Nytt rum...

Sv: Nytt rum...

Fattar inte fyrkantens värde, har massa värden nu på andra saker tack vara glödlampan dock...

Men det här med böckerna... fattade att de bildade ordet circle.. men sen ?

Fyrkantens värde är 5. Vad är stjärnans värde? Fattade det med glödlampan nu...

nån som fattade vad det var för nånting som var i den nedre lådan i skrivbordet.. ja kan inte se vad det är för nått:P

Fylld eller oifylld stjärna? Jag tror att jag har oifylld fyrkants värde och fylllt upponervänd triangels värde...

Minns inte, men är det inte en "skärare"... Du ska skära ner affischen hursomhelst.

okej tack :D men vad fasiken är koden... 5 nånting 4 ?

jag har alla värden utan den stående oifyllda triangeln.. lust å byta lite? =P

Om du lägger kassettbandet ovanpå klottret som syns ovanpå bokhyllan så får du det värdet.

Ja ger upp snart :P fattar inenting med alla koder och allt sånt :P

oj, jag har en helt annan kod. Har 7 1 ? Där frågetecknet är det jag saknar...

ehhmm.,. kasettbandet någon? fattar inte vad jag ska med det till.. o sen, varför e alla kontakter sönder?

ang. koderna tror jag alla har olika,jag har: Oifylld fyrkant, ifylld upponervänd triangel, oifylld triangel. ni?

det är samma som jag har, men testar man resten av siffrorna så är det ju ingen som funkar.....

Jag har oifylld fyrkant, ifylld uppochnervänt triangel och oifylld rättvänd triangel.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 670
Senast: Capybara
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 683
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar