Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Nån som vet VAR man kan hitta vad för sidor som surfats till? Alltså, på varje användares dator går det ju att radera, men infon lär ju...
IT & mobiler
visst fanns det en sida som hette medryttare.nu? är det bara för mig den inte funkar längre eller är den helt nerlagd? eller har jag fel...
IT & mobiler
Om man ska göra ett kollage i photoshop. Och man har en häst t,ex med en massa annat i bakgrunden , grimmor m.m. Hur tar man bort det så...
IT & mobiler
Nu har jag lärt mig hur man gör kollage :)
Men hur får man dit en bild som är genomskinlig, dvs så att man ser bakgrunden igenom hästen???
IT & mobiler
Jag vet att denna fråga har varit uppe tidigare, och jag har läst gamla trådar i ämnet. Hade tänka köpa en plats på ett web-hotell, men...
IT & mobiler
Lägger in en tråd här åxå, jag fick inte riktigt klart för mig vad som gäller;
Jag har varit på en tävling på Öland och fotad bilder på...
IT & mobiler Fast det där har ingenting med AI att göra. Det är meta descriptions som ibland hämtas/cacheas fel. Sånt dök upp för 15 år sen också så...
Foder & Strö Nu när vi har flera hästar i hagen så busar de mer och springer runt och sysselsätter sig på ett helt annat vis. Många hästar står ju i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.