Behöver hjälp!

Sv: Behöver hjälp!

Kul att det fungerar MEN, en router ger bara en del skydd så en brandvägg på båda datorerna är ett måste samt ett aktuellt uppdaterad antivirus program.
 
Sv: Behöver hjälp!

:crazy: Usch jag som var så glad. Antivirus program har jag och om jag fattat rätt så har telia en brandvägg. Eller det kanske är något man måste ladda hem. :confused:

Jaja just nu tänker jag bara vara glad ett tag i alla fall.
 
Sv: Behöver hjälp!

Det ingår kostnatfritt fast det gäller bara en dator, ska du ha det på den andra datorn så tillkommer 50 kr i månaden extra förutom det du betalar för din anslutning.
Det finns en del gratis brandväggar och ett antal gratis antivirus program.

Är din dator nyköpt så brukar det ingår ett års abbonemang på antivirus och brandvägg (inte alltid med ofta).

Har den det så kan du köra det du från från telia på den gamla datorn och det som följer med i den nya på den nya datorn så har du skydd för båda två.

http://www.telia.se/privat/frame.do?mainFrame=/link.do?tabId=0&channelId=-102014
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 370
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 272
Senast: Petruska
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 309
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag måste erkänna att det brukar gå åt pipsvängen när jag gör något utöver det vanliga med datorer så jag undviker gärna det. Nu vill...
2
Svar
26
· Visningar
1 588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp