Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Z
IT & mobiler Jag håller på och ska göra en ny hemsida och inser just hur länge sedan det var som jag pysslade med HTML osv. Så jag skulle behöva lite...
Svar
12
· Visningar
1 206
Senast: quila
·
IT & mobiler jag har lite problem :angel: "Kan du skicka mig de två bilderna, se bilaga, i format, minst 300dpi i JPEG och EPS." haha vad...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: sarma
·
G
IT & mobiler Filmade monstret(;) ) i stallet idag med mobilen och försökte föra över filmerna till datorn nu när jag kom hem. Att föra över filmerna...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Visste inte om jag skulle lägga den här eller på datorer.. men jag provar väl här! :crazy: Fick en i-Pod nano i julklapp. Har använt...
Svar
19
· Visningar
1 398
IT & mobiler ... och Tracking files. Varje gång jag startar min bärbara så dyker det upp säkerhetsvarningar om att jag har dessa och rekommendation...
Svar
4
· Visningar
864
Senast: oproffessionell
·
A
IT & mobiler Fick en länk av en kompis via Messenger, till en sida där man kunde ladda hem gratis smileys till programmet, och jag min dumma idiot...
Svar
5
· Visningar
1 020
·
IT & mobiler När jag ska titta på filmer på MediaPlayer t.ex så hackar dom så. Gäller alltså sådana som läggs ut här t.ex. Även när dom är...
Svar
2
· Visningar
704
·
IT & mobiler Snälla snälla! är det någon som kan hjälpa mig? Jag gjorde en film idag som jag gärna vill dela med mig:d Så jag la in den på...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Tibra
·
S
IT & mobiler Behövet lite hjälp med javascript som jag är så kass på. Jag har den här koden: <script language="javascript"> // Variabler som...
Svar
12
· Visningar
933
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler Kan nån förklara för mig varför inte jag kan ladda upp min film i putfile? Har ändrat om den till wmv fil och sänkt den till 20mb, men...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: Tibra
·
IT & mobiler äntligen har jag tabbat mig fram hit! det var inte lätt! jag satt här och läste inlägg och plötsligt spunkade min mus! pekaren...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Laban
·
G
  • Låst
IT & mobiler Jag undrar hur man kan göra för att få in en bild framför sitt inloggs namn???????????? Har provat med redigera bilder men får inte...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Trodde jag skulle kunna lösa en grej i ImageReady (som följer med Photoshop) men det gjorde jag inte. Det går men tungt och...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: pewa
·
IT & mobiler Hjälp! Skaffade en ny bärbar dator för 2 veckor sedan med S-video uttag. Hade det tidigare på min förra stationära dator också, och...
Svar
9
· Visningar
1 354
IT & mobiler Hapland Okej, nån som vet hur man ska göra? Allt jag har kommit på är hur man undviker att spränga nåt i bitar... :crazy: :D
Svar
10
· Visningar
1 188
Senast: gul_zebra
·
T
IT & mobiler Ja hur gör man när man skannar?? Jag fatter inget!
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Ragatan
·
A
IT & mobiler Fick en länk från en kompis skickad via MSN, som tog mig till en sida där det man kunde ladda hem gratis, och jag var så dum FAST jag...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Haukur
·
M
IT & mobiler Jag har lyckats fippla bort den lilla ikonen "Genväg till skrivbordet" i menyraden längst ner. Hur få tillbaka? Jag klarar mej inte utan...
Svar
13
· Visningar
877
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler Snälla hjälp mig här nu! Har vi fått virus? Hitta en fil under temp som verkar rätt skum.. Namnet på filen är Õ©@ ingen filändelse eller...
Svar
17
· Visningar
993
Senast: ptrn
·
S
IT & mobiler De smileys man kan samla på sig genom vänner m.m. på msn. Kan man spara dem i t.ex. Mina Dokument på något sätt? Jag kan inte hitta...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Malle Palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka