Sv: Nytt rum

Japp, det har jag.

Mizz: nej jag får ju inte igång den :p har satt i batteriet i fjärrkontrollen och satt i sladden igen efter att ha skruvat loss "framsidan" på elurtaget.

Men tycker att du borde finna det sista så beläst du är. ;)

vad använder man för att forma myntet till en nyckel?:confused:

rätt mynt görs till en nyckel i låset till lådan

Har provat alla mynt nu, det går bara runt :crazy: Inget av dem blir en nyckel och nisse på andra sidan dörren bara gnäller

Jodå, det lilla myntet som är knöggligt och naggat i kanten blir nyckel. Försök igen!

Hur och med vad ska man laga telefonledningen med?
Får inte till det vad jag än gör...

Jo, det fungerade bra när jag "laddade hem" spelet. Nu är istället problemet hur man ringer. Tvn är igång och telefonen lyser grönt...

Äntligen klarade jag det!!!!!
Telefonen måste du sätta på basenheten och sen kan du ta den igen... sen använder du den på tv-bilden(reklamen).

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
789
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Har testat ChatGPT (chatgpt.com) och är förvånad hur ofta den ger helt felaktiga svar på enkla och raka frågor. Som t.ex. "Vem är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
4 979
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar