Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
IT & mobiler Om jag vet ett IP-nummer.. hur kan jag då kolla vart det IP numret finns? Alltså hur kan jag spåra själva personen/datorn? Nirak
Svar
3
· Visningar
799
Senast: fredde
·
IT & mobiler Är det någon som är duktig på Iframes? Det är så här att jag försöker göra en hemsida och har tidigare lyckats men nu verkar allt som...
Svar
1
· Visningar
591
IT & mobiler Har för tillfället Norton antivirus 2001 installerat, men sedan några dagar tillbaka så får jag inte uppdatera eftersom prenumerationen...
Svar
7
· Visningar
1 075
Senast: Ne0
·
IT & mobiler ARGGH! Är jag helt blåst eller vad. Jag håller på och skriver en hemsida i html kod och klarar av att göra texter , olika stora...
Svar
10
· Visningar
1 247
Senast: Ne0
·
T
IT & mobiler :devil: Jag får det inte att fungera!!! När jag ska importera en popup-meny från Fireworks till Dreamweaver hamnar popupperna under...
Svar
1
· Visningar
690
·
B
IT & mobiler Jag har lyckats få texten att rotera men inte bilderna som jag klistrat in från clip art.
Svar
1
· Visningar
1 331
·
S
IT & mobiler Vad finns det för sidor som erbjuder en att skapa gratis login samt forum? Mot att de då blir en massa jävla reklam på sidan, men jag...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Magnus_J
·
B
IT & mobiler Hej jag ska göra små sånghäften/festprogram. Hur får man texten på andra hållet?
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler Det här verkar väldigt skumt, men de har verkligen gjort det bra i så fall! :crazy: Tog det säkra före det osäkra och avslutade det...
Svar
14
· Visningar
1 135
Senast: Prosit
·
M
IT & mobiler Iaf för mig. http://www.deviantart.com/view/27444927/ Och som vanligt kommer jag ingenstans.
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 014
Senast: Titti-lo
·
IT & mobiler Är det någon här som använder GoLive? Vad är det fördelar och nackdelar jämfört med Dreamweaver?
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: Sellan
·
IT & mobiler Jag vill ha en filmkamera som jag kan filma med o föra över filmen på datan så jag kan redigera där, vill även kunna ta stillbilder...
Svar
3
· Visningar
1 104
S
IT & mobiler Hur kodar man för att få en text att bli en drop down. Jag vill alltså att man har en text typ "Läs mer" och sedan när man klickar på...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Spider84
·
IT & mobiler När jag ska skriva ut något så får jag bara med halva sidan. Texten "drar" sig åt höger, så på vänster sida är pappret oskrivet och sen...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Grana
·
IT & mobiler Har hämtat några party-bilder från min kompis dator, men jg behöver fixa lite med dem, ffa ta bort röda ögon. Jag hade ett program...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Centaur
·
S
IT & mobiler Om man ska ha en multifunktionell skrivare som har de funktioner som jag skrev i rubriken vad ska man då titta extra noga på? Är inne...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Hur gör man en bild svartvit? Finns det nåt program som är gratis? jag hade ett på datan som försvann! nån som har nått bra tips?
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Ramona
·
P
IT & mobiler För att användas som stallövervakning? Har en Logitech webbcamera för msn och iptelefoni,som funkar fint,men skulle vilja använda som...
Svar
8
· Visningar
1 313
Senast: Pelle_P
·
IT & mobiler Vad är det som har hänt? Jag kan inte längre komma in på adresser som slutar på .tk vilket jag alltid har kunnat innan. Numera händer...
Svar
9
· Visningar
1 066
Senast: Godis
·
H
IT & mobiler Jag är ute efter en bra webbcam. Någon som har nått tips? Vill ha en med bra upplösning, kunna ta stillbilder & helst med mic. Ett...
Svar
5
· Visningar
678
Senast: H0N3Y
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka