Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

Jaha, gubben säger nåt om pengar. Det var ju kul.
 
Sv: Nytt rum...

Du ser den bakom cd-spelaren isåfall i en av rummets vinklar.
 
Sv: Nytt rum...

Hur 17 får du koden? Jag har båda nycklar och så, men inte rätt kod! Får bara vad cirklar och stjärnor har för värden, inte fyrkanter...
 
Sv: Nytt rum...

men det måste ju vara för att nyckel nr två ligger i sparbössan....
 
Sv: Nytt rum...

Tintomara skrev:
Insåg att man kunde klottra på gubben innan man rev ner honom, men han pratar ju japanska. Tur att man har en bror som läst det! :)


åh! :idea: det där lät ju skojjiigt!
Vad sa gubben då?

meeen.. det gick inte o riva ner? eller behöver man ngt shit som idiotiska jag inte hittat än? kan f.ö. inte flytta på eller vad det är man ska göra med bandspelaren så att jag får tag på nyckeln, om där nu finns ngn... Gah! GUd vad dum man känner sig! haha, helst skulle man väl vilja ha en personlig coach som satt här. har aldrig sett det här förut, men det var ju.... ehm.-.. ja nästan kul :p




Nyckeln bakom bandspelaren har jag fått tag på nu.. har lärt mig läsa instruktiopner ... :D *idiot*
 
Senast ändrad:
Sv: Nytt rum...

det e inte när du ser hyllan i närbild som du ser nyckeln.. den ser du från en annan vinkel...
 
Sv: Nytt rum...

Vad fyrkanten har för värde ser du bakom sänggaveln, och sedan på darttavlan. Där finns ett papper i papperskorgen också...
 
Sv: Nytt rum...

Pappret hade jag sett. Darttavlan Hm. Hittade ett mynt i sängen också. Mycket bra. Böckerna, sätt dem i rätt ordning så säger de dig något!
 
Sv: Nytt rum...

Gubben sa nåt om pengar, men sen var det tydligen svårt att tyda vad som stod...
 
Sv: Nytt rum...

VAR hittade du myntet?! Jag har satt dem i ordning, de säger mig inget!
 
Sv: Nytt rum...

Jag ser nyckeln som är bakom radion men kan endå inte komma åt den ? :confused:
 
Sv: Nytt rum...

Läs de översta bokstäverna i böckerna liksom..;) Myntet ser ut som en liten fyrkant i högra hörnet när man kollar efter klottret vid sängens huvudända.
 

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 491
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 621
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Jag ska riva en väg mellan kök och vardagsrum samt ta bort garderoberna i vardagsrummet i min sommarstuga. Eftersom det inte finns golv...
Svar
18
· Visningar
2 809
Senast: Daff
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 991
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp