Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

U
IT & mobiler Är totalt okunnig kan man göra detta? Har alltså vanliga foton som jag skulle vilja ha i datorn så att man kan fixa till dem?!?!
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: Orzon
·
R
IT & mobiler Nu ska microsoft eliminera blåskärmen, på ett riktigt inteligent sett :smirk...
Svar
10
· Visningar
1 087
Senast: thunderbird
·
D
IT & mobiler Varför funkar det inte? :confused: Om jag länkar bilden genom att infoga den såhär, så blir det fel och länken ändrar adress och...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Houdinie
·
I
IT & mobiler Behöver nån vänlig själ som vill hjälpa mig lite. Brukar ladda hem filmer från nätet, men de tar ju lite plats på datorn. Hade tänkt...
Svar
7
· Visningar
2 756
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler :mad: Jag och sambon tänkte byta bredbandsleverantörer, anmälde oss till en ny som vi tyckte verkade bra. Fick bekräftelse via deras...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: Olius
·
S
IT & mobiler Jag kan inte logga in på communitys! Och när jag väl blivir inloggat blir jag utloggad så fort jag trycker på nånting! (Ett under om jag...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Silverstol
·
C
IT & mobiler Nu äntligen skall jag göra en hemsida med hjälp av Front page och pappa :angel: Jag har fått en hemside adress som ingår i...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Scarlet
·
O
IT & mobiler vad är det förnågot? :crazy:
Svar
2
· Visningar
792
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Efter att precis ha fått igång min dator efter en krasch, så fick jag lite nya funderingar. Om man köper ett program/spel på nätet...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Magnus_J
·
A
IT & mobiler Hur får man reda på ens dator IP nummer!? :O Tacksam för svar :bow:
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Koli
·
E
IT & mobiler Jag kan inte ta emot mp3, avi eller waw-filer. Har messenger 7.0. Bildfiler går.
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Har äntligen fått photoshop 8 :banana: Nu ska jag bara försöka lära mig hur det funkar oxå, dessvärre är det på engelska men det ska...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: Magnus_J
·
M
IT & mobiler Har installerat en engelsk version av photoshop men fattar inte riktigt hur man gör och hittar inte alla funktioner. :crazy: Finns det...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Magnus_J
·
M
IT & mobiler Jag har tillgång till Paint Shop Pro 7.0 och behöver ta ett foto på ett hästhuvud och ta bort/byta ut bakgrunden eller en del av den...
Svar
6
· Visningar
2 077
Senast: Magnus_J
·
A
IT & mobiler Skulle vilja kunna koppla in min dator till teven, så att jag kan se på film på en större skärm. Men min tv är ganska gammal - det finns...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: aniara_lenson
·
A
IT & mobiler Jag har mina bilder upplagda på webshots.com, men när jag försöker visa dem för andra så går det inte. Jag har inte kryssat i att bara...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Moej
·
IT & mobiler Nu behöver jag lite hjälp. Jag ska dela ut en mapp på min dator (dator 1) så att den går att komma åt från brorsans dator (dator 2)...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Det är ytterst sällan jag kan se bilder på Yahoo som är direktlänkade till bilden. Varför?
Svar
1
· Visningar
893
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Försökte lägga in den här bilden som avatar: Då fick jag den här texten: Den uppladdade filen är inte en giltig GIF-, JPG-, eller...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: saddi
·
O
IT & mobiler Har laddat ner en video och bilden funkar (spelar i windows media player) men hör inget ljud. Är det filen det är fel på eller kan...
Svar
6
· Visningar
827
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp