Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler så fort man sätter på skrivaren! SUCK. vad är det för fel?? Förra veckan skrev jag ut mycket och det fungerade bra - men sen helt...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: milly
·
IT & mobiler Någon som kan lära mig? Nä, men sitter och försöker lära mig lite. Letar just nu efter hur man gör så att kanten/ramen blir lite...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: vilse
·
Y
IT & mobiler Mina copy / Paste knappar som går genom tangentbordet fungerar inte. Alltså det blir ingen reaktion när jag trycker på Ctrl + c eller...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Yellow_Dino
·
IT & mobiler Jag har hittat en låt (eller hittat, jag har den på skiva) som jag vill ha på min hemsida för Memory-sidan. Men får man lägga låtar hur...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler Undrar om någon kan hjälpa mig eller i alla fall komma med ett förslag på vad det kan vara. Den senaste veckan har våran dator börjat...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Supergregg
·
IT & mobiler Vart kan man lägga in filmer på internet om man vill länka, tex till Buke? :crazy: ;)
Svar
16
· Visningar
945
Senast: Supergregg
·
E
IT & mobiler När man t.ex söker på Eniro eller Google, står sökresultaten i mini-miniliten text, man får anstränga sig för att läsa. Förut var det...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Tove2
·
IT & mobiler Jag är en ÄKTA macmänniska som nu fått en pc av Xet pga att jag behöver den i jobbet. MEN eländet funkar inte! *sucka* Den startar...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: Olius
·
IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Jag har fastnat! :mad: /C - som är för trög för sånt här.
42 43 44
Svar
869
· Visningar
43 673
Senast: PrittePuff
·
E
IT & mobiler Är det någon som vet hur jag ska få till ett tilde? :confused: Det där lite utdragna liggande "s-et", som vägleder uttalet till "nj" i...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Excellent
·
C
IT & mobiler Hoppas att det är ok att jag frågar här... Behöver snabbt svar... Sitter just nu och väntar på samtal från min bank, jag har SEB. Har...
Svar
13
· Visningar
1 079
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler Lite okänt spel men jag slänger ut en fråga på chans. HUR FÅR MAN BÅTEN ATT SLUTA SNURRA?! :crazy: :crazy: Det är ett roligt...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Jag ska bränna skivor, men det funkar inte eftersom programmet nero som följde med är borta på nåt sätt. Har letat men det finns inte...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: *star
·
M
IT & mobiler Internet Explorer krånglar bara på min dator å kör därför med firefox hela tiden. Men när jag ska kolla på mina mejl och går in via msn...
Svar
5
· Visningar
1 407
Senast: Meelei
·
A
IT & mobiler alltså, jag vill inte heta Achron längre. går det att byta?
Svar
1
· Visningar
767
IT & mobiler Jag måste köpa en ny dator, då den jag har är totalt kraschad och går inte att starta. Han som skulle hjälpa mig att få ordning på...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Laban
·
IT & mobiler Sedan jag ominstallerade min dator så har jag tappat allt ljud. Har en windows 98 och jag fattar ingeting. Vart har ljudet tagit...
Svar
14
· Visningar
1 047
·
IT & mobiler Vilken erfarenhet har ni av IP-telefoni? I min nya bostad har jag möjlighet till bredband med följande prestanda: Download:Upp till...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler mina gammla högtalare passar inte den nya datorn!! :mad: :mad: :mad: sååå.. nånstans där man köpa bra och billiga högtalare...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Sellan
·
S
IT & mobiler Jag tänkte att jag skulle köpa en mp3 spelare, men jag har INGEN aning om vad 256 MB och sånt betyder. Hur mycket rymmer egentligen en...
Svar
8
· Visningar
815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka