Ett nytt escaperum!!!

Sv: Ett nytt escaperum!!!

Den har jag glömt vid det här laget och orkar inte slänga upp igen.. Men tror det var typ 93051 eller nåt sånt...
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Var tusan är den kantiga nyckeln?? den som e till kistan typ ??
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

Jag tror jag klarade det eller så är jag för dum för att fatta att jag gjorde fel.
Jag tog yxan man fick med siog och slog ner dörren.
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

eehh...jag är nog rätt körd, men jag kommer ju inte ut!! Har fått nyckeln i kistan, som tydligen är falsk...va göra? Har provat med allt :crazy:
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

jag har också fastnat. Har alla siffror 0-9, två nycklar, en kniv och tre papperslappar... Tycker jag har klickat på varenda mm av rummet men jag hittar inte nyckeln till kistan! Radion har jag fått tyst på. :crazy: Jag blir galen!
 
Sv: Ett nytt escaperum!!!

jag har samma som du och jag tror att koden är 16093.
Hur får jag tyst på radion ??

...och var är den största nyckeln ????
 
Senast ändrad:
Sv: Ett nytt escaperum!!!

hum. Jag fick koden till 10963 :angel:
Radion tar man tag i och trycker på nån liten knapp i nedre vänstra hörnet... Men vart är den sista nyckeln? O nån yxa som folk snackar om?
que? :confused:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden nytt jobb och sitter nu och klurar på förhandlingen. Det är ju bara när man byter jobb man kan påverka saker och...
Svar
4
· Visningar
520
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I september 2023 invigdes ett nytt ridhus i Björknäs, ett stort och efterlängtat projekt som var en succé redan vid invigningen...
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag funderade först att posta i köpa-hus-tråden men tänker att det kanske är många som inte läser där. Vi är ev. intresserade av ett hus...
2
Svar
24
· Visningar
847
Samhälle Samhället måste förvalta den tillgång som begåvade barn utgör. Det är ju de barnen som skall bli morgondagens forskare och experter. Som...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
4 644
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp