Någon som rett ut det blå rummet!?

Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

GAAAAAAHHHH!!!!

Helt vansinnig! Är det verkligen slut där?????

Tror du förstår vad jag menar, OM det är slutet.....

Jag ville ju bli fri som en fågel.....suck
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Ja, det finns en level 14, men den är inte klar ännu..vi får vänta på fortsättningen :)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Jag är på level 7 och hittar inte den röda ratten har papper och penna men fattar inte vad jag skall göra med det?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Japp du hittar ett tomt pappaer i ett av rummen,det tar du ich skriver på och sedan skickar iväg det som "rör post" och sedan får du då det sista hjulet i boxen.
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

ett ord av bokstäverna.. skriver man det då på datan??eller? jag fattar inte.. nu idag är bokstäverna AETS.
Har föröskt med: Tase,sate,eats.. mer tips???please help me :bump:
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Ingen som är vaken och kan hjälpa stackars lilla mig?? jaghar suttit fast på denna nivå sen igår förmiddags... level 9.. snälla,nån som vet och kan hjälpa mig??? =)
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

Hallå behöver hjälp med röda rummet kan nån pm mig?
 
Sv: Någon som rett ut det blå rummet!?

denna tråd behövs värmas upp!!

och ni måste hjälpa mig!'

är i motas i det rummm med tre olikfärgarde tankar och hjul... har fixat dom gråa...
stoppat disketteni datorn.... men nu kommer jag inte längre.... fattar inte vad jag ska göra.... tycker att jag har kollat överallt.... vad har jag missat...? :confused: :cry:
 

Liknande trådar

IT & mobiler http://www.fasco-csc.com/works/bluechamber/index_e.php Kommer inte ut från det rummet, nån som kan hjälpa mig med tavlan??
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 430
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp