Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler Hej, vill ha tips på olika sidor som man kan göra en egen hemsida på, hälst svenska. och sen vill jag gärna se era hemsidor :) (har...
2
Svar
28
· Visningar
2 638
Senast: slice
·
C
IT & mobiler jag har gjort musikvideor på hästarna i stallet och tänkte lägga upp dem på en hemsida tillsammans med lite info om dem. musikvideorna...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: CcE
·
IT & mobiler Någon som är duktig på det här programmet? Jag håller på att bli tokig. Så otroligt irriterad och grinig, suttit i en timme och försökt...
2
Svar
36
· Visningar
2 243
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler Jag har köpt en sån där blå sak man sätter in i datorn med förlängningssladd.... i min mobil har jag lyckats lägga till platsen...
Svar
3
· Visningar
1 062
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Ska försöka mig på att redigera filmer från min digitalkamera som jag har på min dator. När jag importetrar en film så står det att det...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Hm... jag har ganska bra koll på hur man skriver "gammal" html men hur är det egentligen med det här "nya" ...? Kan man blanda det ? om...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: LadyFrost
·
V
IT & mobiler Har spelat ut MOTAS ett par ggr nu.. har för mig att det ska finnas ett spel som var ungefär likandant fast annorlunda ;) Ser bara en...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: Vicku
·
F
IT & mobiler Har letat efter en äldre tråd, där någon frågade om hur man skriver för att förminska BIFOGADE bilder i en tråd, men hittar den inte...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Vad är de helt grundläggande sakerna man behöver för att en dator ska fungera?? Alltså inte massa onödiga småsaker utan de HELT...
2
Svar
28
· Visningar
1 923
Senast: BuenoBull
·
IT & mobiler Om jag sitter här på Buke. Så vill jag gå till tex. Blocket. Då klickar jag på favoriter och sedan på Blocket. Innan har ju Buke legat...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: åke
·
IT & mobiler Gaaaaahhhhhhhhhh! :eek: Jag har lyckats trycka bort adressraden längs upp ifönstret, den där man skiver "www.etc...." Säkert jättelätt...
Svar
11
· Visningar
986
Senast: Freydis
·
IT & mobiler Flyttade datan en trappa ner idag och när jag startade upp så blev det lite konstigt på skärmen. Färgerna är regnbågiga, mest i det ena...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: Scarlet
·
IT & mobiler Provade för första gången att köpa musik via nätet, men nu kan jag inte höra musiken,mediaplayern säger att den inte kan läsa filerna...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: ch791022
·
IT & mobiler Om man får hem en dator med XP färdiginstallerat i och ingen cd med programmet medföljer - finns det någon inbyggd funktion på disken så...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hej! Hur byter man färg på en del av en bild i Photoshop? Alltså om jag tex har brunt hår, men vill att jag på bilden ska ha blont...
Svar
1
· Visningar
1 111
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler Har tappat mina sista tre bokstaver i alfabetet huxflux, + att vissa andra tecken verkar ha bytt plats :eek: fran en minut till en...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Jag har råkat flytta mina bilder till "lokal disk d" Hur gör jag nu när jag vill infoga bilden för att skicka med outlock express? Jag...
Svar
1
· Visningar
582
Senast: Boj
·
C
IT & mobiler för att det ska synas i msn vilken låt man lyssnar på ? Det fungerade förut för mig, men nu funkar det inte längre. Jag vet att man...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Cronis
·
IT & mobiler Förut lysnade jag alltid på en utländsk rockkanal på nätet, man bara slog på sedan spelades radiostationen i min Winamp. Sedan blåste...
Svar
5
· Visningar
2 247
Senast: Sony
·
IT & mobiler Dottern har fått en trådlös uppkoppling med en D-link router och en Belkin accesspunkt, men detta verkar bara strula. Uppkopplingen...
Svar
13
· Visningar
1 335
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka