Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hjälp! Skaffade en ny bärbar dator för 2 veckor sedan med S-video uttag. Hade det tidigare på min förra stationära dator också, och...
Svar
9
· Visningar
1 350
IT & mobiler Hapland Okej, nån som vet hur man ska göra? Allt jag har kommit på är hur man undviker att spränga nåt i bitar... :crazy: :D
Svar
10
· Visningar
1 187
Senast: gul_zebra
·
T
IT & mobiler Ja hur gör man när man skannar?? Jag fatter inget!
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Ragatan
·
A
IT & mobiler Fick en länk från en kompis skickad via MSN, som tog mig till en sida där det man kunde ladda hem gratis, och jag var så dum FAST jag...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Haukur
·
M
IT & mobiler Jag har lyckats fippla bort den lilla ikonen "Genväg till skrivbordet" i menyraden längst ner. Hur få tillbaka? Jag klarar mej inte utan...
Svar
13
· Visningar
874
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler Snälla hjälp mig här nu! Har vi fått virus? Hitta en fil under temp som verkar rätt skum.. Namnet på filen är Õ©@ ingen filändelse eller...
Svar
17
· Visningar
991
Senast: ptrn
·
S
IT & mobiler De smileys man kan samla på sig genom vänner m.m. på msn. Kan man spara dem i t.ex. Mina Dokument på något sätt? Jag kan inte hitta...
Svar
6
· Visningar
895
Senast: Malle Palle
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp! http://www.bbc.co.uk/radio4/hitchhikers/game_nolan.shtml HUr tar jag mig ut ur rummet? Jag måste ta en...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Jag har lyckats med att slarva bort .psd filen till en knapp jag gjirt i ps. Har alltså bara filen i .gif Nu har jag problem att få...
Svar
1
· Visningar
691
IT & mobiler Har mitt grafikkort fått fnatt, tro? När jag "väckte upp" datorn så är bilden nu otroligt färgglad i ytterkanterna. Vad har hänt...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler okej, första pluginet jag skaffar till ps. har installerat det, nu då? hehe. kort och gott, vad gör jag nu?
Svar
5
· Visningar
714
Senast: YlvaG
·
H
IT & mobiler När jag sitter o pular med filmer i MovieMaker så kan jag bara göra sådana "överlappande" övergångar mellan olika filmsnuttar. Har ju...
Svar
7
· Visningar
911
Senast: vaggvisa
·
IT & mobiler Jag råkade spilla mjölk på mitt tangentbord idag. :angel: qEfter dektta har dekn börjat skriva q när jag trycker på den vänstra...
Svar
12
· Visningar
914
Senast: moiran
·
IT & mobiler Jag har installerat ett georgiskt typsnitt (Amiran), vilket Safari återger korrekt, utom då ord är skrivna med fet stil, då texten i...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Butros
·
W
IT & mobiler Vet någon hur man kan få tag i en windows 2000 recovery CD? :confused: Eller en billig Windows 2000 som det följer med i. Jag har...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: WingsOfMuffin
·
M
IT & mobiler Vi har fått ett nytt, snabbare, modem och när vi kopplade ihop det slutade nätverket fungera. Vi har ett zyxel modem och en d-link...
2
Svar
23
· Visningar
2 076
Senast: lil-sis
·
F
IT & mobiler Hej. Runt om på islandshästsidor på nätet finns ett flertal islandshästar som är animerade och springer runt i tölt. De finns i flera...
Svar
4
· Visningar
1 229
G
IT & mobiler Är på jakt efter ett program där man kan klippa musik. Håller på att göra en träningsskiva med musik för intervallträning. Tips? Inga...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: pigleton
·
W
IT & mobiler Jag har en kopierad version av XP och microsoft har skickat meddelanden till mig att det är fler datorer som har samma licens nr som...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Rockriddaren
·
M
IT & mobiler sitter här och ska bränna lite saker. öppnar Nero och kan bara hitta att man kan 'skapa data-cd' om jag gör det och försöker...
Svar
10
· Visningar
892
Senast: Majjijann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp