Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu till min fråga som verkar omöjlig att lösa! För ett tag sedan började de låta i datorn, typ som om fläkten gick sönder. Dammsög o...
2
Svar
22
· Visningar
1 740
Senast: Ava22
·
S
IT & mobiler Hur bär jag mig åt för att alltid få visningsläget "Detaljs" när jag visar innehållet i en mapp? Hur jag än bär mig åt är det "Icons"...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Sirisiri
·
L
IT & mobiler Ren nyfiken om det är fler en jag som kör linux och i så fall vilken dis och vilken version. Kör ni den som ren server, workstation...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: lingonben
·
V
IT & mobiler h\nt_ Titta vad som h'nder n'r jag f;rs;ker skriva ut [, ' och ; *de tre sista bokst'verna i tangentbordet*...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: Blossi
·
S
IT & mobiler Visst är det i morgon de nya lagen om nedladdning börjar gälla? Men tills 00.00 får man väl ladda ner för privatbruk väl? *hoppas*...
2
Svar
27
· Visningar
1 834
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Går det överhuvudtaget att på en html-sida länka till en bild (jpg) som ligger på en ftp-server? Alltså ange adressen till bilden så att...
Svar
8
· Visningar
1 480
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Hej. Har sökt på forumet men hittar inte någon tråd som passar min fråga. :angel: Har nyss införskaffat en dv-filmkamera men med...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Laban
·
IT & mobiler Min dator spärrar ju pop-up-fönster, precis som jag vill. Men hur gör man för att öppna ibland? Dyker upp en "meny" högst upp om det är...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Venus
·
IT & mobiler Har idag försökt installera våran skrivare (HP PSC 500 All in one) utan resultat, får bara fram att det ej går p.g.a att programet ej...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Min CD-läsar/skrivare vill inte läsa skivor längre. Bränna skivor funkar men inte att läsa. Är det hela CDdelen som är kass eller kan...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Zenith
·
IT & mobiler http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1334&rtn=main-topten fixar det inte, behöver hjälp! Det går ut på att ta sig ut från...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: crolin
·
J
IT & mobiler Har filmat med filmkameran nu! Och nu vill jag få in det i datorn :d . Går det? Hur gör jag? Videokameran är en sony av nyare modell...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Laban
·
IT & mobiler Sitter pa en amerikansk dator.. hur gor jag for att fa fram de sista bokstaverna i det svenska alfabetet? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 234
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Jag ska göra en "scrollbox" på min hemsida, eller heter det iframe? en sån här: http://www.geocities.com/tasukiboy91//josscroll.html...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Laban
·
L
IT & mobiler Glöm inte bort det Det betyder att köper man en skiva som är kopieringskyddad så får du inte föra över det till din Mp3-spelare eller...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 876
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler förminskar jag bilderna så dom inte blir så hääääär stora i tråden?? Det är ju så jobbigt att kolla på såna bilder :o
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Laban
·
IT & mobiler är lite sugen på att köpa mp3spelare, helst med 20gb, och under 3000 kronor. och det finns ju hur mpnga som helst! gah. nån som vet...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Laban
·
IT & mobiler Nu skriver jag här för man får ju fler svar här en på Datorer... Ska signa in på PhotoBucket men et problem har uppstått. Vad...
Svar
7
· Visningar
874
Senast: BuenoBull
·
C
IT & mobiler I ett word - dokument eller man får vackert nöja sig med vart det hamnar? (Jag menar typ "Omforma fritt") Hur annars? *Trög*
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: CarolaLind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp