Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu har mamma äntligen bestämt sig för att vi inte kan vara utan digitalkamera längre, och satte mig på uppgiften att hitta någon som är...
2
Svar
20
· Visningar
1 854
Senast: Ämelie
·
IT & mobiler Ja, jag vet att jag är lite efter, men vilka företag finns det som erbjuder bra och billiga hemsidor? (eller hur man säger) Jag vill...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: popeye
·
T
IT & mobiler Är det någon som vet hur jag tar bort microsofts egen brandvägg som dom la in för ca 1/2 år sedan? Sedan dom gjorde det har jag inte...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: well_what_the_hell
·
M
IT & mobiler Vad är lagom att ta betalt för att göra en hemsida om ca 13 sidor + designa en logga, till ett företag? Hur gör man om man inte har...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: well_what_the_hell
·
M
IT & mobiler Var tvungen att återställa hela datorn för ett tag sen. Nu kommer jag inte in på min mail. Trycker jag på Mailknappen komme rjag...
Svar
6
· Visningar
1 777
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Ja skulle vilja göra en enkel hemsida, hur gör man det? Bara lite text och några bilder, inget krångligt alls. Gärna gratis me :D
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Kolsyrad
·
IT & mobiler Jag har egentligen koll på det, men inte nu.. Hur 17 får man på hemsidan så att när besökaren klickar på en bild så kommer den upp i ett...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: fredde
·
IT & mobiler Nu är ju detta en telefon men.... datorer var den som var närmast därför lägger jag tråden här..... Hur länge ska man ladda en ny...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: SILVER
·
IT & mobiler Hur kan jag infoga en logga i Dreamweaver så att den liksom ligger "ovanpå" bakgrunden och inte som en inklistrad bild (vilket jag f.ö...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler He hej..en lite fråga bara..vart sparar man fonts??*okunnig*
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Tviggy1081
·
M
IT & mobiler Installerade program i datan i går och det funkade, datan hittar också min telefon som jag vill överföra musik till. Men han frågar...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Ylva
·
R
IT & mobiler Vart hittar man en sån egentligen? Då jag inte har ögat för design för fem öre försöker jag lämna bort såna saker till andra med lite...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: geisli96
·
IT & mobiler Har nu insett att jag helt enkelt inte kan klara mig utan en Mp3-spelare! Efter ett par timmars surfande och jämnförande står mitt val...
2
Svar
23
· Visningar
1 773
Senast: geisli96
·
C
IT & mobiler Ska ladda upp mina bilder på en annan sida, och har stött på problem. Just nu väntar jag på supporthjälp från dem som har sidan, men...
Svar
9
· Visningar
1 161
Senast: cissiny
·
IT & mobiler När jag sitter vid datorn går jag gärna iväg ett tag för att göra annat. Vid den andra datorn är det prima men vid den här blir det...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Ett enkelt och framförallt billigt (kanske t.o.m gratis?) behöver jag. Min dator gick sönder och nu när den är fixad så finns inte det...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Kakis
·
IT & mobiler på hemsida. Hur gör man? Så att man klickar på en länk och det kommer upp en ruta för att skriva in lösenord, är det rätt så kommer...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Hur gör man en räknare på hemsidan? Jag arbetar mest i Dreamweaver men kan även hantera koderna.
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: fredde
·
K
IT & mobiler Är det någon här som vet hur man laddar hem(eller vad man kallar det) DC++? Beskriv gärna lite hur man gör och om det är något...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Hallå, jag igen! :angel: Någon som vet vad det är för teckensnitt på den här bilden: (Konstig fråga kanske) Min andra dator...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp