Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

Jaha, man ska kolla UNDER lampan. Jag har bara släckt och dragit fram boken, haha!
 
Sv: Nytt rum...

Men då måste rättvänd oifylld triangel vara 5...? Men det stämmer inte enligt mitt kassaskåp.
 
Sv: Nytt rum...

Var det meningen att man skulle sätta pilarna i hans näsborrar?
 
Sv: Nytt rum...

Se dessa japaner...;) Testade aldrig om det gick att riva bort planschen utan det iofs...
 
Sv: Nytt rum...

Man får tydligen inte slå fel innan man slår rätt. Testa att klicka bort skåpet och klicka upp det igen, då funkar det kanske?
 
Sv: Nytt rum...

Testa att tryck på C eller nåt, så den inte har lagrat fel hos dig? Skumt, för du har rätt kod.. Du vet att du måste trycka på handtaget också va? ;)
 
Sv: Nytt rum...

Ondskefullt! :) Grattis till att ha hittat en oläslig lapp! :)
 
Sv: Nytt rum...

Det är bara att klicka på dörrhandtaget så är du fri!
 

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 491
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 621
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Jag ska riva en väg mellan kök och vardagsrum samt ta bort garderoberna i vardagsrummet i min sommarstuga. Eftersom det inte finns golv...
Svar
18
· Visningar
2 809
Senast: Daff
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 982
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp