Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Vad tror ni om denna dator. För att surfa med lyssna på musik och se på filmer som ligger på nätet. Processor: Athlon 64 3400+...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: slice
·
I
IT & mobiler vad är det för skillnad på LCD och TFT skärm
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Laban
·
IT & mobiler Har gjort om Kreles hemsida, men problemet är att bakgrunden upprepar sig, och jag får de inte att låta bli :crazy: <body...
Svar
15
· Visningar
1 213
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Hur rensar jag bort de sidor som visas i history?? T ex För idag ,igår osv....... Finns Clean History under Tools men det funkar...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Ti_Ti
·
I
IT & mobiler om man vill ha ut bilden till tv . måste man ha ett särskilt tv kort i datorn då ? eller sitter det tillsammans med nåt annat som sitter...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: Magnus_J
·
P
IT & mobiler Har fått en ny dator nu, och ska försöka behålla den så fräsch som möjligt. Den gamla datorn har man ju massa roliga bilder och bra...
Svar
12
· Visningar
1 802
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Vill kunna se nåra filmer på datorn som står att det är en SUB-fil.Hur gör jag?? Går det?? Ti_Ti
Svar
14
· Visningar
3 008
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler jag undrar om nån vet om det finns och vart man i så fall får tag i det, någon slags progrramvara med tillhörande apparater som man kan...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: avslutat medlemskap
·
A
IT & mobiler Jag behöver hjälp med en sak i excel. Ska summera rader... Där det inte är något på raden står det ju noll (0). Men kan man på...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Ardnaxela
·
IT & mobiler VEt någon hur man komprimerar filmer. Har en på 17 mb o det finns inte så många sidor som man kan ladda upp den på. Måste man ha något...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: Laban
·
IT & mobiler Kostnad för program? Bränna? Beställa över nätet? Behöver allas tips!
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Laban
·
I
IT & mobiler är inne på att köpa en ny dator . vad rekommenderar ni för grafikkort och grafik minne ????
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Olius
·
Svar
5
· Visningar
1 888
Senast: Koli
·
M
IT & mobiler Är det nån som använder det? vad har ni för erfarenheter.. fördelar/nackdelar? ska på kurs imorgon tisdag så det vore bara lite kul...
Svar
9
· Visningar
817
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler Är det några här som brukar spela CoD? :)
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Dragonfruit_
·
F
IT & mobiler Mitt under surfandet så lägger ljudet av :( Vad kan ha hänt? INGENTING låter - får inte fram musik, startljud eller NÅGOT. Stängde...
2
Svar
22
· Visningar
1 506
Senast: Laban
·
O
IT & mobiler kan nån hjälpa mig och berätta hur man lixom lägger ihop bilder, så att man får felra bilder i en bild liksom.. ??? :confused:
Svar
3
· Visningar
809
Senast: loveponies
·
M
IT & mobiler Jag har idag ett exceldiagram som jag skulle vilja få lite bättre, bara det att det jag vill göra får jag inte att funka! Jag vill...
Svar
6
· Visningar
1 261
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag har fått i uppdrag att bygga en databas. Det stora problemet nu är bara att jag inte har en aning om hur man gör det :crazy: Den...
Svar
12
· Visningar
1 060
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Använder min videokamera till att fota bilder...nu är det som så att kameran har passerat den magiska gränsen på 9999 bilder och börjat...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp