Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler går det att chata eller skicka meddelande till varndra genom DC ??
Svar
2
· Visningar
635
Senast: zilla
·
P
IT & mobiler Nu börjar min gamla pc sjunga på sista versen. Märkte det när jag hade köpt en Ipod och datorn var för gammal för att stödja den...
Svar
14
· Visningar
1 028
Senast: ia_
·
IT & mobiler Hur får man senast besökta adressen FÖRST i sökfönstret ? Nu ligger dom ju huller om buller, är skitsvårt att få nån överblick. Explorer...
Svar
9
· Visningar
1 430
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Jag kan spärra så att vissa sidor inte går att nå från min dator? Låter ibland kompisar låna datorn och sitter sällan och glor medans de...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Ska göra en hemsida till en polare och jag tänkte ha en frame högst upp med en text. hemsidan ska handla om henne. Problemet är bara...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: fredde
·
IT & mobiler Ohh hur gör man egentligen?? vill ha en bra, gratis hemsida som är superenkel att göra. Och helst utan all reklam!! :devil...
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: fredde
·
S
IT & mobiler Min far har nu fixat vå gamla dator så jag skulle gärna vilja ha länkarna till Kasta tomte spelet och bubbels (där man ska ha minst...
Svar
19
· Visningar
1 130
Senast: Rattfylla
·
G
IT & mobiler Idag började min dator bete sig konstigt och startade om sig själv så fort man slagit på den. Gjorde en virussökning och hittade massa...
Svar
13
· Visningar
2 642
Senast: glee
·
S
IT & mobiler Ska skissa upp en ritning av blivande nya lägenhet, har varit där o tagit mått på rummen o ska nu göra en ritning. Men frågan är var...
Svar
4
· Visningar
7 460
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Hur för man över bilderna som man tagit med mobiltelefonen (Nokia 3220) till datorn?
Svar
5
· Visningar
908
Senast: fredde
·
IT & mobiler Jag tycker det är jättekul att sitta å greja med foton där, men börjar se mig om efter nya saker man kan hämta till det. Speciellt kul...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: eldione
·
IT & mobiler Tiscali har ju gått ihop med spray- inget konstigt med det, men nu funkar ju inte mitt e-postprogram längere microsoft outlook. Är det...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: meodeo
·
IT & mobiler a lá blinkande text och sånt på en bild. Är detta något som vi vanliga dödliga kan fixa själva?
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Peach
·
IT & mobiler Det handlar om "spåra ändringar". Jag har det avaktiverat på min dator. Sparar alltid dokumentet i "slutgiltig version". Mailar vägen...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: lizzie
·
S
IT & mobiler Hur kommer man till Temporary Files på datorn? Datorn hänger sig när jag ska ta bort filer på "internet alternativ". Ok. Jag är...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: meodeo
·
A
IT & mobiler The browser you're using refuses to sign in. (cookies rejected) så står det när jag försöker logga in på yahoo... vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: acha
·
M
IT & mobiler Jag skulle behöva ändra en bild till .bmp format. Jag har fått en logga skickad till mig och den ligger som det är nu i ett...
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: ullo
·
T
IT & mobiler snyggast.com vågar man gå in på den sidan utan att få en räkning på en miljon? Det var ju snack om det för nåt år sedan att de va nåt...
Svar
17
· Visningar
1 619
Senast: Ejniz
·
P
IT & mobiler när man väl installerat ett teckensnitt så kan man väl slänga själva teckensnittsfilen (typ .zip) eller försvinner teckensnittet då?
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Zaga
·
N
IT & mobiler Jag lade in en bild på en söt pojke som skrivbordsunderlägg, nu får jag inte bort den!! Jag gjorde det bara för kul, men jag vill inte...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: nutte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp