Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Efter en tids funderande har jag bestämt mig för att inhandla en iMac G5 med 20-tumsskärm. Jag trodde att det bara var att gå och handla...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Peach
·
IT & mobiler Var gör man det? Någon som har tips. Om man laddar ner en film går det då att få med svensk text? M vH A_Z
Svar
2
· Visningar
937
IT & mobiler Ge mig förslag, massor! Försökte på zippy eller vad det heter - gick inte. Telia vet jag att man ska kunna göra det men hittar inte...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: Mickez77
·
D
IT & mobiler När jag laddar upp min webbsida blir det små fyrkanter istället för ÅÄÖ. Hur avhjälps detta? Jag har redan angivit det jag antar är...
Svar
18
· Visningar
1 691
Senast: Laban
·
IT & mobiler VARFÖR envisas datorn med att visa alternativet "Spara som" när jag väljer "Print". Jag har inte medvetet ändrat någon inställning men...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Laban
·
IT & mobiler jag min dumskalle, råkade igår klanta till mig en del.. Detta genom att göra så att det där fältet där startknappen finns blev TRE...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler visst finns det nått sånt? så man inte behöver installera programet för att kunna köra msn? Hur har ni det fresten?? jag saknar er.. :p
Svar
7
· Visningar
895
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler dum fråga kanske men hur ökar jag storleken på själva paint formatet, dvs hur kan jag få in fler bilder än vad själva "grund ramen"...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: LadyFrost
·
R
IT & mobiler Har ett par bra bilder från digitalkameran som jag gärna skulle vilja ha på "papper" och förstorade, hur bär man sig åt, jag har fått...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Mickez77
·
IT & mobiler hjälp mig NUU!! gick in på equipe o skulle kika på hoppningen från flyinge som visas genom WMP men de funkar inte.. så nu tror jag...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Mickez77
·
IT & mobiler Hittade detta hos pts, ni som är lite osäkra på hur säker er internetuppkoppling/dator är kan väl köra deras datorsäkerhetstest...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag fick nyss en PDF-fil mailad till mig och när jag försöker öppna den går det inte. Istället kommer den här rutan upp: Är det...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hej Jag undrar hur man gör för att stänga av en hemsida?? Så den inte kan besökas från datorn... :confused: :confused:
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Laban
·
A
IT & mobiler Ja, jag har sökt i forumet och läst trådar om ämnet, men jag fattar ändå inte.. :smirk: Kan nån tala om för mej varför denna filmen...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: adnamA
·
G
IT & mobiler Jag vet inte hur många dvd skivor som jag kastat, vill nog inte veta heller :crazy: . Jag bränner ner filmer från datorn, allt funkar...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: Gefjun
·
IT & mobiler lyckades precis radera alla mina bokmärken, däribland ett antal sidor med photoshoptips och tutorials osv. jag behöver verkligen ha de...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: JesperN
·
S
IT & mobiler Renée har hittat en ny leksak...den kommer hålla mig upptagen måååånga timmar. :p Mozilla Firefox Stumble!! Laddade hem...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Magnus_J
·
S
IT & mobiler Jag håller på med sidan: http://www.akademiskridkonst.se/ex5/index.html och ja, jag är helt värdelös på photoshop. Jag, eller ja...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: Laban
·
E
IT & mobiler Någon som har lite tid över, och skulle kunna hjälpa mig med steg-för-steg hur man skaffar PayPal, och hur man använder det för att...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Jag skulle ladda hem dc++ å så tog jag bara någon på download.com det va typ någon med mp3 filer eller något :confused: Å nu när jag...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: enjes
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp