Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag brukar köra Alfapet på nätet på lunchen (och ibland när jag har tråkigt :angel: ) här på jobbet, www.ordspel.se. Nu har de...
Svar
17
· Visningar
1 287
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler hur gör man en sådan?? vart ska man leta efter en?? Snälla lite hjälp på trven!!!;)
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Egonson
·
P
IT & mobiler jag håller på att ladda upp bilder till min hemsida men det är bara problem. för det första så tar det lååång tid (kanske uppkopplingen)...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Pretty_Fly
·
IT & mobiler Jag undrar i vilket dataprogram man kan göra ett snyggt frågeformulär, typ med rutor man kan kryssa i för ja eller nej. Word?? Hur gör...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Laban
·
IT & mobiler Visst vore det en superbra idé att ha en e-mailkatalog där man kunde leta efter folk! Tänkte att det kanske finns redan och sökte, och...
Svar
6
· Visningar
3 407
Senast: Butros
·
IT & mobiler Nu kan jag plötsligt inte logga in på www.ordspel.se (kanske ngn annan som vill prova? Om det är där det är nåt fel menar jag, och inte...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: athena
·
S
IT & mobiler Skrev en text och kom åt någon knapp på tangentbordet som gjorde att all text på dataskärmen blev stor! Alltså inte stora bokstäver...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Prakas
·
IT & mobiler Jag misstänker starkt att mitt grafikkort håller på att ge med sig, och har börjat spana lite efter ett nytt. Men hur vet man vilket...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: Madick
·
M
IT & mobiler Har "fingerinloggning" på min nya bärbara dator. Jag funderar bara på om det verkligen är värt det... Visserligen är det bra att...
Svar
2
· Visningar
1 019
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Brukar vara klurig på xl, men idag går jag bet... Har en tabell där varje "radpost" innehåller två kolumner (namn och belopp). De två...
Svar
4
· Visningar
1 669
Senast: Itchie
·
J
IT & mobiler Finns det något program man kan köpa så att man kan spela in egna låtar med hjälp av datan? :confused: Måste få veta..
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: jessie90
·
IT & mobiler Vad har ni för teman? Hur ser de ut? Vill byta min, men hittar inte nån jag vill ha!
2
Svar
34
· Visningar
1 822
Senast: meodeo
·
B
IT & mobiler Jag har nu blivit erbjuden att lägga ut hästhemsidan på ridskolans sida.. men jag har ingen aning om hur man ska få till det, jag kan...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Märkte det nu när vi fick internet igår. Hade PC-cillin lr ngt innan men verkar inte funka att uppdatera... kommer upp en lista på...
Svar
3
· Visningar
1 197
Senast: fredde
·
IT & mobiler Nu är jag förtvivlad och känner mig mer än korkad. Jag har fått en skrivare. En Epson fotoskrivare. Allt är frid och fröjd tills man...
Svar
17
· Visningar
1 202
Senast: fredde
·
J
IT & mobiler Hur gör man? Är totalt novis så förklara grundligt ;-)
Svar
2
· Visningar
4 586
Senast: Jenny_K
·
R
IT & mobiler Jag har tydligen fått någon offline-bugg. Det står för mig att jag är online och jag kan skriva till folk. Men emellanåt kan dom inte...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Revontuli
·
IT & mobiler Halloj! Jag sitter och spyr galla över detta %#¤#"## windows movie maker, som drar ner kvaliten på mina fina dv-filmer trots högsta...
Svar
14
· Visningar
3 019
Senast: __Stilett__
·
IT & mobiler Många har lagt ut jätte fina bildspel eller filmklipp! Jag undrar om någon orkar förklara hur man gör ett sånt?? Vad ska man använda...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Gilette
·
IT & mobiler Min 10-åriga kusin fick just sin msn hackad av en snuskgubbe som nu terroriserar hennes kompisar med nakenbilder av sig själv.. :mad...
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: miss_kala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp