Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

Gå till den översta hyllan i bokhyllan, klicka bort Itemsmenyn längst upp. Där ser du grönt klotter, lägg kassettbandet på det.
 
Sv: Nytt rum...

Men hur kommer du då fram till talen du hade? Kollade du mörkerskriften på skrivbordet? Och hur fick du rättvänd oifylld triangel?
 
Sv: Nytt rum...

men vad står stjärna - stjärna = stjärna för????
3-3=3 ???? inte i min värld iaf...
 
Sv: Nytt rum...

Enda jag får att stämma där är ju noll? Men vad ska jag med den symbolen till?
 
Sv: Nytt rum...

vart hittar man kasettbandet?
antagligen i stereon,men har försökt å kan inte hitta nåt.
 
Sv: Nytt rum...

Jag hittade rättvänd triangel!!!!!

Problemet är ju bara att min trippelkod inte funkar nu...
 
Sv: Nytt rum...

Nån som fattade vad man ska göra med böckerna? Fick till ordet circle men vad ska man göra sen ? :confused:
 
Sv: Nytt rum...

Bakom huvudgaveln vid sängen hade jag en ifylld fyrkant. Talet mellan 9,12, X, 20, 1 på darttavlan är 5, vilket innebär att X= är 5, vilket gör ifylld fyrkant till 5.

Fyran hittade jag i papperskorgen.
 
Sv: Nytt rum...

Nä, fattar inte heller vad böckerna menar med circle.
 
Sv: Nytt rum...

Men papperlappen i korgen är åt fel håll... :) Du hittar rätt om du kollar på den lilla boken man fann under sängen, när lampan är släckt!
 
Sv: Nytt rum...

frågar igen eftersom ingen svarade..
Vart hittar man kasettbandet?
 
Sv: Nytt rum...

Bröööööl... Rättvänd, iofylld triangel tack! :D
 
Sv: Nytt rum...

Circle is two = cirkeln har värdet 2. Om du släcker taklampan, sätter in den svarta lampan i skrivbordslampan och klickar på skrivbordet måste du använda cirkelvärdet...
 
Sv: Nytt rum...

Men tjo, i kassaskåpet fanns en fin present för den som talar japanska.
 

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 491
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 621
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Jag ska riva en väg mellan kök och vardagsrum samt ta bort garderoberna i vardagsrummet i min sommarstuga. Eftersom det inte finns golv...
Svar
18
· Visningar
2 809
Senast: Daff
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 991
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp