Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag måste ju då erkänna hur dum jag är.. Jag har ju liksom aldrig hajat detta med att lägga upp bilder o sånt, men nu har jag ju kommit...
IT & mobiler
Någon som vet en sida där man kan skapa sin egen virtuella bild av sig? Genom att skriva in sin längd, vikt osv så skapas en bild av hur...
IT & mobiler
Jag letar efter en hemsida jag var inne på för ett tag sen, men hittar inte den i listan.. Jag vet att man kan rtycka på några tangenter...
IT & mobiler
Jag har en hemsida som jag har gjort i Frontpage, har just lagt upp den genom detsamma.
Har alltid funkat förut, men nu kan jag inte se...
IT & mobiler
Nu har dator helsiket slutat att uppdatera sig. Så när jag byter sida på buke så måste jag uppdatera hela tiden!!!!!! Jag har kryssat i...
IT & mobiler
Har haft problem med uppkopplingen så ringde Telias support. Dom kunde dessvärre inte fixa felet utan jag fick uppdraget att "uppdatera...
Hundavel & Ras Det kan ju vara en trevlig hund för det, men den har ju inget i avel att göra om den har kvarstående rädsla för underlag. Det är väl det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.