Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vi har en trådlös router men vi vill inte använda den som trådlös.. vi testade men den slöade ner vår internethastighet.. Däremot så...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: Laban
·
IT & mobiler att ladda ner Movie Maker någonstans från nätet? Jag har en tre-fyra år gammal XP men det följde aldrig med till min dator :(? Någon...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Tänkte att ni duktiga fotografer där ute kunde lägga upp lite bilder ni har tagit, som är ovanliga.. Och de ska helst vara naturliga...
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: NinasApache
·
S
IT & mobiler Datorn jag sitter vid nu här hemma har gjort sitt och vi ska byta ut den och ställa hit min helt oanvända laptop istället.. :angel...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Laban
·
A
IT & mobiler min nya ipod funkar inte! jag har satt in skivan och fyllt i alla uppgifter, och så ska den börja installera och det står, installing...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Supergregg
·
IT & mobiler Jag skulle vilja klippa ut en del av en bild, "hyfsa till" den och använda den för att trycka på en mugg. Tyvärr är jag helt kass på...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: mysko
·
IT & mobiler raakade trycka ngn konstig kombo haer paa tangentbordet saa att allt paa skaermen blev jaettestort! dock bara i den haer fliken, de...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: vbm
·
IT & mobiler vill lägga upp i ett fotoalbum på nätet. Hur gör jag då??? Använder mig av fotogalleriet men när jag öppnar mappen som bilderna...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler Nån som är bra på Flash? Jag lyckas inte lista ut var man skriver in en href-tag! Alltså jag ska göra en länkning! För att dessutom...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Dreamer
·
M
IT & mobiler Finns det???? Har testat ws_ftp i 30 dagar nu och får inte använda det utan att pröjsa en massa. Har hemsidan på glocalnet och vad...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: Sparkling
·
IT & mobiler Vet att denna inte hör hit men någon som kan hjälpa mig??? Min video av märket Luma fungera i går men inte i dag. Kan någon chansa på...
Svar
6
· Visningar
843
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler ok jag har precis skaffat MSN.. o d e sjukt dålig smileys där.. skulle vilja ha lite andra men vart hittar ja dom.. alltså ja har sökt o...
Svar
6
· Visningar
4 578
Senast: Prosit
·
M
IT & mobiler Är det möjligt att vara inloggad på 2 olika MSN på samma dator samtidigt? Hur gör man då?
Svar
3
· Visningar
771
Senast: meodeo
·
IT & mobiler har en liten fråga....hade tänk o fixa till en film med musik och så men hur tusan tar man bort orginalljudet från filmen? vart kan...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: replica
·
IT & mobiler och jag börjar inse att det är dags för mig att börja intressera mig lite mer för webbsidesbyggning så man kan börja lägga ut lite egna...
Svar
15
· Visningar
1 190
Senast: LadyFrost
·
S
IT & mobiler Enklaste frågan först: cursor: hand; funkar i IE, men finns det något liknande sm funkar i andra webläsare? Irriterande att inte få...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: Spider84
·
A
IT & mobiler Vilket program är bäst? Adobe Photoshop 7.0 eller Adobe Photoshop Elements 3.0?? :crazy: Är det samma typ av program...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Laban
·
S
IT & mobiler Nu har jag fixat virusprogram (AVG free) och trodde att alla mina problem var över.. önsketänkande :smirk: . Efter cirka en timma efter...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: strössel
·
IT & mobiler Jag har lagt in en film på min häst på datorn (har även kvar filmen i kameran) och skulle vilja ta stillbilder från videofilmen, jag vet...
Svar
4
· Visningar
6 736
Senast: whalan
·
IT & mobiler jag har (efter cirka åtta års PC-användande) klurat ut vad nästan alla knapparna på tangentbordet är bra för, men vad gör scroll lock...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: jos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp