Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler nu kommer otekniska jag med ännu en fråga! jag har skrivit en sak i excel till ett arbete i skolan, men denna del(som är skriven i...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Vad snygg Buke sidan har blivit. Värsta grymma snabblänk.. Bra jobbat Gunnar :bow:
Svar
1
· Visningar
723
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Är pixlar och bildpunkter samma sak? :confused: I annats fall, hur stor är en pixel jämfört med en bildpunkt? Jag går medielinje...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Sophia_
·
S
IT & mobiler som man bränner film på, vart hittar man såna och vad kostar dem?
Svar
3
· Visningar
956
Senast: Laban
·
IT & mobiler Sonen hemma spelar alla möjliga spel utan problem. Själv klarar jag knappt av Asterix +3 år :o :crazy: Så ge mig tips att fördriva...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: Matiz
·
S
IT & mobiler Hjälp! Jag vet inte vad jag har lyckats med. Jag råkade trycka på nån knapp/några knappar och nu är det ett bak och framvänt P som inte...
Svar
5
· Visningar
907
·
IT & mobiler Hur gör man en egen hemsida?? Jag skulle vilja ha en egen hemsida men vet inte vad jag ska använda mig av för program... Microsoft...
Svar
9
· Visningar
1 762
Senast: Spider84
·
I
IT & mobiler Hur sparar man smileys så att de fortfarande rör sig?:confused:
Svar
3
· Visningar
935
·
P
IT & mobiler Vilket format kan flest personer se? Avi, Mov eller ska jag göra den i flash? Nuvarande filmen har jag gjort i Image Ready och sparat...
Svar
3
· Visningar
809
·
IT & mobiler jag har försökt filma med min kamera, men när man ska se på det sedan i datorn så blir det i slow motion :S men ljudet blir inte så...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Irma_western
·
IT & mobiler Hur får alla sån fin avrundning i musiken? Om man ska avsluta den mitt i låten, det blir så tvärt avslut för mig.
Svar
4
· Visningar
800
IT & mobiler Vet inte om det finns någon sån här tråd, men vilket program gör man bäst sådanna där filmer som är så populära på buke nu? med...
Svar
16
· Visningar
1 178
Senast: Anteya
·
IT & mobiler för några år sedan fanns det en sida där man kunde skicka gratis SMS. finns det fortfarande sådana sidor? adress?
Svar
5
· Visningar
941
IT & mobiler Vi har en trådlös router men vi vill inte använda den som trådlös.. vi testade men den slöade ner vår internethastighet.. Däremot så...
Svar
6
· Visningar
1 188
·
IT & mobiler att ladda ner Movie Maker någonstans från nätet? Jag har en tre-fyra år gammal XP men det följde aldrig med till min dator :(? Någon...
Svar
6
· Visningar
806
·
M
IT & mobiler Tänkte att ni duktiga fotografer där ute kunde lägga upp lite bilder ni har tagit, som är ovanliga.. Och de ska helst vara naturliga...
Svar
14
· Visningar
1 071
Senast: NinasApache
·
S
IT & mobiler Datorn jag sitter vid nu här hemma har gjort sitt och vi ska byta ut den och ställa hit min helt oanvända laptop istället.. :angel...
Svar
1
· Visningar
715
·
A
IT & mobiler min nya ipod funkar inte! jag har satt in skivan och fyllt i alla uppgifter, och så ska den börja installera och det står, installing...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Supergregg
·
IT & mobiler Jag skulle vilja klippa ut en del av en bild, "hyfsa till" den och använda den för att trycka på en mugg. Tyvärr är jag helt kass på...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: mysko
·
IT & mobiler raakade trycka ngn konstig kombo haer paa tangentbordet saa att allt paa skaermen blev jaettestort! dock bara i den haer fliken, de...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: vbm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka