Nån som minns detta spelet?

Sv: Nån som minns detta spelet?

Ett litet tips till alla som spelar sådana här adventurespel!

Om man söker på spelets namn, i en sökmotor, inom citationstecken och ordet walkthrough så brukar man hitta mycket bra hjälp.

Ex. "Viridian Room" walkthrough
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

var hittade du tändaren? jag hittade ett femte kenesiskt tecken också. men vad fattsiken gör man nu??
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Hjääälp :p Fattar inget på Criminal room :mad: Hittar bara sladden (satt på cd-spelaren), cd:n, en ring, ett papper, kritan typ, ngn blå sak (ett band) och tre nycklar, vet ej vad den tredje går till.
 
Senast ändrad:
Sv: Nån som minns detta spelet?

Du är nog inte i samma rum som mej så jag kan inte hjälpa till ;)
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

hittade tändaren, ett sjätte kinesiskt tecken och "a bundle of incense sticks" vad nu det kan vara!?
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

titta i bokhyllan, under kuddarna, filten på golvet, under allt som går att lyfta på och i taket :idea:
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

De flesta walkthrough är bildbaserade och på mycket lätt engelska.

Ta det som en liten språkträning på samma gång ;)

Anna-Karin som hade 1:a i engelska
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Jo jag klarade av att läsa den och så men jag får ändå inte upp papperskorgen för att hitta tändaren :p
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Har du verkligen klickat ordentligt på papperlappen du hittade i papperskorgen :angel:
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

jag kunde inte heller få upp papperskorgen. det gick en gång men nästa gång funkade det inte alls. störande...
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Majjijann skrev:
jag kunde inte heller få upp papperskorgen. det gick en gång men nästa gång funkade det inte alls. störande...

Du måste kolla närmare på håret som du hittat och sedan kan du klicka på papperskorgen för du lyfts den upp..
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

A_K_N skrev:
Ett annat trevligt spel är The stone of Anamara

Jag blir tokig! :D :crazy:
Är inne i huset, men nu är det stopp!

Kommer inte in i dörren uppe i trapphuset eller något.
Har varit inne i ett rum och kollat på en karta.

Hjälp? :crazy: :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 739
Senast: Lingon
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 276
Senast: Tofs
·
Hemmet Som några säkert minns byggde jag mig en bostad ovanpå stallet för några år sedan. Sen dess har jag haft noll "byggaboinspiration"...
2
Svar
39
· Visningar
5 313
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp