Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

Fattar inte fyrkantens värde, har massa värden nu på andra saker tack vara glödlampan dock...
 
Sv: Nytt rum...

Men det här med böckerna... fattade att de bildade ordet circle.. men sen ?
 
Sv: Nytt rum...

Fyrkantens värde är 5. Vad är stjärnans värde? Fattade det med glödlampan nu...
 
Sv: Nytt rum...

nån som fattade vad det var för nånting som var i den nedre lådan i skrivbordet.. ja kan inte se vad det är för nått:P
 
Sv: Nytt rum...

Fylld eller oifylld stjärna? Jag tror att jag har oifylld fyrkants värde och fylllt upponervänd triangels värde...
 
Sv: Nytt rum...

Minns inte, men är det inte en "skärare"... Du ska skära ner affischen hursomhelst.
 
Sv: Nytt rum...

okej tack :D men vad fasiken är koden... 5 nånting 4 ?
 
Sv: Nytt rum...

jag har alla värden utan den stående oifyllda triangeln.. lust å byta lite? =P
 
Sv: Nytt rum...

Om du lägger kassettbandet ovanpå klottret som syns ovanpå bokhyllan så får du det värdet.
 
Sv: Nytt rum...

Ja ger upp snart :P fattar inenting med alla koder och allt sånt :P
 
Sv: Nytt rum...

oj, jag har en helt annan kod. Har 7 1 ? Där frågetecknet är det jag saknar...
 
Sv: Nytt rum...

ehhmm.,. kasettbandet någon? fattar inte vad jag ska med det till.. o sen, varför e alla kontakter sönder?

ang. koderna tror jag alla har olika,jag har: Oifylld fyrkant, ifylld upponervänd triangel, oifylld triangel. ni?
 
Sv: Nytt rum...

det är samma som jag har, men testar man resten av siffrorna så är det ju ingen som funkar.....
 
Sv: Nytt rum...

Jag har oifylld fyrkant, ifylld uppochnervänt triangel och oifylld rättvänd triangel.
 

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 491
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 621
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Jag ska riva en väg mellan kök och vardagsrum samt ta bort garderoberna i vardagsrummet i min sommarstuga. Eftersom det inte finns golv...
Svar
18
· Visningar
2 809
Senast: Daff
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 991
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp