Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler :D Undrar bara hur man gör när man klipper ut bilder för att sedan sätta dem på en annan bakgrund... Är lite nybörjare & jag anväder...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: paxmojo
·
G
IT & mobiler Min dator har börjat stänga av sig själv. Gjorde det första gången för några veckor sedan. Trodde att det var för att sladden inte...
Svar
8
· Visningar
1 222
Senast: Scarlet
·
A
IT & mobiler tar en musikvideo från internet och bränner in den på cd???
Svar
1
· Visningar
633
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Någon som brukar lana ? Jag ska prova de nästa gång .. hehe lita kul får man väll ha mot 20 killar
Svar
11
· Visningar
1 071
Senast: Dragonfruit_
·
S
IT & mobiler Hej har nu satt mig ner vid datorn och ska skriva ett svenska arbete på datorn och upptäker att jag inte har nått "Riktigt"...
Svar
1
· Visningar
3 374
Senast: fredde
·
P
IT & mobiler Hej! Jag håller på med mitt examensarbete och har stött på ett problem. Det är så att allt ska vara i samma dokument och vi har...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: pannie
·
IT & mobiler Jag är trött och fr inte riktigt kläm på en grej jag vet att jag gjort rätt med tidigare!! :confused: När jag skriver filer till min...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: sita
·
N
IT & mobiler Egentligen har hittat en bildredigerare program som är gratis och gick att lada hem. :banana: Har någon tips vart hittar jag...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Nadin
·
IT & mobiler kan man göra det? Om man märker att ett mejl kommer ta en halvtimme och vill vänta till senare med det men vill ha de efterföljande...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: roslagen
·
M
IT & mobiler Jag ska börja plugga matte :bump: och inser att jag inte har nån miniräknare som ritar grafer. Kan man hitta nåt sånt på datorn eller...
Svar
10
· Visningar
3 732
Senast: Peach
·
M
IT & mobiler Jag vet inte hur man gör och tänkte höra om någon kunde hjälpa mig=)..Jag vill ha lite rolig musik i bakgrunden och så kommer bilderna...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: fredde
·
M
IT & mobiler Jag är så ledsen. Alla mina digitala bilder från urminnes tider tills för några månader finns enbart på en DVD. Av nån anledning har den...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: thunderbird
·
N
IT & mobiler Vart laddar jag hem den?? :( Tacksam för hjälp :bow: :bow: / Erika
Svar
14
· Visningar
922
Senast: Nadin
·
M
IT & mobiler Jag vet inte vart min Adobe Photoshop 6.0 skiva är :crazy: efter att datorn var tvungen att nollställas helt så försvann ju alla mina...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Nån här som är lite halvbra på det spelet? ;) Jag har kört fast på Forest of Illusions! /Jenny - på nostalgitripp!
Svar
7
· Visningar
852
Senast: WeeMan
·
C
IT & mobiler ...till min webcam, där man kan ta bilder... Finns det? Jag har haft det förr men nu har jag det inte längre. Jag vet inte hur ett...
Svar
7
· Visningar
752
Senast: Cronis
·
IT & mobiler Jag får fruktansvärt ont i huvudet av min nya bildskärm :cry: Nån som vet vad som är bäst för synen: mycket eller lite av ljus och...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: Smulu
·
L
IT & mobiler Något skitprogram installerades på min dator + att virus kom, men mitt antivirusprogramm tog bort det. Men alltså det har sparats...
2
Svar
23
· Visningar
2 104
Senast: Olius
·
IT & mobiler Jag blir så ledsen... lyckades filma en ganska rolig snutt på pålle med digitalkameran. Dessvärre höll jag kameran på högkant. När jag...
Svar
2
· Visningar
1 430
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Alltså travspelet på internet där man tränar, tävlar och avlar travhästar? Skulle vara intressant å höra om de finns några andra ;)...
Svar
15
· Visningar
1 230
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp