The mystery of time and space ?

Sv: The mystery of time and space ?

Det enklaste är att börja med väggen från ena hållet (jag körde från höger) och "måla" rad för rad tills man kommer bort till den vänstra sidan. När näst sista raden också var helt grön så blev jag "godkänd".

Namkos: Det finns 13 rum nu. Sen står det "To be continued" eller nåt sånt käckt.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Nej,nej, nej, nej, nej det gååååååår bara inte :(

Första raden går alldeles utmärkt, men sen när jag ska bygga på får jag det inte och passa. Har fyllt hela väggen förutom 6 bitar spridda på översta raden, när jag succesivt (huller om buller) byggt på. Tydligen ska du kunna se sammanhanget och kunna pussla ihop det, på ngt annat sätt kan jag inte få till det.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Okej. Ta verkligen rad för rad, strunta i att det ska passa liksom. Gå från höger till vänster. Strunta i om du sabbar tre som redan är gröna så länge det fixar så att en till höger blir grön. Fokusera bara på de som är i just den raden. Och så flyttar du, en rad till vänster varje gång du fyllt en rad från toppen till botten. Och än en gång. STRUNTA i om du sabbar en massa andra gröna. Det är bara de till höger du ska bry dig om...
 
Sv: The mystery of time and space ?

:) :) :)

Det gick. :banana:

jag gjorde samma förut, men nerifrån och upp. det funkade ej.


ullo, you ruels. :bow: :bow: :bow:
 
Sv: The mystery of time and space ?

Hjälp mig Nu! Jag är i rummet med en dator där jag satt in en diskett och det står Enter Command. Vad ska jag göra? Antar att jag ska skriva något men vad? (Det är rummet vid alien gubben) :p


Okej, fick fram så att jag har en bild av det första rummet i datorn som jag pratade om. Det står ett T på ett skåp och ett S på en plansh. Vad göra nu?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: The mystery of time and space ?

Det finns ett till rum i datorn. Med fler bokstäver. De bör bilda ett ord.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Ska jag alltså skriva in ordet på tangentbordet? och sedan trycka på enter? är det ett engelskt ord va? :p

Mummel. Det är bosktäverna AEST och det enda jag kommer på som det skulle kunna bli är EAST. Men det går ju inte att skriva in det på tangentbordet eller trycka på bokstäverna i rummen?? :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: The mystery of time and space ?

Du måste ju starta om datorn så att du får en promptrad att skriva på jöööö! ;)
Seat är också ett ord. (När jag var där fick jag Yeah, det tog en stund att klura fram för mig.)
 
Sv: The mystery of time and space ?

hehe. :p
ja, nu är jag vid pusslet. vad är det meningen att man ska få pusslet att seut som? ska det vara tomt i mitten?
 
Sv: The mystery of time and space ?

Jag har satt det så att den yttersta randen är rätt, men det är ändå en gul bit kvar innerst! och jag får inte bort den! hur ska jag få bort den?
 
Sv: The mystery of time and space ?

Du flyttar några andra så att den gula får komma till sina gula kompisar. Alla vill ju vara med sina polare. Man kan ju flytta både utåt och inåt såväl som i sidled.
 
Sv: The mystery of time and space ?

Kan någon hjälpa mig??? Jag har pennan å pappret...har satt på ett blått å ett grönt hjul eller nåt på rören, men nu då?? Har fastnat helt....
 
Sv: The mystery of time and space ?

Klarade det...men nu då...behöver koden, men hur f*an ska jag kunna den?? :devil:
 
Sv: The mystery of time and space ?

Vilken kod? Den där det står Enter Code nertill och nån siffra upptill? Det är en matteövning.
 
Sv: The mystery of time and space ?

alltså, det här pusslet! jag blir galen! den gula sitter ju innanför sin stora gula kompis men det funakr ändå inte? är det meningen att den innersta raden ska vara tom?
 
Sv: The mystery of time and space ?

Alla bitar i en sektor (utifrån och in) skall vara samma färg. man kan förstora och förminska områdena.

Kämpa på!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp