Sv: mIrc

Elftor skrev:
1 (och detta är en stor fördel) jag är alltid ansluten dit
Du har en poäng där, det är en fördel.

Elftor skrev:
2. Det andra är oviktigt.
Men asch! Nu föll det ju. Det andra är inte oviktigt. Nog för att vi uppskattar att ha dig i kanalen, men du vet, jag och services...

;)
 
Sv: mIrc

Coolchat fungerar igen och efter att ha återvänt dit för en period har vi nu troligen bestämt oss för att stanna på m-irc.net.

För er som har en IRC-klient skriver man /server irc.m-irc.net om den inte finns i rulllisten.

För er som saknar IRC-klient rekommenderas att dra ner mIRC på www.mirc.com eller så kan man köra javachat från följande adress:
http://fredrik.m-sys.se/~m-irc/index.php?site=chat
 
Sv: mIrc

knapplån...

Eller så lånar någon snällt ut sin server :p
Själv gör man endast på c0la network, mest programmerare där...
thord.c0la.se
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
1 219
Senast: Mint
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
506
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp