Nån som minns detta spelet?

Sv: Nån som minns detta spelet?

Deathballspelet, level 6... Hur ***ska jag göra? :confused:

Fattar ingenting!
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Om du säger lösenorden på förra banan så kanske jag kan hjälpa dig.
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Hmm... har du klarat det? Jag trodde det var help mood, men han har gjort om större delen av spelet så...

Hatar detta spel... Hehe
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

kommer du på något sätt att hjälpa mig? Jag har listat ut att man ska omvandla siffror, ASCII-koder... Morsan försöker komma underfund med hur man gjorde... Nä, nu ger jag upp och går ut och röker.. Sen sätter jag mig ner och tar nya tag, då :devil:
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

har klarat "The doors".
Nästan klar med viridian opening.

Men deathball sitter jag skapligt fast med, trots att jag har några hintar och så... Men jag lär väl få fuska mig till nästa nivå, skulle jag tro.

Någon som kommer ihåg "spelet" som var uppe förut med massa bilder? Man var tvungen att tex photoshoppa vissa bilder för att komma fram till "koden" till nya sidan och så skrev man in den i adressen.. .Hm... Svårt att förklara... Menmen.... Får väl försöka leta reda på det själv då :confused:
Ger nog upp med Viridian opening, är inte så bra på kinesiska tecken ;)
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Hur är det man gör på bana 6 då? Ska man inte markera så att man ser en ruta utanför bilden? I källkoden står ju bara <!--ascii is an alternative--> eller? Nej sdrawkcab står ju också, alltså backwards.

Blir galen på detta.

Nu när jag testade help mood igen så stängs fönstret ner! Åh gud vad irriterande! :mad:
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

YlvaG skrev:
Wei, Viridian Opening avklarat :banana: :banana: :banana:
Asså jag fattar inte den här grejen med de gröna korset?
Vilka kinatecken ska vara på vilken ruta???:crazy:
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

det är olika.. men där du har brännt bort håret så ser du ju olika siffror, sen ska du ta "stycket" i pillerburken, du får hoppa fram och tillbaka. Där tex 1 finns på första stycket, den placeringen på stycket från pillerburken, det tecknet alltså, är nr 1 och ska sitta på plats nummer 1 på den gröna grejen...

öhum... förstår du? :angel:
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

jadu... jag vette fan.

108 105 108 107
117 111 114 104

dyker ju upp om man markerar. Det med ascii-koder vette fan. För det jag trodde var ascii-koder verkar inte stämma så jag har nog fel med vad JAG förknippar mad asciikoder. Så, jag vet inte riktigt...
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

lilk uorh alltså... hmm kill kan man ju få ut av det första...hour? Kill hour?
Nu måste jag ju spela igen och kolla... Suck =P
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

titta de funkade ju... jag har fått ett tips om sjuan, det är inte twix man ska skriva baklänges, det är namnet tviw hade INNAN de blev twix. Men vad de är vet ja inte :o
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Raider.

Är på bana 22 nu, förra omgången kom jag till 21 och sen la jag ner, denna gången fuskade jag. Nu får man väl försöka lite iaf... Hehe
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

hm.. tror jag kanske är för ung för de här :D (något att skylla på)

är på bana 7 ja :angel:
 
Sv: Nån som minns detta spelet?

Haha, titta vad jag hittade med googlesök :D Jag kommer inte alls ihåg det här, så jag ska nog spela om spelen någon dag ;) Någon som är på?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
400
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 739
Senast: Lingon
·
Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 276
Senast: Tofs
·
Hemmet Som några säkert minns byggde jag mig en bostad ovanpå stallet för några år sedan. Sen dess har jag haft noll "byggaboinspiration"...
2
Svar
39
· Visningar
5 313
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp