Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Tips på bra sidor där man kan göra snygga hemsidor för företag. jag coh en kompis som ska fixa en med en del bilder och info om...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: LadyFrost
·
R
IT & mobiler Finns det något man kan använda istället för msn messenger som arbetar med det så man kan lägga till samma kontakter som på msn? Jag...
Svar
11
· Visningar
1 746
Senast: Renkött
·
IT & mobiler http://uploads.ungrounded.net/215000/215251_escapetheroom.swf :)
2
Svar
36
· Visningar
2 422
Senast: Titti-lo
·
G
IT & mobiler Denna tråden borde jag lägga här.. :confused: Är lite dilig på sånt här.. Det är angående photoshop.. Hur får jag in en bild på ett tomt...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: Granz
·
M
IT & mobiler Nån som varit med om att bilder ni lagt ut på nätet, tex här på Buke, stulits och lagts ut någon annnstans? För mig är det här med ©...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
9 063
Senast: marijaa
·
IT & mobiler skriv här mä, kan någon tipsa på bra sidor på nätet där man kan lägga upp bilder på så att andra kan se :confused: ngn som vet...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Jag har fått (!!) en dator. Så nu ska databimbon jag få internet hemma i mitt hem! :bow: Jag är helt nollställd på allt vad datorer...
Svar
10
· Visningar
3 417
Senast: kopparberg
·
IT & mobiler Har precis tankat ner en ny film, men får den inte att fungera. Har ny dator, så jag har inte gjort det på den här innan. Ljudet...
Svar
12
· Visningar
883
IT & mobiler Har lite funderingar angående blogg vett och etikett. Funderar på folk som lägger ut bilder som inte är deras egna i sina bloggar. Är...
Svar
5
· Visningar
1 005
IT & mobiler Vet inte om den här borde ha legat på "Datorer", men eftersom det bara handlar om namn så lägger jag den på ÄU, eftersom folk här...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: LadyFrost
·
S
IT & mobiler Hej.. jag undrar vart man kan hitta gratis ringsignaler och hur man gör för att ladda hem en låt från jamba.se.. nån som kan hjälpa mig...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: fethajja
·
C
IT & mobiler Det som inte får hända hände såklart mig. Två datorer dog igår. Hel plötsligt drog de sin sista suck. Naturligtvis var en av dem min...
Svar
15
· Visningar
1 158
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Har en väldigt enkel bild som jag skulle behöva vektorisera.. men jag lyckas inte få hem Adobe Streamline av någon anledning. Är det...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Laban
·
P
IT & mobiler Finns det någon sida där man kan spela in sin egen röst (sång :D )och sedan kopiera in den i bukefalos forum?? Skulle var kul...
Svar
2
· Visningar
817
IT & mobiler Min data har havererat. Har lyckats få ordning på den nu men musen "hänger" sig. Var går jag in och fixar med detta? Obs. Kan inget om...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: åke
·
R
IT & mobiler När jag ska öppna mitt vent så får jag ett felmeddelande med texten: C:/program/Ventrilo/ventrilo.exe är länkad till export...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Hej Är det någon som vet ett bra program som behövs när man ska "bränna" köpta cd och dvd skivor?
Svar
6
· Visningar
773
IT & mobiler Jag har nu efter sommaren fått ett nytt bekymmer med min dator som inte ens pappa vet vad som är felet. Problemet är att inte på...
Svar
2
· Visningar
1 400
Senast: Na_Polnoc
·
IT & mobiler Hur gör jag för att få min msn messenger service ska tala om om det finns nya mail på hotmailen? Jenny
Svar
3
· Visningar
772
Senast: m0rphene
·
IT & mobiler Hmm , har precis laddat ner Winamp , men fattar typ ingenting av det .. :p Om man laddar ner musik från winamp.com hur sparar man...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: m0rphene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar