Sv: Nytt rum

:bow: Nu har jag klarat det. Tyckte jag försökt med allt.... men kanske inte i rätt ordning då.... Nu är jag ute, eller nåt :angel:
 
Sv: Nytt rum

Nej!! Förlåt!!! Svarade på fel person!!! Vad pinsamt:eek: :o Jag har tagit mig ut ur Cannibalescape....... den med skelettet o det:o
Den där vinden har jag försökt förut, men blev bara yr av allt klickande i taket:o
 
Sv: Nytt rum

Två nycklar, en till "moppen" :angel: och en till skåpet. En gul sak med fyra skåror i. Ett gäng lila klossar. En lapp i två bitar med morsesignaler på. En krok som jag satt brevid lappen och ngn konstig sak som sattes fram på moppen mha en skiftnyckel. En fjärris som jag försökt på alla sätt att använda/sätta fast överallt. Tja, that's it.
 
Sv: Nytt rum

Ja, men du. Först nu fick jag upp fjärrisen i stor storlek och kunde vända på den. Jag klickar för lite (ack min arma musarm). :banana:


//Detta betyder att man ska leta upp små brickor att fästa på baksidan.


/// Den röda hitta jag. Jag talar om var den finns om du talar om var den blåa finns. :banana:

Ps, kolla in affischen
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nytt rum

Den vita lådan på väggen måste du lösa först.
Ovanför den finns en liten grej du måste låsa upp först,med en av nycklarna du hittat.Sen har du en klurighet att lösa.:p
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 272
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
1 030
Senast: ptr
·
Hemmet Vi behöver en ny kökslampa. Idag sitter det en tråkig lysrörsarmatur från tidernas begynnelse. Den har gått sönder och ska bytas ut. Vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 939
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp