Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur gör man det? Det gick jättebra i Outlook Express, men nu har jag tydligen Outlook och då lyckas jag bara infoga i mailet. Vill inte...
Svar
17
· Visningar
2 392
Senast: meodeo
·
E
IT & mobiler Nån som vet nån sina man kan "göra" en blogg?? (gratis) Och är det nån här som bloggar så man kan spionera på er! :smirk:
Svar
4
· Visningar
803
Senast: juno_
·
IT & mobiler Jag har tva fragor om Photoshop som jag hoppas nagon kan svara pa. 1. Hur kan jag spara bilder i .gif format? Hittar alla andra...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Hoppelhase
·
IT & mobiler Jag har problem med min mp3-spelare, den lägger inte mina musikfiler i den ordning jag vill. Vet någon om något program som kan göra...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: Basilika
·
I
IT & mobiler Har läääänge funderat på att göra en hemsida men det har som aldrig blivit av eftersom jag & datorer inte brukar funka så bra ihop...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Black_Rose_
·
B
IT & mobiler jag vet att det ska finnas en hel del sådana & jag har letat runt överallt snart, men utan större framgång. det enda jag hittar är...
Svar
15
· Visningar
1 171
Senast: ocean
·
E
IT & mobiler Har försökt göra små pixel figurer i paint, men det är ju så krångligt att få det rätt :mad :p Blir ju bara snett och kantigt och ser...
Svar
2
· Visningar
1 197
Senast: Egonson
·
D
IT & mobiler Ngn som vet var man kan ladda upp filmer på nätet? Asså som man filmat med digitalkamera.
Svar
2
· Visningar
820
B
IT & mobiler Det här var ju kul :smirk: http://www.humourr.com/divers/couilles.swf
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: ElaBelaBus
·
E
IT & mobiler Någon datakunnig här just nu?? Behöver hjälp...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Lundin
·
IT & mobiler jag har en ny installerad dator nu här och håller på att ladda ner lite filmer som jag gärna vill kolla på... men jag kan inte kolla på...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: PrittePuff
·
C
IT & mobiler Vad betyder ordet DOGTI :confused:
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Cronis
·
T
IT & mobiler Vad är det för något? (Digital videokamera)
Svar
3
· Visningar
766
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Det STÖR mig! :mad: Jag laddade hem Acrobat Reader och sen dess har jag inte kunnat ha två (eller fler) fönster öppna samtidigt...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler hallå alla bukare. jag måste bara vända mig någonstans o fråga om det finns någon vänlig varelse som vill hjälpa mig lite?! :D har...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Tiggertjejen
·
M
IT & mobiler olika textstilar (t.ex. Arial black, webdings, marriage) på internet gratis?
Svar
3
· Visningar
2 372
Senast: millansnillan
·
A
IT & mobiler Hjälp mig, min webläsare (explorer :smirk: ) har fått nåt ryck! Har två fönster öppna just nu. Det första ser ut som vanligt med...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: aniara_lenson
·
X
IT & mobiler Laddar man ner det från tex download.com?
Svar
8
· Visningar
956
Senast: Cheeserica
·
S
IT & mobiler Hur kodar man för å, ä och ö och även de norska/danska motsvarigheterna till ä och ö? Så det ska funka för alla datorer oavsett...
Svar
7
· Visningar
1 002
Senast: well_what_the_hell
·
E
IT & mobiler fungerar det att logga in på helgon för er? Funkar inte för mej :mad:
Svar
11
· Visningar
949
Senast: störd_nörd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp