2 datorer, 1 bredband.

Sv: 2 datorer, 1 bredband.

Jag skulle tro att det finns fler anledningar. En koll på IDG:s eForum kanske ger vissa svar på frågan.

Själv så tycker jag att det finns för lite ..... "seriositet" i D-Link och företaget som sådant. Dom är bra på att prångla ut prylar, men kvaliteten på såväl produkter som företaget i sig ger inte jag mycket för.

Kolla gärna andra forum över datorer och liknade och se vad folk har mest problem med för produkter. Visst är D-Link stora, men de är också klart överrepresenterade när det gäller problem och missnöjda kunder. Det är ju t o m så att vissa försäljare lägger av med att sälja D-Link. De ger helt enkelt försäljarna dåligt rykte när inte grejerna håller måttet.

När väl prylarna funkar så gör de det medelmåttigt. Ungefär som så att de gör det de ska, men inte mer. Det finns andra "billig"-produkter som andas mycket mer kvalitet. En del av Netgears produkter t ex.
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 352
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 144
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 865
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 692
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp