Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Klockan på min dator går fel. spelar ingen roö hur många gånger man ställer den. :( Jag har hört att man ska byta ett batteri. Har oxå...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Andtalath
·
L
IT & mobiler Hur funkar detta?? Har fått hem detta nu och de funkar men jag kommer inte in på några ställen där det är folk att prata med...
2
Svar
23
· Visningar
1 829
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Hur lägger man upp en film på internet så man sedan kan vissa den här?
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Galadriel
·
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Galadriel
·
T
IT & mobiler Hur i hela världen blir man av med spyware? Finns det något gratisprogram som faktiskt tar bort det? Håller på att bli vansinnig...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Blir snart tokig. Hade tidigare Tiscalis gratisabonemang och det funkade faktiskt snabbt och bra (för att vara snigelmodem) sedan köpte...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Hur ändrar man språk i photoshop, typ från svenska till engelska?
Svar
2
· Visningar
717
Senast: fethajja
·
IT & mobiler Mitt adressfält på internet är försvunnet!!!! Jag blir tokig. Alltså, jag är ju medveten om att man genom att högerklicka kan lägga till...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Blossi
·
IT & mobiler Mitt minne är bra men kort... Jag sitter och försöker konstruera en annons med rivlappar nedtill i Word. Dock har jag nu glömt bort...
Svar
2
· Visningar
3 439
M
IT & mobiler :mad: På min hemdator har jag numera en mus (eller heter det fortf. "pekdon") som lyser när jag rör den, alltså inget hjul under utan...
Svar
7
· Visningar
860
·
IT & mobiler Hur får jag datorskrället (XP) till att hämta den sida jag går in på aktuell istället för som den såg ut när jag gick in tidigare under...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: gylle
·
M
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en meny som bara uppdateras på ett ställe, men syns på flera sidor. Detta utan frames om möjligt... Hur gör jag...
Svar
7
· Visningar
825
·
IT & mobiler Varför hackar en del låtar i ens Winamp så fort man klickar på en länk ? Jag störs egentligen inte så mycket av detta, bara undrar...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Tjo! Dumma, dumma.. minneskort? Aja, jag har minneskort i digitalkameran, och som vanligt när jag tagit en massa kort o filmer vill jag...
Svar
9
· Visningar
1 094
IT & mobiler Jag har filmat lite med min digitalkamera och skulle vilja kunna lägga ut små snuttar här på Buke tex. Men jag vet inte hur jag går till...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: domino
·
T
IT & mobiler Har bytt till proffesional från home och nu fungerar inte spelen på Funplanet. :cry: Blir bara en vit ruta med ett rött kryss i...
Svar
3
· Visningar
1 452
Senast: SessCa
·
IT & mobiler varje gång man ska in på buke? man är lixom inloggad hela tiden på sin användare, man slipper logga in när man får fram buke sidan...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: rock_89
·
M
IT & mobiler Vad använder ni för program att spela upp musik med på datorn? (ren nyfikenhet)
2
Svar
27
· Visningar
2 082
Senast: LadyFrost
·
S
IT & mobiler Hur gör jag om jag har en bild i photoshop, i PSD-format och vill göra om den till vanligt format så jag kan använda filen, lägga upp...
Svar
6
· Visningar
799
IT & mobiler Har en digitalkamera med ett sånt där litet minneskort i. Men nu helt plötsligt så vill inte datorn ta emot kortet?! ELler rättare sagt...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka