Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur skall man kunna förklara vad <DIV STYLE></DIV> är för något?? :confused: Räknas det till DHTML eller vad är det? Tacksam...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler helt plötsligt när jag sitter på buke kan jag inte svara på trådar. Jag kan inte skriva inlägg. Det är som om tangentbordet låser sig...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: starcraft
·
IT & mobiler ..förändras webbdesign från dag till dag? Någon som vet..? :crazy:
Svar
5
· Visningar
930
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Har någon tillgång till ett script där man kan byta utseende på sajten, med olika färgkombinationer? Jag skulle så gärna vilja ha det...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Fick ett program utav en bukemänniska härinne, men nu är det så att vi köpte en ny dator och det gamla raderades och tänkte inte på att...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: shattis
·
H
IT & mobiler Efter att ha suttit länge vid min gamla stenåldersdator har vi köpt en ny. Så nu när jag äntligen kan ladda ner filmer och musik får jag...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: gentleknight
·
R
IT & mobiler Någon som vet en sådan sida eller vilka muskoder som helst funkar antar jag! bara jag får en sida för jag håller på att fixa en egen...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: fredde
·
IT & mobiler Har köpt ett äldre pc-spel som nu visar sig inte fungera i Win XP. Har försökt köra installationsprogrammet i kompatibilitetsläge för...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Itchie
·
IT & mobiler ...på en sida på internet - då gör man såhär med den: http://www.netdisaster.com/go.php?mode=ufo&url=http://aftonbladet.se så kan mna...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Cronis
·
IT & mobiler Måste den vara installerad på samma disk som windows ligger på eller kan jag ha den på min andra disk?
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Pillan6
·
E
IT & mobiler Okej.. Nu har jag laddat hem och installerat DC++. Men jag fattar noll! Hur gör man för att ladda ner t.ex en låt?? Vad är hubbar...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Dragonfruit_
·
S
IT & mobiler Ska söka ett jobb där dom har krav på att man ska kunna behärska de grundläggande MS- office produkterna, vad är det som ingår i det...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: susekl
·
IT & mobiler Nu har jag äntligen lyckats göra klart sidan i Front page men nu uppstod ett problem... Jag ska tillsvidare lägga upp sidan på Spray...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: replica
·
M
IT & mobiler Idag var jag på claes olsson och köpte en billionton bluetooth USB adapter. Jag packade upp paketen försiktigt, det är jag säker på...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: alfa460
·
N
IT & mobiler Hur gör man för att bäst behålla skärpan?? jag har minskat genom att ändra bildstorlek bara, men det blir MYCKET oskarpare!
Svar
2
· Visningar
723
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Kollar runt lite på mp3-spelare för rimligt pris, och undrar om någon har erfarenhet av denna: Spelare med 512MB flash minne och...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: Sannis
·
IT & mobiler ..HJÄLP! Har gjort en hemsida som projektarbete där man ska kunna ladda hem färdiga hemsidor och ha som sin egna. nu till min...
Svar
7
· Visningar
1 129
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag tänkte byta ut 486:an hemma (står visserligen i en låda på vinden :p ) så att jag kan surfa och skriva lite hemma och inte bara på...
Svar
11
· Visningar
1 091
Senast: Renkött
·
E
IT & mobiler Går det? och i sånt fall hur gör jag? typ höja kindbenen, förstärka drag osv. Har använt impressionistpenseln men det blir inte så bra...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Funkar usb-uttaget i datorn till mp3-spelaren? Eller ska det vara något annat? BSå här står det på hemsidan i förklaringen till Mp3:n...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp