Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har 2 datorer ståendes här hemma som jag nu till slut insett att jag måste göra mig av med. Det är en härlig pärla - en 4-86:a som...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag ska göra en enkel bildsida men behöver html-kod. Jag har gjort en ful skiss som jag vill att den ska se ut ungefär och "bete sig"...
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: Magnus_J
·
P
IT & mobiler Hur bra är det egentligen? Har hört många som gör dt men aldrig testat själv.. Nu har jag en hel del grejor som jag skulle vilja sälja...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Det var evigheters evigheter sen jag höll på med html, java osv och nu vill jag göra en hemsida med 3 frames. Det ska alltså vara en...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Varfor kan jag inte oppna sidan langre??? Har nu forsokt nastan dagligen sedan forra veckan men far bara "The page cannot be displayed"...
Svar
7
· Visningar
2 613
IT & mobiler har nyligen införskaffat en 3g telefon-fel forum kanske- den innehåller ju åxå mp3 spelare. jag undrar om jag kan ladda in musik i...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: geisli96
·
IT & mobiler Vart kan man ladda ner glosförhörsprogram gratis? Vet ni nån bra som ni själva haft?
Svar
3
· Visningar
9 180
Senast: Revontuli
·
B
IT & mobiler Det var längesen jag plockade ur färgpatronerna. Nu har jag köpt en svart färgpatron, som jag måste få fast! Jag vet vart man öppnar...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: bitch1
·
IT & mobiler Jah har en film på mig filmad med en digitalkamera, som sedan är bränd på DVD-skiva. Denna film slkulle jag vilja lägga in på datorn men...
Svar
12
· Visningar
3 390
Senast: Olius
·
IT & mobiler Jag har en scanner, och jag vill också lägga ut bilder här på buke på mig och mina hästar :D Så hur gör jag då?
Svar
5
· Visningar
870
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler JA, som det står; hur gör man en hemsida?? :confused: Man e ju lite trög.. Och när jag ändå håller på; när man tar kort och vill ha...
Svar
6
· Visningar
927
R
IT & mobiler Vad man än försöker installera så är det UNKNOWN/installer/-Nånting- Som inte fungerar. Det gäller till och med drivrutinerna till min...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: pajaztar
·
M
IT & mobiler Testade att byta över till isländska i word men jag fick inte fram den ändå... nån som vet hur jag får fram ae?? /Marijaa
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Hej Har för mig att ja läst någonstans om att man kan kolla vilka tidigare hemsidor som är besökta på sin dator.Stämmer detta? Och i så...
Svar
5
· Visningar
6 217
Senast: _Moatje_
·
A
IT & mobiler Jag har ett problem, vill skriva en enda bokstav på ett a4:a men den ska vara så stor att den tar upp hela a4:at, den största storleken...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: Ajano
·
R
IT & mobiler Jag kan inte höra vad andra säger, men jag kan prata själv. Vad för fel? :crazy: -Hjälp:D-
Svar
5
· Visningar
2 269
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Såhär är det: Idag filmade jag med min kamera & nu skulle jag vilja bränna ut filmen så att man kan se den på dvd. Testade att bränna...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Saybia
·
C
IT & mobiler Jag bytte nyligen från spray till brikks eftersom spraymailen krånglat. Tyvärr så har inte brikks funkat alls det går inte att...
2
Svar
20
· Visningar
3 310
Senast: Mynta2
·
A
IT & mobiler Frågar för en kompis räkning. Var kan man ladda hem photoshop gratis?
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: fethajja
·
B
IT & mobiler vart kan man lägga ut en hemsida gratis någonstans? har kodat hela sidan själv i HTML men jag behöver lägga ut den nånstans NU, då...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka