Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler dum fråga kanske men hur ökar jag storleken på själva paint formatet, dvs hur kan jag få in fler bilder än vad själva "grund ramen"...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: LadyFrost
·
R
IT & mobiler Har ett par bra bilder från digitalkameran som jag gärna skulle vilja ha på "papper" och förstorade, hur bär man sig åt, jag har fått...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Mickez77
·
IT & mobiler hjälp mig NUU!! gick in på equipe o skulle kika på hoppningen från flyinge som visas genom WMP men de funkar inte.. så nu tror jag...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Mickez77
·
IT & mobiler Hittade detta hos pts, ni som är lite osäkra på hur säker er internetuppkoppling/dator är kan väl köra deras datorsäkerhetstest...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag fick nyss en PDF-fil mailad till mig och när jag försöker öppna den går det inte. Istället kommer den här rutan upp: Är det...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hej Jag undrar hur man gör för att stänga av en hemsida?? Så den inte kan besökas från datorn... :confused: :confused:
Svar
1
· Visningar
805
·
A
IT & mobiler Ja, jag har sökt i forumet och läst trådar om ämnet, men jag fattar ändå inte.. :smirk: Kan nån tala om för mej varför denna filmen...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: adnamA
·
G
IT & mobiler Jag vet inte hur många dvd skivor som jag kastat, vill nog inte veta heller :crazy: . Jag bränner ner filmer från datorn, allt funkar...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Gefjun
·
IT & mobiler lyckades precis radera alla mina bokmärken, däribland ett antal sidor med photoshoptips och tutorials osv. jag behöver verkligen ha de...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: JesperN
·
S
IT & mobiler Renée har hittat en ny leksak...den kommer hålla mig upptagen måååånga timmar. :p Mozilla Firefox Stumble!! Laddade hem...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Magnus_J
·
S
IT & mobiler Jag håller på med sidan: http://www.akademiskridkonst.se/ex5/index.html och ja, jag är helt värdelös på photoshop. Jag, eller ja...
Svar
5
· Visningar
948
·
E
IT & mobiler Någon som har lite tid över, och skulle kunna hjälpa mig med steg-för-steg hur man skaffar PayPal, och hur man använder det för att...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Jag skulle ladda hem dc++ å så tog jag bara någon på download.com det va typ någon med mp3 filer eller något :confused: Å nu när jag...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: enjes
·
M
IT & mobiler VAR på en server hittar man brandloggsfilen?
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler Alla ni som försökt hjälpa mig. Jag har lyckats knopa ihop en helt annorlunda sida än min första. Med lite småhjälp så blev resultatet...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: nilema
·
R
IT & mobiler www.nintendo.se gå in på nintendodogs Vad behöver man för att kunna spela måste man ha en sådan här?: Eller räcker ett...
Svar
11
· Visningar
1 032
M
IT & mobiler Var och kollade på ett jättefint litet hus idag, nyrenoverat och lagom stort. Allt var nästan perfekt förutom att det inte fanns nåt...
Svar
2
· Visningar
1 231
·
M
IT & mobiler Nu är det så att jag har den asgammla msnversionen 5.0 och skulle vilja ladda hem den nya. Men grejen är den att datorn vägrar ladda hem...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Uppe på min dator så har jag en "klocka" man kan klicka på för att se "tidigare"Hur gör jag för att radera allt där?För det är väl så...
Svar
1
· Visningar
929
M
IT & mobiler Är det någon här som kan beskriva noga för mig från början till slut hur man gör för att skaffa det och få igång det ? Eller finns det...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Moej
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka