Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Som ser smått galen/arg ut och håller på att slita håret av sig. Behöver den till msn, för så känner jag mig varje gång jag loggar in...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: jos
·
M
IT & mobiler någon som kan hjälpa mej med hur man ändrar så popupfönster tillåts? :crazy:
Svar
2
· Visningar
733
Senast: falukorw
·
S
IT & mobiler Sitter och pysslar med en hemsida som är upplagd hos b-o*e. För att slippa ändra på varenda sida när jag ändrar i menyn, vill jag ha en...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: slice
·
IT & mobiler Fattar inte ett jota av fotogalleriet nu alltså!! Gud vad frustrerande! Jag kan inte ladda upp några bilder i mitt album jueh! :mad:
Svar
9
· Visningar
839
Senast: BuenoBull
·
IT & mobiler Hur gör jag för att ändra ikonerna på skrivbordet så de inte ser överstrukna ut?
Svar
9
· Visningar
968
Senast: gul_zebra
·
M
IT & mobiler Jag vill ha något annat än Outlook som jag har nu. Några tips?
Svar
6
· Visningar
1 500
Senast: Magdalena
·
D
IT & mobiler Varje kväll, nån gång mellan 23.10-23.20 så loggar mitt internet av (men klickar jag på Local Area Connection Status och trycker på...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler jag är alldeles ny på photoshop, och har råkat spara en bild som en photoshop-fil. därför kan jag inte lägga ut den på photobucket. hur...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: zbrka
·
IT & mobiler Köpte en ny mobil för ett litet tag sedan(K700i). Den funkar bra o så, men nu har jag ett problem. Fick en låt av en kompis som jag vill...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Är det nån som vet "hur man gör"; om man t.ex. kan ta bort saker på en bild osv. med det programmet?
Svar
6
· Visningar
884
Senast: giffan
·
P
IT & mobiler bra side jag har hitte. Jag är en gammel dam som jusst har skaff mig en data. Nu undrer jag vad jag gör för tokit. Jag liksom ramler...
Svar
1
· Visningar
858
Senast: pufffan
·
IT & mobiler Har ni tips om var jag kan hitta ett program som kan rätta mina tjusiga stavfel när jag skriver word dokument ipå spanska? /kristel...
Svar
7
· Visningar
2 619
Senast: Rea
·
IT & mobiler Guida din lilla boll oskadd genom labyrinten! :) http://invasioncreations.com/Flash/Hovercraftgame.swf
Svar
11
· Visningar
961
Senast: Egonson
·
C
IT & mobiler Har massa QuickTime Movie-filer som jag har spelat in på digitalkamera. Kan man göra om QuickTime Movie-filer till tex Avi-filer...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: CcE
·
IT & mobiler Nu har jag krånglat till det... Jag har en trådlös router (D-link), till den är min stationära dator "sladdad", det fungerar utmärkt...
Svar
7
· Visningar
882
Senast: Dalatjej
·
R
IT & mobiler Hur gör man en sådan? Vad för program behövs? Hjälp! -Ha en bra dag:D-
Svar
5
· Visningar
759
Senast: Revontuli
·
N
IT & mobiler Vad heter den där sidan man kan ladda ner låtar ifrån? För 10 kr styck? De gör reklam för den på tv, men jag kan fan inte minnas vad...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Notorius
·
H
IT & mobiler Hur gör man det i word nu igen? Jag sitter och skriver labrapport och är i stort behov av hjälp :crazy:
Svar
3
· Visningar
11 256
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hej! Jag har en bild på mig och min ponny när vi hoppar, men tyvärr har den blivit suddig och har oklara linjer. Är det ngn som vet hur...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: shattis
·
IT & mobiler Hur gör man när man har laddat ner en stil på internet och vill ha den på Photoshop?? Blir tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
1 350
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka