Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Håller på att bygga en sida baserad på templates istället för frames. Det funkar bra, förutom att jag vill ha en färg på länkarna i...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Vad finns det för bra datorprogram då? Eller; finns det någon här som har lust att hjälpa mig att klippa ihop en film? ;)
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Moej
·
IT & mobiler Är det någon som är bra på det? Jag har fyllt i allt som ska fyllas i men när jag ska söka efter låtar så får jag inte upp ett skit...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Zlatan
·
IT & mobiler Sitter här o har tråkigt när jag studar.. vill ha länkar till simpla spelsidor så man kan underhålla sig i pauserna :p Inga sånna...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: YaHilweh
·
W
IT & mobiler Försöker bygga en så lätt sida som möjligt Där ska jag lista alla hästsaker jag säljer i lång lista efter kategorier. Sen ska man...
Svar
1
· Visningar
875
Senast: SilverTail
·
IT & mobiler Sitter här och ska göra en startdiskett till pappsen - och inser att jag inte hittar hur jag gör den! Har gjort en en gång förut, men...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: sarma
·
IT & mobiler jag vill ha en bild på hemsidan, som ligger nere i högra hörnet vilken sida man än går in på. det går ju bra att lägga den i lager, men...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: Elektron
·
IT & mobiler ok, jag har precis suttit o laddat upp nagra bilder pa photobucket - frid o frojd, tills jag vill ladda upp min avatar (viss e den fin...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: tjenixen
·
S
IT & mobiler Jag hoppas att vi har någon webbdesigner eller liknande här inne som kan hjälpa mig med detta. Det gäller sidan...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Hittade av en slump flera bilder på ett av mina avelsston på en finsk hemsida, ett s k Internetstall. Har mailat ägaren av hemsidan och...
2
Svar
26
· Visningar
2 311
IT & mobiler Vad behövs för program för att öppna rar-filer? Finns det att ladda ner från nätet? M vH A_Z
Svar
4
· Visningar
901
IT & mobiler Varje gång jag ska logga ut på nätet (Comhem) så får jag upp texten " Java script has to be enabeld"´jag kan alltså inte komma vidare...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag som knappt vet skillnad på XBOX och Playstation funderar på att köpa XBOX-spel till min brorson. Frågan är ju liksom vad man ska...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: sussisus
·
A
IT & mobiler Tänkte köpa ny kamera. Vill ha en med bra zoom minst 5 Megapix. MEN jag vill också ha en kamera som tar bilden snabbt efter att jag...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Hur gör jag? Jag har ingen speciell koll på datorer men jag inser att min dator kopmmer crasha om jag inte skaffar mig ett...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Laban
·
E
IT & mobiler Här har jag gjort ett litet kollage på vår katt i PSP 8, blev faktiskt riktigt nöjd :) Men jag skulle vilja ha tassavtryck som går från...
Svar
5
· Visningar
1 015
Senast: voltigehoppare
·
S
IT & mobiler Jag håller på och grejar med en bild som är tänkt att den ska vara som bakgrund på en hemsida, men jag får inte till det med att disa...
Svar
6
· Visningar
1 481
W
IT & mobiler Ska tävla en kür och vill ha egen musik till. Har laddat ner CD-musiken till datorn, så långt allt väl. Men HUR gör jag för att 1) bara...
Svar
11
· Visningar
1 501
Senast: Whiskey
·
N
IT & mobiler är inte "haj" på datorer, men jag har fått ett mejl från en sida där det krävs lösen för att komma in. någon har begärt att få detta...
Svar
10
· Visningar
1 232
Senast: Attjoo
·
C
IT & mobiler På sistone har jag till min förvåning sett hur min mail räknar in mottagande av ett brev...och när det är klart-vips är det borta...
Svar
2
· Visningar
672
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30