Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur är det med formaten? Om jag gör en sida i FrontPage så kan jag inte lägga ut den på tele2:s swipnet för den har fel format! Min...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: fredde
·
B
IT & mobiler Någon som vet om det finns någon svensk motsvarighet till communityn Deviant Art?
Svar
6
· Visningar
904
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Jag håller på och gör mina första hemsida..ville ha en sådan meny men vet inte om det är bra? För visst måste besökarna på min sida då...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Någon som kan tipsa om ett bra filmredigeringsprogram använder Windows MM men undrar om det finns något som är bättre...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Peach
·
IT & mobiler Någon som förstår sig på smil? Håller på med det i skolan nu, och jag måste säga att jag ALDRIG hört talas om det innan =S...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Lorelie
·
Svar
6
· Visningar
11 362
Senast: Peach
·
L
IT & mobiler snälla, kan någon ge mig en snabb genomgång hur man använder dc ++, jag orkar verkligen inte sitta och läsa en massa engelska :angel...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Ejniz
·
IT & mobiler Kort fråga: gratis hemsideadress (heter det domän?) alltså inget utrymme bara namnet! Tips på länkar!
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Zaga
·
L
IT & mobiler Laddade hem winamp igår och det verkar vara ett toppenprogram för musik osv. Men när jag ska se film så hör jag bara vad dom säger, men...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Använder Microsoft samma filformat i Mac och PC? Troligen kommer jag om en tid att byta från PC (Windows XP) till Mac. Kommer jag att...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Jag sitter hos grannen för att min laptop kapsejsat, den stänger nämligen av sig efter ungefär 20 minuter av vad jag tror är...
Svar
13
· Visningar
1 196
Senast: gern
·
A
IT & mobiler Du saknar stöd för java i din webbläsare. meddelande som kommer upp på vissa sidor och jag kommer då inte vidare.. får då frågan om...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: acha
·
IT & mobiler Jag funderar på att skaffa trådlöst till min dator, dvs tangentbord och mus. Känner mig nämligen lite låst att behöva sitta fast vid...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Ragatan
·
L
IT & mobiler Vart kan man ladda upp filmer, alltså rätt korta filmsnuttar på ca en halv-1 minut. Så att man sen kan länka dem?
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Lollan
·
E
IT & mobiler Vanligtvis när man försöker gå in på en sida, kommer man till den vanliga "sidan kan inte visas", enkelt och bra tycker jag. Men nu...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Summerflower
·
G
  • Låst
IT & mobiler Någon som har lust att tipsa om vettigt ställe på nätet där man kan lägga upp sina fotoalbum? GRATIS. Såklart. Har äntligen lyckats...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Det är något knas med min dator... Jag kan inte logga in någonstans (Buke är jag alltid inloggad på), när jag skulle kolla mejl från...
Svar
7
· Visningar
1 236
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Såhär står det...det finns inte så mycket ledigt viruellt minne kvar.Om du vill försäkra dig om att Windows körs korrekt, bör du öka...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: bengibollen
·
C
IT & mobiler Jag kommer inte in på mailen:( "servern hittades inte" men jag kommer in på hemsidan och när jag går tillbaka står det att jag är...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: coscos
·
A
IT & mobiler Jag har lyckats tappa bort vad det ska stå i rutan som gör att jag kommer direkt in på telias loginsida. :cry: Alltså...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp