Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Någon som vet vart jag kan hitta typsnittet BlackAdder? :confused:
Svar
2
· Visningar
869
Senast: Ilario
·
P
IT & mobiler När man vill klippa ut exakt efter en figurs former, t.ex en häst, med en bakrund som inte är enfärgad, hur gör man då? Har försökt...
Svar
3
· Visningar
920
Senast: Magdalena
·
B
IT & mobiler ännu en undran.... måste man köpa photoshop eller går den att ladda hem???? verkar kul det som alla håller på med... :D
Svar
3
· Visningar
744
Senast: ScissorHands
·
S
IT & mobiler Ja, frågan står ju i rubriken ;) . Men jag undrar hur man gör om man vill använda sej av MSN istället för det där photobuck... vad det...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: lakrits
·
IT & mobiler Jag har försökt att frilägga/ta bort bakgrunden på en bild men ICKE. Det är ÄNDÅ alltid kvar en vit ruta som bakgrund. Kan man inte bara...
Svar
6
· Visningar
2 061
Senast: Elftor
·
H
IT & mobiler Om man vill skära ut t.ex en person från en bild och sedan använda bara den personbilden, hur gör man då? Går det att göra i...
Svar
5
· Visningar
1 901
Senast: Jangvik
·
R
IT & mobiler Det är så här att jag skulle vilja ha ett kollage med min systers numera döda hund. Det skulle isf bestå av minneslunden där han ligger...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: Jangvik
·
L
IT & mobiler Har en vän som tänker ha en domän för hästar och flygplan. Nu är frågan vilket namn ska domänet ha för det måste ju vara ledigt...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: marijaa
·
V
IT & mobiler Vad säger Copyright lagen egentligen? Vet att det ör förbjudet att ta bilder från hemsidor, publicera dem osv men OM man nu ändå gör...
Svar
9
· Visningar
3 133
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag har nu upptäckt ännu en dimension i mitt amatör-hemsidebyggande, nämligen doctype. Jag har tidigare inte vetat om denna kodning, men...
Svar
6
· Visningar
1 015
Senast: psychogrrl
·
A
IT & mobiler Jag kan inte mycket om hemsidor och domäner osv. Skulle bli jätteglad om någon ville försöka hjälpa mig att förstå mer om mitt...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: airama
·
T
IT & mobiler Hur gör man för att kunna ha med en bild i sina inlägg.. alltså en stor bild? :p Mvh
Svar
3
· Visningar
664
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Har lyckats installera CDburner XP PRO3. Nu till min fråga: Vilket format ska man bränna i? Testade bara lite för ett tag sen med en...
Svar
2
· Visningar
977
Senast: Saybia
·
O
IT & mobiler ...Kan berätta för mig hur jag laddar ner DC++?! Eller finns det nåt ännu bättre?! Måste man ha filer att dela med sig av för att...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler när man liksom får en fryst bild av det som syns på skärmen för tillfället, som man kan hålla på och klippa sönder och sådär... nån som...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: zbrka
·
IT & mobiler Har gjort om menyn på www.malmhult.has.it, men det funkar inte som det är tänkt :smirk: Menyn öppnas väldigt långt från sin...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Finns det någon plug-in för windows media player som kan spela upp dvd-skivor? Om inte, finns något annat bra program för detta ändamål?
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Snicks
·
V
IT & mobiler Och totalt dumförklarad av min lillebror. Har nu fixat en webplats + domännamn på shellkonto.se och har fått lösenord och allt det där...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: villi
·
M
IT & mobiler Jag vet att det varit trådar om detta spel förut, men jag hittar inte svaret på min fråga i någon tråd... Hur gör man på level 12 för...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Orzon
·
IT & mobiler Haha, I looooooooove it! :D http://www.freeworldgroup.com/games/gameindex/spankthefrank.htm Mitt rekord är 16.810 poäng och...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Carla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka