Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Nu är jag trött på att inte kunna skicka/ta emot filer på MSN, då min brandvägg gör det hela omöjligt :crazy: Det segar ner totalt...
Svar
15
· Visningar
2 625
Senast: Ragatan
·
P
IT & mobiler Hur får man till en sådan? Buke har t.ex. sin lilla stegrande häst, Google sitt G osv...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: quila
·
IT & mobiler Jag har fixat konto där o laddat upp min film, men jag fattar inte vart jag ska hitta den sen och hur gör jag för att få hit filmen...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Zeeke
·
IT & mobiler Finns det något sätt man kan ljusa upp filmer på? Tog några filmer igår och tyvärr hade det blivit ganska mörkt, vilket då gör...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: lizan
·
IT & mobiler Installerade just den nya versionen av MSN messenger, men min brandvägg hindrar mig från att logga in. Kan jag på något sätt ställa in...
Svar
5
· Visningar
788
IT & mobiler Är det någon som vet om man på ett enkelt sätt kan få in mer eller mindre transparenta 'rutor' på en bild? Dvs så att det syns relativt...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: aiquen
·
A
IT & mobiler Har en film som jag spelat in men jag är trög å fattar inte hur jag ska vända den. Den är inspelad åt fel håll, uppochner lixom. Hittar...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: kowal
·
IT & mobiler Något mycket märkligt har hänt med datorn. Den mobila musen lever sitt eget liv. Datorn är en bärbar och den inbyggda fungerar som den...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: Geshira
·
IT & mobiler Vi har blivit beroende både jag, sambon och mina föräldrar. Igår var vi i Jönköping och shoppade och hittade då ett nytt spel till...
Svar
8
· Visningar
1 022
A
IT & mobiler Kan man copyrighta bilder i paint :confused: Hur :crazy: ?
2
Svar
20
· Visningar
2 072
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur gör man så att det spelas en låt när man är inne på min presentation? Jag har VIP grejen så det ska ju fungera. Men vad är det...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Jofta
·
S
IT & mobiler Nu har jag köpt en sprillans ny dator -MEN! allt är på svenska och jag vill ha allt på engelska........supporten säger att det som kom...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: kowal
·
M
IT & mobiler Hur byter man format på videor gjorda i movie maker?
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler min pojkvän har precis fixat photoshop till mej men jag fattar verkligen iiingenting! :D så är det någon som har en länk till nån sida...
Svar
3
· Visningar
885
S
IT & mobiler Jag vet att jag tidigare lyckats med att göra en bild och en text under denna bild till ett och samma objekt genom att markera bägge och...
Svar
14
· Visningar
1 299
Senast: tjenixen
·
S
IT & mobiler Jag ska göra en rapportmall för skolan som dessutom ska vara klar tills på fredag. :crazy: Har suttit med den nu i två veckor och...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Spider84
·
IT & mobiler jag fick ett mail som låg där så fint mellan alla andra MEN det var helt blankt innan jag klickade på raden och då dök ett mail upp från...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: meodeo
·
V
IT & mobiler Efter att ha lyckats göra en hemsida åt mig själv är nu självförtroendet på topp och jag igång med en sida till min far. Jag har både...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: villi
·
IT & mobiler Jag har en 3-4 år gammal XP som jag inte fick med Power Point på. Finns det möjlighet att ladda hem det gratis? Mvh Rosenblad :bow:
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Ämelie
·
IT & mobiler När ag ska öppna vissa sidor på nätet, till exempel svara på min mail kommer det ett meddelande längst ned i vä hörnet "A pop up window...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp