Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Sitter och tittar lite på internet och såg en snubbe som säljer 3 Zelda spel för väldigt billig penning. (Till Gamecube) Undrar bara...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler Har en personlig mapp på denna dator som jag gjorde så datorn dolde mappen på datorn, men hur får man tillbaka mappen? :crazy: Ser ej...
Svar
3
· Visningar
1 108
Senast: Itchie
·
S
IT & mobiler Hur får man photoshop? Har alla det på datan eller är det något som man laddar ner/köper?
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Magnus_J
·
R
IT & mobiler Hur tömmer man hela datorn? Behöver man några skivor eller sånt? Det är så att först la MSN messenger av, nu går det inte ens att...
Svar
7
· Visningar
2 857
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Vad behöver man för codec för att kunna spela filmer man tagit med mobilen (k700i) i windows media player? Eller finns det något annat...
Svar
4
· Visningar
1 242
Senast: Supergregg
·
K
IT & mobiler Nu vänder jag mig till alla kloka seniorer. Det var så att jag gjorde en bildsökning på google på ett namn (letade bilder på en figur...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Renfis
·
Svar
2
· Visningar
998
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Hur i hela friden sparar man ett word.dok till pdf? -total förvirring- (Slänger in tråden här innan den flyttas till "Datorer", det...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: meodeo
·
C
IT & mobiler Jag har fått in ett program på min dator som startar med Windows :mad: , undrar om någon vet var man hittar programen som startar...
Svar
9
· Visningar
970
Senast: Clintan
·
IT & mobiler .. Någon mer än jag som har det?
Svar
5
· Visningar
1 695
Senast: coscos
·
IT & mobiler Att ändra en bild man gjort i photoshop om man redan sparat den?
Svar
7
· Visningar
921
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Nu när jags ka skriva ut mitt CV så kommer det upp en ruta "skicka fax" när jag trycke rpå SKRIV UT: Hur ändrar jag så dne INTE ska...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Laban
·
O
IT & mobiler Min gamla dator har stått oanvänd i flera år men nu har jag plockat ihop det gamla skrället så att barnen ska få spela spel på den. Men...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Orzon
·
M
IT & mobiler Jag undrar om ngn vet om man kan göra så. Jag har bilder på min dator jag gärna vill ha som vanliga bilder som man kan hämta ut i en...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: fragansia
·
IT & mobiler Behöver snabba svar :bow: ! Vet hur man trycker så man får upp den gråa rutan men har ingen aning vad man skriver. Är det inte...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Muffins
·
S
IT & mobiler Kan man partionera en hårddisk från windows (xp) eller måste man använda fdisk? hur gör man det med xp isåfall?
Svar
1
· Visningar
1 313
Senast: Olius
·
IT & mobiler mailbox (spray) så får jag bara upp detta meddelandet och kan inte se mina mail :mad: Vad betyder detta? 500 Servlet Exception...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: mysko
·
S
IT & mobiler Jag har en USB port på min dator, men den "startar" inte av sig själv, utan jag måste ha ett program till den. Till exempel till min...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Smultronagnes
·
S
IT & mobiler Länken :rofl: :devil: :D :p nu vet ni. ;)
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Måste fråga ang dataprogrammet Pagemaker. är det något en vanlig, halvdassig datapulare kan lära sig använda hyfsat fort på egenhand...
Svar
13
· Visningar
1 224
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025