Super Mario- askul ju

Sv: Super Mario- askul ju

Elftor skrev:
Det blir kanske enklast om du först lägger den på något lätthittat ställe. Typ c:\snesspel\ eller något.

Fy på sig ! INTE spara i C: roten .. Aldrig göra det . Bättre att spara i mina dokument isåfall . :smirk:
 
Sv: Super Mario- askul ju

californication skrev:
Fy på sig ! INTE spara i C: roten .. Aldrig göra det . Bättre att spara i mina dokument isåfall . :smirk:
Varför inte spara direkt på C:\? Då vet man åtminstone helt säkert var mapparna ligger...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Super Mario- askul ju

californication skrev:
Fy på sig ! INTE spara i C: roten .. Aldrig göra det . Bättre att spara i mina dokument isåfall . :smirk:

eh? Motivation?
Jag har det förvisso i d:\emul\snes\roms\, men jag kan inte riktigt förstå problemet att lägga spelen i en underkatalog i c-roten.
 
Sv: Super Mario- askul ju

...och så själva huvudanledningen till att jag föreslog lätt-hittat ställe: Många kommer antagligen inte att med zsnes hitta till "mina dokument".
 
Sv: Super Mario- askul ju

Får bara upp en svart ruta och provar jag då t.ex. Mario får jag ljud men ingen bild. :( Antagligen något som fattas.
 
Sv: Super Mario- askul ju

Jäklar va kul!
Jag tycker om Mario och blir som ett barn på nytt....
Finns det fler tips på spel i den stilen som man kan ladda hem?

:D :rofl: :D
 
Sv: Super Mario- askul ju

Jag är asförkyld och väldigt tacksam att jag har Mario att roa mej med.
Men jag har kört fast. :(
#2 Morton´s Castle hur slår man "Bossen" där.
Jag fattar ingenting.
:confused:

HJÄLP!
 
Sv: Super Mario- askul ju

*knappen*
Jag har laddet hem det, fått det att funka: men ser det dubbelt o grafiken är hemskt dålig?
Hjälp! :o
 
Sv: Super Mario- askul ju

du måste ha helbild så blir det mycket bättre! :D

Kollar du längst uppe i högra hörnet i någon av rutorna så är där en "förstora-fönster" knapp :)
 
Sv: Super Mario- askul ju

*knappen*
Nu hittade jag en jätte bra emulator + 80 gamla o nyare nintendo spel :banana:
Här har vi nostalgi kväll! :D :D :D
 
Sv: Super Mario- askul ju

Jag sökte på Mario och hittade denna tråden.
Men det verkar inte fungera :confused:
Några tips till en datanolla som vill spela Mario? :)
 
Sv: Super Mario- askul ju

Zsnes fungerar fortfarande (Fast det kanske finns bättre alternativ nu), däremot har jag tagit bort spelen från mitt utrymme.
 
Sv: Super Mario- askul ju

Jag kan inte. Har ingen aning hur man gör :(
Jag är långt ifrån data geni ;)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! :D Finns det några kunniga inom drag här? Jag har cyklat med min hund Åke en gång och det var super kul! Har dock lite frågor...
Svar
6
· Visningar
1 165
Senast: Tate
·
IT & mobiler Jag har Spotify gratisversionen samt i mobilen. Nu har mobilvarianten blivit mycket omedgörlig. Jag har inte lyssnat så mycket via...
2
Svar
20
· Visningar
4 092
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 045
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
830
Senast: YaHilweh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp