...
2
Svar
20
· Visningar
4 092
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 045
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
830
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp