Sv: Nytt rum

Ja, men var hittar man resten. Finns det några knepiga gömställen?
 
Sv: Nytt rum

har du kollat bakom kvasten? och har du lagt den där stenen i spindelnätet?en så vid dom där lådorna ska det finnas två st ..
 
Sv: Nytt rum

Kvasten= papperslapp, lådorna= endast en triangel men även bärnstenen , spindelnät= röd. Har kvar en röd, en blå och så den gul asom du inte heller hittar. Nyckeln finns det ngt att göra för den?


:banana: Hittade den andra blåa
 
Sv: Nytt rum

nej tror man måste ha alla trianglar innan man kan använad nyckeln.
men om du klickar under den översta lådan och sedan klickar du där någonstans , haha jag är inte så bra på att förklara :angel: sen kommer jag inte ihåg :S

okej vad bra :)

Men har du klickat i det där fönstret? har för mig att det fanns en röd där .
 
Sv: Nytt rum

orkar inte leta efter den sista gula . Den finns jue inte ! så om någon hittar den så är den bäst :D eller så är jag dum som inte hittar den :crazy:
 
Sv: Nytt rum

Min syster har precis spelat färdigt det, men jag är alltför stolt för att fråga henne. :o
 
Sv: Nytt rum

*lånar knapp* Jag klarade det:banana:
Den sista gula sitter redan där du ska lägga pusslet.Koncentrera er på att få nyckeln att passa i det djupa hålet.
 
Sv: Nytt rum

tittilo skrev:
*lånar knapp* Jag klarade det:banana:
Den sista gula sitter redan där du ska lägga pusslet.Koncentrera er på att få nyckeln att passa i det djupa hålet.
aha , var det så lätt :idea: men jag kan inte få in nyckeln i hålet :/ får försöka lite till .
 
Senast ändrad:
Sv: Nytt rum

Du måste hitta något att förlänga nyckeln med.
Kolla runt i rummet .Jag tror att bjälkarna eller stolparna döljer ett fack.
 
Sv: Nytt rum

michelle skrev:
nu prövar jag detta spel igen , men får inte fast bladet som alla säger att man ska få fast :S
help me :angel:

Krukväxtbladet du drar av ska sättas fast det trasiga partiet på teleledningen. Men se till först att förstora upp det partiet.
 
Sv: Nytt rum

Har fått antydningar på detta tidigare men uppfatta det som det skulle vara en hemlig knapp eller ngt sådant. Nu när jag visste vad jag skulle leta efter var det ju löjligt enkelt. Vad jag förstår är texten på väggen hintar om antingen färgernas placering eller koden till låset.
 
Sv: Nytt rum

Exakt där är jag med. Har försökt "tyda" texten på väggen för ev ledtrådar.
 
Sv: Nytt rum

Jag med. :crazy: testat mycket Love-röd sun-gul osv men får inte till det
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 030
Senast: ptr
·
Hemmet Vi behöver en ny kökslampa. Idag sitter det en tråkig lysrörsarmatur från tidernas begynnelse. Den har gått sönder och ska bytas ut. Vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 939
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp