Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Alltså..jag förstår inget utav förklaringen på tråden längst upp och det e väldigt sällan man får svar...så nu skulle jag jätte gärna...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Laban
·
IT & mobiler Tänkte kolla på en dvd platta på datorn men min dator kunde visst inte spela upp den. Det stod att det inte fanns någon DVD decoder...
Svar
1
· Visningar
1 997
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Hm, någon här kanske vet. Är det möjligt att koppla ihop dator och teve så att man kan använda teven som skärm för datorn? Vad...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Laban
·
IT & mobiler nu helt plötsligt så fixar inte min dator att öppna PDF filer...den skiter helt sonika i att öppna dom...nån som vet varför ?? teorier...
Svar
9
· Visningar
819
Senast: martha
·
IT & mobiler Finns det fler program än quicktime som kan visa filmer av typ .mov ?? Vilka i så fall? nån som vet?
Svar
6
· Visningar
903
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Vart kan jag göra en egen hemsidan utan kostnad? Gärna svenska sidor då jag inte pallar annat :angel: :bow:
Svar
12
· Visningar
1 001
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Hur spärrar man popup fönster? På vissa sidor som aftonbladets så kommer det upp ett popup fönster hela j*kla tiden, angående om jag...
Svar
9
· Visningar
2 101
Senast: Laban
·
IT & mobiler Ringer en kille för en stund sen och uppger sitt namn och att han ringer från Antipiratbyrån. Han har kollat våran logga (vad det nu är)...
2
Svar
25
· Visningar
2 668
Senast: slice
·
IT & mobiler Installerade RealPlayer för ett tag sen och nu kan jag knappt se några filmer. Vilket program krävs för att se .avi ? Hade tidigare...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Ge mig tips, vad ska jag ladda ner?
Svar
3
· Visningar
817
Senast: rock_89
·
IT & mobiler Jag har gjort olika filmer som jag nu vill lägga upp på nätet.. Har bland annat använt mig av filefront.com, kruxet är att man måste...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Magnus_J
·
G
IT & mobiler Färgerna på min skärm är lite konstiga.. Undrar om det kan bero på RGB-inställningarna? Vad är den normala inställningen på dem? Nu har...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: glee
·
IT & mobiler Hur tar man reda på sin egen IP-Adress ??
Svar
4
· Visningar
989
Senast: Renkött
·
C
IT & mobiler Jag har en bild på en häst som jag vill ha på min hemsida. Hästen stod på vårat stall förut och det är då kortet är taget. Nu är...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: coscos
·
N
IT & mobiler Har någon detta bildredigerings program? Jag ändrar bilden storlek,men formatet blir i alla fall samma när jag lägger bilden upp på...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Nadin
·
IT & mobiler har laddad hem DC++ och tänkte ladda hem en fil... skriver filens namn i sökfältet... men vart trycker man på sök? :confused: måste...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Magnus_J
·
M
IT & mobiler Jag vet inte om det här har så mycket med datorer att göra, men jag kom inte på vart jag annars skulle vända mig... Jag har en mobil...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Madeleine Nilsson
·
C
IT & mobiler Jag har problem med att det lägger sig ett verktygfält under det normala fältet. Den lägger sig inte där varje gång jag går in på nätet...
Svar
7
· Visningar
874
Senast: Magnus_J
·
B
IT & mobiler Jag blir lite smått galen. Har försökt leta efter en vettig pop-up kod för bilder men hittar ingen. Någon som har en bra liggandes...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: Magnus_J
·
I
IT & mobiler vad tycker ni man ska ha för mp 3 spelare ? Ska va en med 256 mb. och radio.
Svar
14
· Visningar
1 115
Senast: Jangvik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp