Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Förut när jag kopplade digitalkameran till datorn så startade Guiden för....(någonting) automatiskt, nu händer det ingenting. Iom att...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: mizz
·
IT & mobiler Jag har 2 långa filmsekvenser som är tagna med digitalkamera från dagens dressyrträvling. Jag skulle vilja dela upp dem i flera bitar...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: frolic
·
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill uppdatera min hemsida direkt i ftp-mappen? Om jag öppnar en sida och klickar på arktiv så står det redigera men...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: frolic
·
IT & mobiler Jag har under menylistan fått en list med google sökning.. hur får jag bort den?? är expert få sådana grejor men sen får jag aldrig bort...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Dasjenka
·
D
IT & mobiler ... på datorn, finns det? :confused: Hur gör man då?? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 069
Senast: goamarie
·
T
IT & mobiler Har en mp3 som ajg via usb kabel överför låtar. det behövs ingen programvara så det ska bara vara att sätta i sladden och ladda över...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: Olius
·
C
IT & mobiler Min mail vill inte alls, varje gång jag ska kolla efter nya mail så hittar den inte servern... Jag har en yahoo.se adress. Bara...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Cinemon
·
K
IT & mobiler Har just köpt en mp3-spelare, EuroLine med 128 Mb. Jag försöker ladda ner några låtar på den men det funkar inte :crazy: ... Det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Vad menas med att ngn blir banned pga spam abuse och hur fixar man det?
Svar
5
· Visningar
937
D
IT & mobiler HEEEELP! Jag har laddat ner en massa låtar som är kareoke, så det kommer upp en lite ruta med text när låtarna spelas i Winamp. Men så...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: dressyrryttare
·
M
IT & mobiler Hur gör ni för att få det snyggt med bilder på hemsidan? Jag är inte bra på det här med bildbehandlingsprogram och så och när jag...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: MaLu
·
IT & mobiler för ungefär ett halvår sen så hade jag virus på min dator, blev efter rådan från en datorbutik tvungen att ta bort allt från hårddisken...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: slice
·
S
IT & mobiler Sitter på windows 98 på "min" dator här, och dumt nog hade jag en mapp som jag gjorde "hemlig". efter att ha stängt av datorn på...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Hur gör man så att gammalt skit som det var tänkt att skrivas ut inte kommer skrivas ut senare? Som det är nu så krånglar skrivaren...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler jag har en webcam som även går att använda som vanlig kamera (logitech) och jag kan(kunde...) ta bilder och göra animationer osv med...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: sweep
·
J
IT & mobiler Behöver hjälp! Får ett felmeddelande när jag pysslar med min blog "Sorry, you need to enable sending referrers, for this feature to...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Jozephin
·
P
IT & mobiler när jag ska gå in på vissa sidor så öppnas en söksida som heter internet-optimizer istället för sidan jag vill till. det står att sidan...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: fredde
·
F
IT & mobiler Var bara tvungen att visa mina skilla på spelet "Hästhagar" här på Buke :p http://foto.virr-varr.com/displayimage.php?album=17&pos=0
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: fredde
·
C
IT & mobiler Har nu bestämt mig för att köpa ny, har ni tips? Under 5000:- helst Vilken är värd att satsa på?
Svar
5
· Visningar
985
Senast: geisli96
·
H
IT & mobiler Har just köpt den :D Nån annan som har den? Tycker inte ni den e as svår eller e de bara jag? :crazy: Okej då.. ja e ju helt...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Silverstol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp