Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag har precis installerat min nya dator och allting funkar utmärkt utom EN endaste liten störig sak. Jag får nämligen inget ljud när...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag har lagt in en ruta med rullande text på stallet hemsida. Allt gick bra tills jag ville ha den högerjusterad istället för vänster...
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: snurpe
·
T
IT & mobiler Vaför försvinner inte tidigare besökta adresser? Vissa adresser liksom bara klistrar sig fast. Jag tömmer IE på alla det sätt. Min...
Svar
12
· Visningar
2 682
Senast: Javan
·
L
IT & mobiler FIlmen! Nån mer än jag som fick massa skit på min dator????? :mad: :mad: :mad: :mad:
2
Svar
20
· Visningar
1 807
Senast: avslutat medlemskap
·
IT & mobiler jag vill skaffa icq, och är helt ny inom området. har msn sen tidigare. men jag har försökt att ladda hem icq eller hur det funkar...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: bengibollen
·
N
IT & mobiler Kan nån rekomendera en bra bild regigerare program,att lada hem? Skulle vilja leka litte med bilderna. / Erika
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Tomaten
·
IT & mobiler 1. Någon som har tips på bra hubb där man inte behöver dela med sig nåt? 2. När jag använder "search" så händer ingenting,. står bara...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: fredde
·
S
IT & mobiler hej har nu fixat photo shop men problemet är att jag inet förstår hur det funkar även fast det är på svenska :mad:. Finns det nån som...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Olius
·
G
IT & mobiler Tänkte byta ut min gamla hårddisk men vet inte vad jag ska köpa istället gällande minnen och annat med konstiga namn :smirk: Jag...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Kolla in det här. En slags konst/spel-sida där man ska ta sig genom 99 rum genom att klicka på olika saker. Så, släck ner därhemma...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: ainasoja
·
C
IT & mobiler Jag har ofta lagt in bilder i mina mail (ej bifogad fil), men när jag skulle göra det idag så gick det inte att klicka på Infoga - Bild...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: meodeo
·
N
IT & mobiler Att www betyder world wide web vet jag, men det skulle vara intressant att veta vad http:// står för!
Svar
2
· Visningar
8 397
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Har laddat hem dc++ men nu har jag kört fast. Läste lite på en tipssida och där står: ....klickar du på "Downloads" i menyn till...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: _Runaway_
·
C
IT & mobiler Bara en liten kort fråga - man får ju inte dela ut musik etc. Hur är det med foton, som man själv tagit? Utan personer på, alltså inga...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Carolus
·
L
IT & mobiler HUR gör man?! jag har håll på att "suddat" med tops nu... men det tar ju sån tid hehe
Svar
17
· Visningar
1 362
Senast: mörkros
·
S
IT & mobiler Vet att den här inte ska ligga här men jag vill ha hjälp fort. Mitt photobucket konto funkar inte :cry: Vad finns det för andra enkla...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: SessCa
·
P
IT & mobiler Nu har jah tittat och läst och kollat runt i min photoshop men jag bregriper inte alls hur jag gör för att få ett collage. Jag lyckas...
Svar
3
· Visningar
990
G
IT & mobiler Har köpt en ny hårddisk som jag installerade igår. Ska även köra med den gamla, men har installerat XP på den nya. Men detta var ju inte...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Olius
·
A
IT & mobiler Vad har ni för några och hur fungerar dem? plus och minus tack :) gärna pris och så med :) vill helst ha en på 512 mb eller 1 gb.
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Gefjun
·
M
IT & mobiler Jag håller på att flytta över min gamla sida till nya adressen, och inser att nu börjar barnens fotoalbum bli lite för stort för att det...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp