Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Jag har fastnat! :mad: /C - som är för trög för sånt här.
42 43 44
Svar
869
· Visningar
43 640
Senast: PrittePuff
·
E
IT & mobiler Är det någon som vet hur jag ska få till ett tilde? :confused: Det där lite utdragna liggande "s-et", som vägleder uttalet till "nj" i...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Excellent
·
C
IT & mobiler Hoppas att det är ok att jag frågar här... Behöver snabbt svar... Sitter just nu och väntar på samtal från min bank, jag har SEB. Har...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler Lite okänt spel men jag slänger ut en fråga på chans. HUR FÅR MAN BÅTEN ATT SLUTA SNURRA?! :crazy: :crazy: Det är ett roligt...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Jag ska bränna skivor, men det funkar inte eftersom programmet nero som följde med är borta på nåt sätt. Har letat men det finns inte...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: *star
·
M
IT & mobiler Internet Explorer krånglar bara på min dator å kör därför med firefox hela tiden. Men när jag ska kolla på mina mejl och går in via msn...
Svar
5
· Visningar
1 404
Senast: Meelei
·
A
IT & mobiler alltså, jag vill inte heta Achron längre. går det att byta?
Svar
1
· Visningar
766
IT & mobiler Jag måste köpa en ny dator, då den jag har är totalt kraschad och går inte att starta. Han som skulle hjälpa mig att få ordning på...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Laban
·
IT & mobiler Sedan jag ominstallerade min dator så har jag tappat allt ljud. Har en windows 98 och jag fattar ingeting. Vart har ljudet tagit...
Svar
14
· Visningar
1 045
Senast: Laban
·
IT & mobiler Vilken erfarenhet har ni av IP-telefoni? I min nya bostad har jag möjlighet till bredband med följande prestanda: Download:Upp till...
Svar
12
· Visningar
1 085
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler mina gammla högtalare passar inte den nya datorn!! :mad: :mad: :mad: sååå.. nånstans där man köpa bra och billiga högtalare...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Sellan
·
S
IT & mobiler Jag tänkte att jag skulle köpa en mp3 spelare, men jag har INGEN aning om vad 256 MB och sånt betyder. Hur mycket rymmer egentligen en...
Svar
8
· Visningar
814
Senast: Laban
·
IT & mobiler Japp. Jag ska lägga upp en fil på nätet, på en befintlig hemsida. Skulle någon vänlig själ vilja tala om för mej vad är det är för filer...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Hur viktigt är det att koppla datorn till jordat uttag? Har en UPS som allt är kopplat till. Vi har ett enda jordat uttag i...
Svar
5
· Visningar
1 676
Senast: Bubben
·
R
IT & mobiler vad skulle den heta då? Jag ska skaffa adress och behöver lite idéer, hemsidan är klar och jag ska bara skaffa själva adressen. Svårt...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: Laban
·
IT & mobiler Är det samma internminnen till bärbara datorer som det är till stationära ? :bump: Tacksam för alla svar !
Svar
2
· Visningar
689
K
IT & mobiler vart får man tag på det? finns det andra program där man kan göra såna fina bilder mer än photoshop?
Svar
4
· Visningar
820
Senast: shattis
·
IT & mobiler Min dator är död :cry: Den har stått avstängd över helgen och sedan när jag ska starta går inte det ens i felsäkert läge utan det...
Svar
12
· Visningar
2 709
IT & mobiler Går det att spara en sekvens/bild från en dvd-film så att man får det som ett foto? Om det går, hur gör man, vad behöver man för program?
Svar
7
· Visningar
871
IT & mobiler Snål-Dentaku är i farten.... :o Jag har lånat en gammal digitalkamera av min pappa (Canon Powershot S20), men jag har inget program...
Svar
6
· Visningar
1 224
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp