Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

V
IT & mobiler Vad säger Copyright lagen egentligen? Vet att det ör förbjudet att ta bilder från hemsidor, publicera dem osv men OM man nu ändå gör...
Svar
9
· Visningar
3 132
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag har nu upptäckt ännu en dimension i mitt amatör-hemsidebyggande, nämligen doctype. Jag har tidigare inte vetat om denna kodning, men...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: psychogrrl
·
A
IT & mobiler Jag kan inte mycket om hemsidor och domäner osv. Skulle bli jätteglad om någon ville försöka hjälpa mig att förstå mer om mitt...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: airama
·
T
IT & mobiler Hur gör man för att kunna ha med en bild i sina inlägg.. alltså en stor bild? :p Mvh
Svar
3
· Visningar
663
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Har lyckats installera CDburner XP PRO3. Nu till min fråga: Vilket format ska man bränna i? Testade bara lite för ett tag sen med en...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: Saybia
·
O
IT & mobiler ...Kan berätta för mig hur jag laddar ner DC++?! Eller finns det nåt ännu bättre?! Måste man ha filer att dela med sig av för att...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler när man liksom får en fryst bild av det som syns på skärmen för tillfället, som man kan hålla på och klippa sönder och sådär... nån som...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: zbrka
·
IT & mobiler Har gjort om menyn på www.malmhult.has.it, men det funkar inte som det är tänkt :smirk: Menyn öppnas väldigt långt från sin...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Finns det någon plug-in för windows media player som kan spela upp dvd-skivor? Om inte, finns något annat bra program för detta ändamål?
Svar
2
· Visningar
811
Senast: Snicks
·
V
IT & mobiler Och totalt dumförklarad av min lillebror. Har nu fixat en webplats + domännamn på shellkonto.se och har fått lösenord och allt det där...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: villi
·
M
IT & mobiler Jag vet att det varit trådar om detta spel förut, men jag hittar inte svaret på min fråga i någon tråd... Hur gör man på level 12 för...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: Orzon
·
IT & mobiler Haha, I looooooooove it! :D http://www.freeworldgroup.com/games/gameindex/spankthefrank.htm Mitt rekord är 16.810 poäng och...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Carla
·
IT & mobiler Hur gör man om man vill "släta ut" bilden. Tex ta bort finnar,blåmärken m.m?? Min kompis snälla kille hjälpte mig så jag fick...
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler hej finns det någon begåvad själ här på Buke som skulle vilja hjälpa mig att justera ett gammalt student foto som har beskurits och...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Supergregg
·
IT & mobiler Här finns ett nytt rum o försöka ta sig ur... http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=2406&rtn=index-topten
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 142
Senast: MischaMir
·
M
IT & mobiler jaa jag skulle vilja be om en jättetjänst :angel: :) jag har några sommarbilder som jag jättegärna skulle vilja att någon hjälpte mej...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: shattis
·
G
IT & mobiler Finns det någon vänlig själ som kan tala om för mig hur man laddar ner musik från nätet? Måste nog erkänna att jag är väldigt dålig...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: Zaga
·
IT & mobiler hur fixar jag det? så man kan ha copyrightstämpel över en bild liksom. använder photoshop 5.0 och är nyyyyyybörjare. verkligen...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: shattis
·
IT & mobiler Jahapp, nu var min gästbok försvunnen också. Sidan den låg på är "expired" eller hur man nu säger :p Så - jag är ute efter en ny...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: gul_zebra
·
T
IT & mobiler Kan man genom en mailadress söka upp vart någon bor?
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp