Sv: Nytt rum

Du måste använda myntet på själva skruven, man har en liiiten yta att klicka på. Jag fick försöka några gånger innan det gick. Sen ramlar skruven ner på golvet.
 
Sv: Nytt rum

Det som det står 5 på?

Det går inte :crazy: Har provat alla flera gånger nu, det händer ingenting



Edit: Det var ingen som sa att man ska ha garderoben öppen och klicka på nyckelhålet mellan varje försök tilll värmning...

Nu har jag kommit ut!
 
Senast ändrad:
Sv: Nytt rum

Gahh, nu blir jag sur. xP Har läst igenom hela tråden, men jag har fortfarande inte hittat det sista batteriet, telefonen eller något annat mynt. Hjälp mig någon!? x)
 
Sv: Nytt rum

Nu har jag kommit en bit längre. Hur fyller man den sista vita rutan på den låsta kistan?
 
Sv: Nytt rum

Har gett en flaska till handen redan ju, så den ser ut som en vanlig hand nu. Har blandat de andra. Har en kork med ett hål i, dödskalle, blandad flaska o handen. Kommer ingenstans ju!!!!
 
Sv: Nytt rum

:eek: Shit vad långt du kommit och så säger du att du är frustrerad!!
 
Sv: Nytt rum

:crazy: :o Men jag ÄR ju frustrerad:crazy: Har fortfarande inte kommit längre ju!!!! Fattar inte vad man ska göra. Har försökt allt nu!!!!
 
Sv: Nytt rum

Hittat en blå, en gul och en grön triangel och en fluga i bärnsten. Fortsätter klicka.
 
Sv: Nytt rum

plus en röd och grön triangel, papper

och nu en nyckel


Var har du hittat resten av trianglarna?
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 030
Senast: ptr
·
Hemmet Vi behöver en ny kökslampa. Idag sitter det en tråkig lysrörsarmatur från tidernas begynnelse. Den har gått sönder och ska bytas ut. Vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 939
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp