Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Någon som är duktig på det här programmet? Jag håller på att bli tokig. Så otroligt irriterad och grinig, suttit i en timme och försökt...
IT & mobiler
Ska försöka mig på att redigera filmer från min digitalkamera som jag har på min dator. När jag importetrar en film så står det att det...
IT & mobiler
Hm... jag har ganska bra koll på hur man skriver "gammal" html men hur är det egentligen med det här "nya" ...? Kan man blanda det ? om...
IT & mobiler
Flyttade datan en trappa ner idag och när jag startade upp så blev det lite konstigt på skärmen. Färgerna är regnbågiga, mest i det ena...
IT & mobiler
Om man får hem en dator med XP färdiginstallerat i och ingen cd med programmet medföljer - finns det någon inbyggd funktion på disken så...
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.