Sv: Nytt rum

Japp, det har jag.

Mizz: nej jag får ju inte igång den :p har satt i batteriet i fjärrkontrollen och satt i sladden igen efter att ha skruvat loss "framsidan" på elurtaget.
 
Sv: Nytt rum

Men tycker att du borde finna det sista så beläst du är. ;)
 
Sv: Nytt rum

vad använder man för att forma myntet till en nyckel?:confused:
 
Sv: Nytt rum

rätt mynt görs till en nyckel i låset till lådan
 
Sv: Nytt rum

Har provat alla mynt nu, det går bara runt :crazy: Inget av dem blir en nyckel och nisse på andra sidan dörren bara gnäller
 
Sv: Nytt rum

Jodå, det lilla myntet som är knöggligt och naggat i kanten blir nyckel. Försök igen!
 
Sv: Nytt rum

Hur och med vad ska man laga telefonledningen med?
Får inte till det vad jag än gör...
 
Sv: Nytt rum

Jo, det fungerade bra när jag "laddade hem" spelet. Nu är istället problemet hur man ringer. Tvn är igång och telefonen lyser grönt...
 
Sv: Nytt rum

Äntligen klarade jag det!!!!!
Telefonen måste du sätta på basenheten och sen kan du ta den igen... sen använder du den på tv-bilden(reklamen).
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 031
Senast: ptr
·
Hemmet Vi behöver en ny kökslampa. Idag sitter det en tråkig lysrörsarmatur från tidernas begynnelse. Den har gått sönder och ska bytas ut. Vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 939
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp