Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Sitter och jobbar med material till en föreläsning (sent ute som vanligt...). Hade tänkt använda några overhead, text är ju knappast...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: cissiny
·
T
IT & mobiler vet inte var jag ska lägga den här så jag chansar! har en bilder på bla msn grupper och yahoo, om de skulle dyka upp någon annan stans...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Ja, hur gör jag? Vill ha in en del cd skivor, så jag kan lyssna på dom, utan att måsta sätta in ny cd och hålla på... Alltså spara alla...
Svar
3
· Visningar
1 490
Senast: Renkött
·
C
IT & mobiler I vissa mail jag får så är bokstäverna helt knasiga. Tex är åäö utbytta mot massa knäppa tecken. När jag skriver mail blir det inte...
Svar
7
· Visningar
1 790
Senast: fredde
·
T
IT & mobiler helt plötsligt blev alla bokstäver i datorn jättestora. hela buke ser helt konstigt ut.......vad har jag gjort för att förtjäna detta????
Svar
2
· Visningar
735
Senast: tant agda
·
IT & mobiler HJÄLP! Min dator kan inte öppna .NEF filer, finns det något program man kan ladda ner någonstans. Jag har laddat ner photoshop CS nu...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Jag håller på att göra ett excelblad för foderberäkning... Var ju ett bra tag sedan jag hade datakunskap på gymnasiet och har inte...
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Någon som vet om man kan ladda ner bonniers trafikskola någonstans...?
Svar
8
· Visningar
1 814
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Är det någon som vet om man kan få en drop down meny, som går ut till höger när den öppnas, att gåt ut över ett fönster? Alltså...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Dasjenka
·
B
IT & mobiler va ska filmen ha för format om jag ska bränna ner den på en dvd skiva? funkar de med avi och mpg(mpeg) eller måste jag ändra?
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler Jag är lite lätt irriterad just nu, jag gör hemsidan åt en ridklubb och har gjort så rätt länge nu. Nu är det så att hemsidan ligger på...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Jag har ett program som jobbar titt som tätt i bakgrunden på min dator..hur får jag reda på VILKET program det är som är i gång ? Jag...
Svar
7
· Visningar
873
Senast: fredde
·
L
IT & mobiler Nu plockar outlook bort alla filer som kommer med mailen, utom Word, det stå att filerna inte är säkra. Hur ändrar man den inställningen?
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vet ni några bra sidor på internet med gratis HTML-koder? Länkar? :banana: :banana:
Svar
5
· Visningar
981
Senast: eldione
·
C
IT & mobiler Jag har en film som jag vill lägga ut på min ftp. Men det går inte...? det har funkat förr, jag har odentligt med plats på ftp:n men...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: Ämelie
·
IT & mobiler Jag gör min hemsida i FrontPage och har problem med att styckena blir alldeles för breda och det blir jobbigt att läsa. Jag hittar...
Svar
8
· Visningar
2 073
Senast: meodeo
·
E
IT & mobiler Hur ligger det till egentligen?? Blir ju inte klok på grafikkortsdjungeln ju. Har just nu ett GeXCube Radeon 9800Pro 128MB. Kikade på...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Venus
·
IT & mobiler Jag erkänner - jag är ett blåbär och helt novis på det där med att installera grejer i datorn. Detta till trots så har jag försökt att...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Venus
·
D
IT & mobiler Vad är png (portable network graphics) för filformat egentligen? Kan man spara bilder i detta format och sedan publicera bilderna på...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Jag behöver megahjälp!! Helt plötsligt så har min maskin tappat bort drivrutiner för att kunna visa objekt på skärmen. Antar att det...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp