Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det något att ha som PC-spel? Spelade det hos pojkvännens syster igår på X-box och där var det väldigt krånligt. Men på PC...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: YlvaG
·
R
IT & mobiler Jag hittar bara sidor som är jättekrångliga att registrera sig hos, och som har massor med reklam. Samt att alla har olika...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: replica
·
IT & mobiler *Blev nåt knas med förra tråden* Jag har några bilder som jag har tagit på långt håll.. På kameran kunde man klicka på "enter" så blev...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Supergregg
·
S
IT & mobiler jag gör en hemsida och vill ha en meny liknandes www.flyinge.se. Görs den i css? kan jag få en lika snygg i htmlkoder? jag kan det...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hejsan! Min sambo har köpt en ny mobbe! W800i idag och han (såväl som jag) hur och var man laddar ner hela låtar till mobilen. alltså...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: pajaztar
·
B
IT & mobiler Jag har på något sätt lyckats att komma åt en inställning som gjort tat visa hemsidor jag besöker har förstorats till en size blinda kan...
Svar
4
· Visningar
633
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur gör man det i Word? Alltså så man skriver från kortsida till kortsida istället för långsida till långsida... Hänger ni med på...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: vilse
·
A
IT & mobiler ag håller på att bli kväpp!! Är det för mycket begärt at tman ska klara av att lägga upp en ny bild på sin egen hemsida för att sen...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Laban
·
A
IT & mobiler Hej, vill ha tips på olika sidor som man kan göra en egen hemsida på, hälst svenska. och sen vill jag gärna se era hemsidor :) (har...
2
Svar
28
· Visningar
2 635
Senast: slice
·
C
IT & mobiler jag har gjort musikvideor på hästarna i stallet och tänkte lägga upp dem på en hemsida tillsammans med lite info om dem. musikvideorna...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: CcE
·
IT & mobiler Någon som är duktig på det här programmet? Jag håller på att bli tokig. Så otroligt irriterad och grinig, suttit i en timme och försökt...
2
Svar
36
· Visningar
2 240
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler Jag har köpt en sån där blå sak man sätter in i datorn med förlängningssladd.... i min mobil har jag lyckats lägga till platsen...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Ska försöka mig på att redigera filmer från min digitalkamera som jag har på min dator. När jag importetrar en film så står det att det...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Hm... jag har ganska bra koll på hur man skriver "gammal" html men hur är det egentligen med det här "nya" ...? Kan man blanda det ? om...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: LadyFrost
·
V
IT & mobiler Har spelat ut MOTAS ett par ggr nu.. har för mig att det ska finnas ett spel som var ungefär likandant fast annorlunda ;) Ser bara en...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Vicku
·
F
IT & mobiler Har letat efter en äldre tråd, där någon frågade om hur man skriver för att förminska BIFOGADE bilder i en tråd, men hittar den inte...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Vad är de helt grundläggande sakerna man behöver för att en dator ska fungera?? Alltså inte massa onödiga småsaker utan de HELT...
2
Svar
28
· Visningar
1 920
Senast: BuenoBull
·
IT & mobiler Om jag sitter här på Buke. Så vill jag gå till tex. Blocket. Då klickar jag på favoriter och sedan på Blocket. Innan har ju Buke legat...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: åke
·
IT & mobiler Gaaaaahhhhhhhhhh! :eek: Jag har lyckats trycka bort adressraden längs upp ifönstret, den där man skiver "www.etc...." Säkert jättelätt...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Freydis
·
IT & mobiler Flyttade datan en trappa ner idag och när jag startade upp så blev det lite konstigt på skärmen. Färgerna är regnbågiga, mest i det ena...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Scarlet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp