Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det ngn som vet hur jag ska få bort den vita kanten här (se bild) koden för att få bilden ser ut som följer <a href="#"...
Svar
11
· Visningar
934
Senast: replica
·
M
IT & mobiler SNÄLLA är det någon som kan förklara hur man går till väga för att göra en egen hemsida? skulle vilja fixa nåt med hästen jag rider så...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: _Runaway_
·
E
IT & mobiler Jag har en jätte fin bakgrund och skulle vilja klistra in min katt i den. Hur gör jag jag? måste på nåt sätt klippa ut katten ur den...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: replica
·
G
IT & mobiler Går det att göra om en bild som det står "TIF" efter till "JPEG"??
Svar
6
· Visningar
773
Senast: LillaMy84
·
IT & mobiler En sån behöver jag för att kunna lägga ut min hemsida hos telia. Men jag vill hitta ett väldigt enkelt gratis sådant. Någon som har...
Svar
12
· Visningar
1 324
Senast: fredde
·
M
IT & mobiler Nån som kan kortkommandon till quark och Photoshop i PC-miljö, arbetar vanligen i mac och där sitter de i ryggraden, lite knepigt att...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: CarolaLind
·
P
IT & mobiler brukar ni ladda ner filmer till datorn? var isf hittar man det? :angel:
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Mela
·
IT & mobiler Hjääälp. Kommer inte ihåg adressen o hittar inget när jag söker. Vad heter sidan där man kan låsa upp sin mobil gratis?
Svar
5
· Visningar
2 644
IT & mobiler Jag vill kunna lösenordskydda en sida på en av mina webb-platser, alltså, klickar jag på en länk så skall det komma upp en förfrågan om...
Svar
4
· Visningar
801
Senast: fredde
·
IT & mobiler Hur gör man, om man ska överföra inspelningar från ljudkassetter till en dator?
Svar
3
· Visningar
1 600
Senast: bengall
·
P
IT & mobiler Tryck på falldown http://www.hamsterpaj.net/amuse/index.php?type=onlinegames&category=andra jag fick 48165
2
Svar
26
· Visningar
2 017
Senast: Scarlet
·
IT & mobiler Vilken sida föredrar ni för att ladda hem mp3-låtar från? Har hört att Kazaa inte är så bra, att det är virus där och så. Är det så...
Svar
6
· Visningar
1 211
Senast: well_what_the_hell
·
M
IT & mobiler Jag skrev nyss lite i Anteckningar, sparade det på skrivbordet o skickade till en över MSN. O nu har dokumentet lagt sej mitt bland...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: månsken
·
IT & mobiler Hjälp jag har fastnat i felsäkert läge. Hamnat där efter virusvarning och följt Nortons anvisningar om hur jag skulle rensa. Så långt...
Svar
3
· Visningar
1 691
Senast: PoulZen
·
  • Låst
IT & mobiler :confused: Hur gör jag för att lägga in en bild från mina bilder i ett inlägg, helst som länk?? Är helt kass på det här :angel:
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Cheeserica
·
C
IT & mobiler Vi måste köpa en ny mus till sambons dator, han har nu en optisk mus med kula. Just det här med kula, att han kan scrolla i sidled, är...
Svar
4
· Visningar
1 623
Senast: cissiny
·
P
IT & mobiler http://www.hamsterpaj.net/amuse/index.php?type=onlinegames&category=andra Tryck på GRIDGAME mitt rekord hittills 1144 :banana...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: fredde
·
IT & mobiler nån som vet någon bra sida där man kan göra egna gratis hemsidor? på svenska:p om det finns nån bra:angel: inte spray, passagen å...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Happimess
·
M
IT & mobiler Vars kan man hitta en gratis gästbok till sin hemsida?
Svar
4
· Visningar
954
Senast: enjes
·
IT & mobiler Vad behöver jag för att koppla ihop mitt PlayStation med min gamla TV? Till PlayStation:et finns det en kabel som delar sig i de tre...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp