Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad är det för program ? Kom hem och startade datorn och det finns installerat plus en ny startsida. Känns lite misstänkt...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Mynta2
·
L
IT & mobiler Hur säkert är det att ladda hem musik från nätet?
Svar
2
· Visningar
615
Senast: Doneloge
·
H
IT & mobiler Nån som har något bra dataspelstips? Gillar de mesta sorts spelen, men nu är jag mest ute efter nått skjutspel eller vad som helst där...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: Hidalgo
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma och funderar på att använda jobbdatorn till att registrera mig på tex mötesplatsen för att ragga karlar. Nu...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: fejko
·
K
IT & mobiler är det svårt? vad handlar dom olkia modulerna om egentligen? ska göra trean, såg att den var om word iallafall
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur f*nken spelar man Tetris nuförtiden ? :confused: :confused: http://www.funnygames.nl/spelletjes/2348.html Hur snurrar man på...
Svar
9
· Visningar
945
A
IT & mobiler Jag har en bild på mig och min häst , men bakrunden är så himla ful. Jag skulle vilja att någon kanske ändrade bakrunden på bilden . Såg...
Svar
16
· Visningar
918
M
IT & mobiler Hur fungerar betalning och så, det är ju inte SEK man betalar med tyvärr :D
Svar
5
· Visningar
834
Senast: humlanotrocadero
·
H
IT & mobiler ååh! Igår gjorde jag en spray mail, och nu när jag ska logga in hitar jag inte min inbox! alltså där jag har mina mail!! Från början...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Hur gör man en mapp lösenordsskyddad? Sitter vid Win XP.
Svar
6
· Visningar
1 490
IT & mobiler Har fått detta på min inofficiella mejl :confused: hur personen nu har fått tag på det. Vart anmæler man fanskapet? Mvh Spirit som...
Svar
15
· Visningar
1 493
Senast: LIA
·
Y
IT & mobiler Tekniskt obegåvad som man är är det inte lätt att veta vad alla konstiga saker är. Håller på och ska inhandla ny digitalkamera och...
Svar
3
· Visningar
779
·
P
IT & mobiler Varför ser man bilder på vissa och inte på andra?? menar alltså på dom som har bild, vissa har ju inte.. Vissa ser man bilden på utan...
Svar
7
· Visningar
880
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Är det något att ha som PC-spel? Spelade det hos pojkvännens syster igår på X-box och där var det väldigt krånligt. Men på PC...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: YlvaG
·
R
IT & mobiler Jag hittar bara sidor som är jättekrångliga att registrera sig hos, och som har massor med reklam. Samt att alla har olika...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: replica
·
IT & mobiler *Blev nåt knas med förra tråden* Jag har några bilder som jag har tagit på långt håll.. På kameran kunde man klicka på "enter" så blev...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Supergregg
·
S
IT & mobiler jag gör en hemsida och vill ha en meny liknandes www.flyinge.se. Görs den i css? kan jag få en lika snygg i htmlkoder? jag kan det...
Svar
3
· Visningar
847
·
IT & mobiler Hejsan! Min sambo har köpt en ny mobbe! W800i idag och han (såväl som jag) hur och var man laddar ner hela låtar till mobilen. alltså...
Svar
8
· Visningar
1 018
Senast: pajaztar
·
B
IT & mobiler Jag har på något sätt lyckats att komma åt en inställning som gjort tat visa hemsidor jag besöker har förstorats till en size blinda kan...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur gör man det i Word? Alltså så man skriver från kortsida till kortsida istället för långsida till långsida... Hänger ni med på...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: vilse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30