Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler ja, hårddisken låter konstigt. Kan tillägga att det finns knappt 20 bilder på denna dator, finns ju musik men that's it. Musik som jag...
Svar
3
· Visningar
1 007
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler - Serching is currently disabled - Jag har provat att starta om programmet, vänta, koppla upp på nytt men det gör ingen skillnad. Jag...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: Stalker
·
P
IT & mobiler Jag har ett arbete och där skall vi göra en Budget i Excel. Jag har skrivit typ: Bostadshyra: 2831 Försäkringar: 900 Bil: 2000...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: slark
·
P
IT & mobiler Jag har precis installerat Winamp och har lagt in hela min musikmapp i låtbiblioteket. Problemet är att många låtar har lagts in tre...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: Pamela
·
IT & mobiler .. och det var ju inte så lyckat! Var kan man ladda hem en ny? Försöker söka på microsoft downloadsida, men hittar inget. Är "ljudenhet"...
Svar
1
· Visningar
4 029
·
B
IT & mobiler Jag undrar vart man kan skicka in foton man tagit med digitalkamera/telefon så man kan göra kort av nilderna? Har ni något bra ställe...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Supergregg
·
IT & mobiler Jag har en gammal dator, jag har Win-98 MEN efter haveri lyckades jag bara få Win-98 första versionen. Har ALLTID haft andra versionen...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Jag har tre datorer hemma kopplade till min zyxel trådlösa router med inbyggt adsl-modem (802.11g). Ena datorn har en usb-antenn...
Svar
17
· Visningar
1 268
Senast: Sony
·
W
  • Låst
IT & mobiler har du bilder du vill ha fixade? ta bort något som är störande? allt från finnar till hästar jag fixar allt! kom med bilder:D
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Cheeserica
·
H
IT & mobiler Det här blir väl inte riktigt rätt forum, men jag vet inte vart jag ska lägga den annars. Jag har en Samsung z300. Nu är det såhär...
Svar
1
· Visningar
654
·
IT & mobiler När man sätter in CD skivor så kommer nåt som säger om man vill aceptera *match* eller inte. Oftast är det rätt grupp den matchar..men...
Svar
1
· Visningar
801
·
D
IT & mobiler Någon som har gjort detta? Och vet hur man gör? Jag syr en del barnkläder och skulle vilja starta en sida där man kan sälja lite saker...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Centaur
·
H
IT & mobiler Jag råkade trycka nånstans när jag letade på raden längst upp, och då försvann den raden där man väljer teceknsnitt och sånt, och nåt...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Henchen
·
IT & mobiler Hur gör jag för att förminska mina filmer? Zippyvideos kräver att de ska vara under 20 Mb, mina är strax över. Om det är krångligt, har...
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur går jag tillväga för att förminska bilder utan att försömra kvalitén nämnvärt? någon som vill hjälpa mig?
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Jangvik
·
J
IT & mobiler jag bara undrar om nån kan berätta hur man gör en egen hemsida har läst en annan tråd om det men förstår inte så mkt... kan inget om...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler Halloj! Har någon tips på remote-program som gör det möjligt för mig att logga på en annan dator via internet och göra åtgärder på...
Svar
14
· Visningar
4 864
·
IT & mobiler Råkade nog sabba en kompis dator här om dagen. Tryckte på startknappen o den börjadee starta som vanligt, sen bara dog den. Nu dör den...
Svar
3
· Visningar
810
·
IT & mobiler Vilket är det bästa grafik kortet som finns på marknaden? Minnet på denna datorn gör sig alltid påmint att det är för lågt...
Svar
1
· Visningar
660
·
IT & mobiler Ja, såhär är det. Fick strömavbrott hemma, då slogs datorn av. Sen så vägrade hårddisken fungera, varje gång den försökte starta...
Svar
4
· Visningar
1 225
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix