Sv: PC-spel

CallMeAce skrev:
Någon som kan tipsa om något roligt data-spel? tänkte önska mig i julkapp men ja har inte riktigt koll på vilka som är något att ha.
Finns till exempel Dark Alliance - Baldurs Gate till PC? Nån som vet? eller kan tipsa?

:bow:

1. GTA: San Andreas (PC) (kommer i juni förmodligen)
2. Half-Life 2
3. Doom 3
4. FarCry
5. Command & Conquer: Generals
6. Return To Castle Wolfenstein
7. Call Of Duty
8. BattleField 1942
9. BattleField Vietnam
10. Toca Race Driver
 
Sv: PC-spel

Age of Empires 3 <-- nytt
The Sims 2 <-- mkt bra!
Need For Speed Underground 2 <-- Most Wanted kommer snart.
Stallets hemlighet *asg
Midtown Madness 2 <-- lite äldre men kanon
Warcraft <-- alltid skojj
Grand Theft Auto 1,2,3 Vice, San Andree.. m.m. <-- pang pang!

+ Massor av andra
 
Sv: PC-spel

CallMeAce skrev:
vad är morrowind för slags spel?

Morrowind är ett rätt hyffsat, öppet rollspel. Dock lite väl mycket traska runt, mycket prat, mycket långsamt och en aning opersonligt. Det finns visst mod:ar till det som gör det lite roligare.

Jag tillhör de som tycker att Morrowind är bra, men opinionen verkar svänga mellan älska/hata.

Å andra sidan är det skrämmande billigt med båda expansionerna:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=22397
 
Sv: PC-spel

Counter-Strike
World of Warcraft
Warcraft 3 + expansion
Half-Life 2
Black and White
Theme Hospital
F.E.A.R (scary spel!)
Clive Barker's Undying (scary också)
Age of Empires 2 och 3
Medal of Honor


Kan hur många bra spel som helst:o
 
Sv: PC-spel

Jag kan bara fortsätta rekomendera -Warhammer 40k: Dawn of War- samt expansionen till det som heter Winter Assault.
Upp till 8 spelare online. (1v1, 2v2, 3v3, 4v4)

Det kräver lite dator annars blir det väldigt laggigt (och laggar ner för de andra i samma spel) men absolut ingen monstermaskin. 2.5Ghz CPU, 512Mb RAM och Nvidia 6600 och uppåt eller ATI's motsvarighet, så flyter det fint.

Jag har spelat det dagligen online i ett år nu sedan det kom ut och det är lika kul fortfarande.
 
Sv: PC-spel

World of warcraft är ett toppen spel.. Det är lite beroende framkallande..:idea:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
441
Senast: AlinaT
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp