Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

Jaha, man ska kolla UNDER lampan. Jag har bara släckt och dragit fram boken, haha!

Men då måste rättvänd oifylld triangel vara 5...? Men det stämmer inte enligt mitt kassaskåp.

Var det meningen att man skulle sätta pilarna i hans näsborrar?

Se dessa japaner...;) Testade aldrig om det gick att riva bort planschen utan det iofs...

Man får tydligen inte slå fel innan man slår rätt. Testa att klicka bort skåpet och klicka upp det igen, då funkar det kanske?

Testa att tryck på C eller nåt, så den inte har lagrat fel hos dig? Skumt, för du har rätt kod.. Du vet att du måste trycka på handtaget också va? ;)

Ondskefullt! :) Grattis till att ha hittat en oläslig lapp! :)

Det är bara att klicka på dörrhandtaget så är du fri!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 146
Senast: lizzie
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 670
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 683
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar