Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
ok jag har precis skaffat MSN.. o d e sjukt dålig smileys där.. skulle vilja ha lite andra men vart hittar ja dom.. alltså ja har sökt o...
IT & mobiler
och jag börjar inse att det är dags för mig att börja intressera mig lite mer för webbsidesbyggning så man kan börja lägga ut lite egna...
IT & mobiler
Nu har jag fixat virusprogram (AVG free) och trodde att alla mina problem var över.. önsketänkande :smirk: .
Efter cirka en timma efter...
IT & mobiler
Jag har lagt in en film på min häst på datorn (har även kvar filmen i kameran) och skulle vilja ta stillbilder från videofilmen, jag vet...
IT & mobiler
Hjälp, igår kväll när jag skulle stänga av datorn så gick det inte! "Stäng av"-knappen kom fram, men när jag tryckte på den så återgick...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Juridik & Ekonomi Själv skulle jag tycka det var intressant med gammla tandläkarjournaler om jag började med släktforskning. Finns en mörk och dyster...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.