Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Hur har ni lagt upp er musikmapp? Är det bara ABC- indelningar eller har varje artist en egen mapp?
Motivera varför ni har gjort som ni...
IT & mobiler
Jag har kommit fram till att det kommer bli mycket billigare för mig om jag börjar låna böcker på biblioteket istället för att köpa nya...
IT & mobiler
Jag håller på med en gästbok i php och jag skulle behöva hjälp med att få datum till inläggen. Vad och var ska jag skriva?
Koden ser ut...
IT & mobiler
Moviemaker har kajkat ihop för mig så jag måste försöka få ner ett nytt. På microsoft står det att man får det med servicepack 2. Är det...
IT & mobiler
Skulle vilja köpa en sån där kabel, problemet är att jag hittar ingen där det följer med programvaran utan man får ladda hem den och jag...
Hundavel & Ras Då hundarna är ca 100 mil ifrån oss så skulle vi endå köra förbi. Uppfödaren fick akut förhinder men sa vi kan komma endå för hans mamma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.