Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Inga problem.
För inte skriva massa konstiga ord så ska jag förklara lite enkelt
CSS ska du ha mellan dina HEAD taggar som finns längst upp på sidan.
Varke "scrollbar" har en kod som heter "color: #cccccc;" exempelvis och ccccc menas att den är en viss färg.
Kolla in denna sida http://www.colorschemer.com/online.html
Kanske väl avancerad men där har du en drös färger att kolla på.
Bara klicka på en färg som du gillar och leta upp där det finns en # före.
Jo jag lägger in den där osv. Men det går inte. Texten försvinner eller så blir en scrollbar gul. Trots att jag inte ens skrivit in den färgen eller coden.
Jag tror att du skulle bli ledsen om jag försökte förklara hur man skriver css - jag är inte så bra på att lära ut Om du tycker att engelska är överkomligt kan du kolla på www.w3schools.com och deras css-tutorials, annars är labans länk ett bra val.
Du kan alltid skrika på mig via PM eller MSN/Jabber (ladyfrost@blinkenlights.se)
Hundavel & Ras Denna tråd skulle egentligen flyttas till radannonser eller raderas, men jag känner att informationen i den är bra och intressant.
Dock...
Hästmänniskan Ameo, jag såg att du var någon form av moderator på trådar här under hästmänniska. Är det möjligt att du skulle kunna ta bort tråden nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.