Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vissa webbplatser fungerar så att man kommer till startsidan, även om man anger adressen till en annan sida. Hur gör man för att få det...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Magnus_J
·
T
IT & mobiler ...verkar tro att den är en värmekamera :crazy: alla filmer jag öpppnar i den har helt konstiga färger.....:confused: Nån som kan...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: Laban
·
IT & mobiler Finns det någon nyckel för att översätta NCS-koder till HTML?
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: Butros
·
A
IT & mobiler är de möjligt? hur gör man i sådana fall?
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Har en USB-grej som heter SuperLink mellan de två datorer jag använder som jag för över filer med. Men nu så vill det sig inte och jag...
Svar
7
· Visningar
999
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Har dessa program på mitt jobb. Och då jag tycker det är kul att göra saker i dem så är ju drömmen att ha dem även hemma, men har inte...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Peach
·
I
IT & mobiler har funderingar att köpa en ny dator ?? Vad tycker ni man ska ha Processor interminne och sånt? vi har datorn till att surfa och titta...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: Laban
·
N
IT & mobiler Vet någon av er vart och hur för ändrar jag?? En som behöver hjälp / Erika
Svar
19
· Visningar
1 705
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur skyddar jag mina bilder på min hemsida. Hitintills har jag litat på att folk är vänliga och frågar mig innan de lånar något, men nu...
Svar
14
· Visningar
2 135
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Vill ha något pogram att gör kollage, lägga till annnan bakgrund och sådant med, vad ska man välja? Något som inte är så hiskelikt dyrt...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: Laban
·
IT & mobiler Min nyköpta digitalkamera gör filmer i formatet .mov Nån som vet om et är fler program en quicktime som kan öppna dem? Vilka?
Svar
1
· Visningar
1 085
Senast: Laban
·
G
IT & mobiler Ska bränna en CD och har en massa filer som ligger sorterade i olika mappar. Jag kan adda filerna en och en men jag vill gärna ha kvar...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Jag vill ha en hemsida och tänkte ta mig i kragen och göra en om jag någonsin fattar hur man gör :crazy: Jag har en fråga som kannske...
Svar
5
· Visningar
1 044
Senast: Laban
·
IT & mobiler som har en hemsida från Telia? En sådan där som man får om man har adsl eller bredband? Kom på att jag har en sådan. :smirk: Tyvärr...
Svar
16
· Visningar
1 022
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur gör man när man formaterar om datorn? Vad kan gå förlorat? Bra förklaring sökes!! Jag är inte alltid så jättehemma med datorer!!
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Skulle kopiera över mina bilder till några CD skivor...men inget händer när jag ska föra över dem till CDn?? DVDn har inte funkat...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Laban
·
IT & mobiler Vad har ni för program när ni arbetar med era egna filmer som ni tagit mer era digitala videokameror? Var det ett program som ni fick...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Laban
·
IT & mobiler Är det någon som vet något alternativ till websamba.com? Alltså utrymme att ha lägga upp hemsida på genom ftp?
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Laban
·
Y
IT & mobiler Finns det något musikhanteringsprogram som man kan ändra bas, tempo osv på låtar med? var finns dom att få tag på? Finns det att ladda...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Tänkte bara höra om det är nån mer här som sitter på en Linuxburk. Själv sitter jag på Gentoo och kör Fluxbox som förnsterhanterare...
Svar
14
· Visningar
1 021
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp