Egen hemsida

Sv: Egen hemsida

Nej men det är ju just det jag menar, man skriver om sånt man är intresserad av - som om det är fakta, berättelser eller bara en massa fula hoppande gubbar spelar ingen roll :bump: :D
 
Sv: Egen hemsida

Inget massa animerade saker.
Bra färger
Inga mönster i bakgrunden där texter finns.
Helst validerad och godkänd inom W3C normer
 
Sv: Egen hemsida

Vi slog på stort och hade yrkesregistrets proffs till att göra min sida. www.osteopatkliniken.com Dom tog hutlöst betalt men jag är jättenöjd med resultatet. Jag har flyttat den till turistporten som är mycket billigare och har kanon support. (jag kan innenting om sidbygge, och det erkänner jag! :bump: )

mvh /Sita
 
Sv: Egen hemsida

http://hem.passagen.se/fodervardssidan

Min hemsida. Dock har jag flyttat alla bilder från sidan där de låg förut så nu funkar de inte på hemsidan. Och jag har dessutom glömt bort hur jag lägger in dem igen. :angel:

Numera skriver jag bara html-kod själv och har slutat med diverse program som Frontpage. Lättare så.. :smirk:
 
Sv: Egen hemsida

så du gillar sniglar? jag samlade sniglar när jag gick i lågstadiet en det var bara sniglar från trödgården jag hade.
örk börk, d gick så långt att jag t o m "såg" sniglar i maten när jag skulle äta så jag släppte ut dom sen....

men det var en bra hemsida! snygg! synd att den inte är färdig ännu.
 
Sv: Egen hemsida

JÄttebra sida!!

bra ör alla som funderar på att vara hästägare på prov! och för hästägare som kanskeska lämna bort sin telning till en annan!
 
Sv: Egen hemsida

Tack så mycket!
Jag kom på idén när jag själv skulle bli fodervärd och upptäckte hur mycket det var att tänka på... :)
 
Sv: Egen hemsida

asp-en skrev:
men jag tycker det är så svårt att komma på ngt att skriva om på sidan.. :S
Jag håller på att göra en bröllopshemsida. På samma domän ska det så småningom hamna en publik portfolio, en privat dito, kanske en blog, o s v.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 219
Senast: LinnK
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 017
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp