Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Min dator startar inte upp ordentligt alla gånger den säger att det fattas en fil nåt med 32 heter den . så jag måste alltid trycka på...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Isidor
·
N
IT & mobiler Skulle vilja ha en hemsida editor,där vissar direkt resultatet,så att typ sliper jag spara dokumentet som htlm hela tiden Har någon...
Svar
17
· Visningar
1 111
Senast: LadyFrost
·
A
IT & mobiler har en film på datorn och eftersom min mamma måste vara den sämsta på att filma/ta kort så är jag med på ca 10 sekunder medans filmen...
Svar
1
· Visningar
879
Senast: Laban
·
IT & mobiler Efter att jag installerat SP2 på min dator, så kan .avi filer inte spelas upp längre. Vad är detta för något skumt påhitt? Ingen...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: Bebben
·
G
IT & mobiler Finns det någonstans någon översättningsmöjlighet via nätet och givetvis så skall det vara gratis :angel:
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Jag har aldrig jobbat med det programmet tidigare, men nu är min hemsida gjord i Mambo (broren tog sig an att skissa upp sidan och så...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: potion
·
S
IT & mobiler På internet! Hit med alla länkar! ^^
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler vad kan hända om man intallerar glocalnets säkerhetpaket(tror det är F-secure ) när jag edan har norton antivirus?(hittar ingen...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: meodeo
·
Svar
4
· Visningar
882
Senast: InsaneSpliffwizard
·
S
IT & mobiler är detta en hyfsad hemmadator? det enda jag kommer använda den till är fotoredigering (vilket min gammla dator inte klarar) ladda hem...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Magnus_J
·
S
IT & mobiler vilka av dessa program kan jag radera? behöver utrymme har bara 2GB kvar! andra "standard program" man kan ta bort utan att det händer...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Sellan
·
IT & mobiler Håller på att göra ett inloggningssystem för min hemsida (första gången ja prövar på php) och undrar nu varför det inte fungerar. Jag...
Svar
9
· Visningar
915
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Sitter och jobbar i Photoshop just nu och sliter mitt hår... Har den engelska versionen och har förstått att det jag vill göra har med...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Nån vänlig själ som skulle vilja förklara steg för steg hur man ljusar upp bilder i Photoshop? :bow:
Svar
3
· Visningar
1 247
Senast: replica
·
B
IT & mobiler Kan man söka efter en mejladress (telia) om man har för och efternamn på personen?
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Laban
·
R
IT & mobiler http://www.miniclip.com/pengapop.htm Hur långt kommer ni och hur mkt poäng? :p
Svar
8
· Visningar
986
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Skulle jag kunna få hjälp att förminska dom här bilderna så att jag kan ha dom som avatar?
Svar
1
· Visningar
631
Senast: YaHilweh
·
D
IT & mobiler De senaste veckorna när jag har laddat upp sidor till min hemsida har jag haft lite problem. Trots att sidorna har "rätt" kod på min...
Svar
6
· Visningar
720
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag har haft problem med mina Telia-sidor ett par dagar. De går helt enkelt inte att komma in på vid vissa tillfällen, sen helt...
Svar
11
· Visningar
1 202
Senast: Dasjenka
·
E
IT & mobiler Nu vet jag inte vart jag ska lägga den här tråden, men eftersom det gäller en hemsida så.. :D Man kan inte bli medlem där längre...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp