Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Har en massa resultatlistor i wordformat, tabeller. De är nu sorterade på startordning och dessa kan jag klippa in i excell. Där vill...
Svar
5
· Visningar
767
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Vet att frågan förmodligen varit uppe tidigare men hittar ingen tråd. Vart hittar jag bra och lättfattade webbaffärer som inte kostar...
Svar
15
· Visningar
1 243
Senast: Mysaan
·
L
IT & mobiler Denna tråd är till för att ge EN bakgrundsbild som du själv har tagit och den måste vara minst 1024x768 Alltså EN bild per kategori...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: Stollan
·
H
IT & mobiler Ska troligen ta över föreningens hemsida och vara webbmaster. Men jag har mkt lite erfarenhet av detta, men vill gärna lära mig. Det...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Henchen
·
P
IT & mobiler Har köpt en ny mobil och på andra mobiler så brukar dt ju vara så att man måste ställa in något med internet för att skicka mms, vikken...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: Jonas740
·
O
IT & mobiler Hej! Har nu lessnat totalt på vanliga Windows XPs utseende. Har hört att man kan ändra och ladda ner nya teman så det blir roligare...
Svar
9
· Visningar
1 757
·
L
IT & mobiler Om man ska ladda ner en film som man sen vill bränna ner på en dvd film så man kan se den i dvd:n sen...hur fasiken hittar man rätt...
Svar
3
· Visningar
724
·
IT & mobiler Någon som har lika tråkigt som jag har ikväll? Sitter och spelar spel, haha! Blir galen på den här hästen :angel...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: Beauty_Boss
·
G
IT & mobiler Nån som vet hur man får Microsoft Works?? Har Windows XP och bara Word programmet. Kan man ladda ner Works nånstans ifrån eller måste...
Svar
5
· Visningar
2 236
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Får alldeles för ofta mail med FW: i ämnesraden. Det är för det mesta någon rolig bild eller tänkvärd text men det kommer även en...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: sarma
·
IT & mobiler Jag får inte in några bilder i fotoga**eriet, jag gör som det står, men det funkar inte! Finns det någon annan sida som är lättare (ej...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler http://www.flashgames247.com/play/619.html Yes, supa satan spel :D Mvh Möller
2 3
Svar
43
· Visningar
2 897
Senast: Saybia
·
O
IT & mobiler Jag vill bara ha en sida som presentation där jag kan lägga in en bild och en text samt en stor rubrik. Någon som kan hjälpa mig?
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Orkidébarn
·
C
IT & mobiler Både sambon och jag har ju tonvis med (köpta) CD-skivor. Jag har ju hyfsad katalogisering av mina bilder, skulle vilja ha nåt riktigt...
Svar
7
· Visningar
1 988
Senast: Julius
·
IT & mobiler Råkade fastna med en tråd av tröjan under mellanslagstangenten, ryckte till innan jag fattade var den satt fast med resultatet att...
Svar
10
· Visningar
1 091
Senast: Smalle
·
T
IT & mobiler Om den har gått upp i rök? Och man verkligen behöver ha en bild som finns i kameran? Hur gör man då? Rent hypotetiskt alltså.. :angel:
Svar
10
· Visningar
954
Senast: TooFatToFly
·
T
IT & mobiler detta är min kompis "sida" hon minns inte hur man blir medlem,kann någon förklara det för oss så att jag oxå kan va med??:confused:
Svar
1
· Visningar
766
Senast: sweep
·
IT & mobiler Har tänkt göra om min hemsida och hade då velat ha en bild i bakgrunden. Vilken storlek ska bilden ha för att det inte ska bli rullister...
Svar
5
· Visningar
5 100
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har spelat in en massa olika videosar som jag vill lägga upp på någon hemsida så att folk å vänner kan se dom. Vet ni en bra och...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Rosenblad
·
IT & mobiler Skulle uppdatera mitt Frefox och fick helt plötsligt Mozilla. Tröck väl fel eller nåt. Försöker nu lära mig Mozilla och fattar typ...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix