Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

Gå till den översta hyllan i bokhyllan, klicka bort Itemsmenyn längst upp. Där ser du grönt klotter, lägg kassettbandet på det.

Men hur kommer du då fram till talen du hade? Kollade du mörkerskriften på skrivbordet? Och hur fick du rättvänd oifylld triangel?

men vad står stjärna - stjärna = stjärna för????
3-3=3 ???? inte i min värld iaf...

Enda jag får att stämma där är ju noll? Men vad ska jag med den symbolen till?

vart hittar man kasettbandet?
antagligen i stereon,men har försökt å kan inte hitta nåt.

Jag hittade rättvänd triangel!!!!!

Problemet är ju bara att min trippelkod inte funkar nu...

Nån som fattade vad man ska göra med böckerna? Fick till ordet circle men vad ska man göra sen ? :confused:

Bakom huvudgaveln vid sängen hade jag en ifylld fyrkant. Talet mellan 9,12, X, 20, 1 på darttavlan är 5, vilket innebär att X= är 5, vilket gör ifylld fyrkant till 5.

Fyran hittade jag i papperskorgen.

Nä, fattar inte heller vad böckerna menar med circle.

Men papperlappen i korgen är åt fel håll... :) Du hittar rätt om du kollar på den lilla boken man fann under sängen, när lampan är släckt!

frågar igen eftersom ingen svarade..
Vart hittar man kasettbandet?

Bröööööl... Rättvänd, iofylld triangel tack! :D

Circle is two = cirkeln har värdet 2. Om du släcker taklampan, sätter in den svarta lampan i skrivbordslampan och klickar på skrivbordet måste du använda cirkelvärdet...

Men tjo, i kassaskåpet fanns en fin present för den som talar japanska.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 670
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 683
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar